Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Skal du se det? Begynner på TVNorge kl 2045.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Ja, det skal jeg! Takk for at du sa i fra, jeg hadde nemlig glemt det
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Bare hyggelig. Jeg har ikke hørt om det før i dag, men det fikk visst bra kritikk i Dagbladet. Endret 3. januar 2007 av Bellatrix
Karamba Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Ja, tenkte jeg skulle se om det var noe. Leste også en eller annen plass at det var en bra serie...
Gjest Deception Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har sett et par episoder tidligere, og det faller ikke i smak hos meg, men jeg liker ikke "snuble- og forviklingshumor". Men visstnok er det en veldig populær serie overalt hvor den vises.
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har sett et par episoder tidligere, og det faller ikke i smak hos meg, men jeg liker ikke "snuble- og forviklingshumor". Men visstnok er det en veldig populær serie overalt hvor den vises. ← Jeg var litt skeptisk med en gang jeg hørte om den, men tenke å gi den en sjanse. Liker jeg det ikke så liker jeg det ikke.
Gjest Deception Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Jeg var litt skeptisk med en gang jeg hørte om den, men tenke å gi den en sjanse. Liker jeg det ikke så liker jeg det ikke. ← Det er jo klart, for man kan jo aldri vite. Jeg har funnet mine beste serier ved å ha et åpent sinn.
Gjest Nattblomst Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Høhøhø. Føler at jeg har sett noe lignende før. Kommer ikke til å følge med på den, nei...
MellonCollie Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Jeg titta innom, og kommer nok ikke til å følge med. Fikk veldig følelsen av b-film som det finnes 50 like av, bare at denne gangen var det puttet inn i en serie i steden..
Nicky B Skrevet 3. januar 2007 #14 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har gledet meg leeeeenge til denne serien etter alt jeg har hørt om den, men etter første episode er jeg litt småskuffet. Fikk en sterk følelse av å ha sett alt før, skal gi den ett par sjanser til. (Men slutter en av episodene med "stygg jente tar av seg brillene, får linser og tar av reguleringen og hey, presto! Hvem visste det, stygg jente var pen" scenario får jeg lyst til å kaste ting på tv'en...)
Gjest Talula Skrevet 3. januar 2007 #15 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Likte "Ugly Betty" jeg også Endret 3. januar 2007 av Talula
Arkana Skrevet 3. januar 2007 #16 Skrevet 3. januar 2007 Hadde egentlig ingen spesielle forventninger, men syntes den var kjedelig og litt dum faktisk. Følte det oste av klisjéer og enig med dem som sier at dette har vi sett hundre ganger før. Men jeg er ikke overrasket over at amerikanere liker den.
Gjest Borghild Skrevet 3. januar 2007 #17 Skrevet 3. januar 2007 Jeg vet hvorfor dere føler dere har sett det før! Var nemlig en film for kanskje 10 år siden som het She´s all that som handlet om en stygg jente med briller og reggis og noen gutter som veddet om han ene orket å være sammen med henne og om han greide å få henne pen eller ikke og hun fjernet brillene og reggisen og ble pen. Ikke helt det samme men noe av det samme. Og hun ble gjort narr av av de pene jentene.
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2007 #18 Skrevet 3. januar 2007 Ja, ja. Mye klisjéer og ikke det mest spennende.
Anglofil Skrevet 3. januar 2007 #20 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg likte serien godt jeg! Kanskje fordi jeg identifiserer meg litt med rollefiguren. Gleder meg allerede til neste episode! Mvh Yvonne Endret 3. januar 2007 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå