Gjest Mayamor Skrevet 8. juni 2003 #381 Del Skrevet 8. juni 2003 Å nei... Du må ikke slutte å skrive i verken din eller våre dagbøker... Det er jo så koselig å høre fra og om deg min venn. :kysse: So what om dagboken din blir lang... Er ikke det bare koselig da? Jeg blir så veldig glad når du skriver noen ord iallefall. Og bare se: jeg er mye bedre nå takket være "bli-bra-hilsner"... Så bare ta opp så mye plass du vil hos meg... Har ikke fått beskjed om at jeg har et visst antall sider tilgjengelig... Eller vet du noe jeg ikke vet? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 8. juni 2003 #382 Del Skrevet 8. juni 2003 God bedring til deg, ny dag! Det er bra det ikke er el-tider nå som du er syk... Høres perfekt ut at mannen er hjemme til dag 11 igjen da! Når TROR du at du har el da; ifølge de siste syklusene? Ja du må prøve å ikke mase på han så mye, men det hadde kanskje vært lettere dersom du hadde en egen dagbok hvor du kunne lagt inn alle tankene... Men jeg forstår at du ikke vil ha en enda (se bare på meg; 26 sider og ingen baby! Men bare fjerde syklus...)! Det eneste maset jeg foretar meg nå er pålagt; nemlig rundt ikm... Da får han opplysninger omtrent hver halvtime, enten han vil det eller ikke (les; ikke)! Hei, takk for god-bedring-hilsen fra deg. Hyggelig. Og jeg er bedre nå :D Tror ikke jeg har feber lenger. Har vært skikkelig kjipt å vært så dårlig. Nesten bra at mannen har vært borte på reise for jeg har ikke vært det beste selskap. Har vært en del med mamma - som har tatt vært på meg :D Så i dag kommer mannen hjem. Har "ordnet meg" - full overhaling med barberhøvelen, i 3 høyder får jeg vel si og har nå smurt meg inn med deilig fuktighetskrem, har frisk parfyme på og skal snart i gang med middagen. Håper han ikke er stuptrøtt, men klar for litt kos. Dag 11 i dag!! Jeg har som tidligere nevnt tatt EL-tester i 3 sykluser, da var utslagene på dag 12, 17 og 14. Tror jeg har EL rundt dag 15 (men kan være fra dag 11- 18, tror jeg). Mener å ha kjent litt stikkinger allerede og jeg har våt (vannaktig) utflod (sirkler i trusen som de skriver på sg) - du er jo litt kjent der inne også Har du tenkt å ta EL-tester denne gang/nå? - jeg anbefaler det!!! Jeg vurderer egen dagbok - bl.a. fordi jeg opptar mye plass her hos deg. Men som du selv sier så blir det mye skriving av det. Jeg forstår veldig godt at du tenker på avvenningskurs for dagbokskrivere, eller KG-brukere generelt sett ville jeg heller sagt. Jeg skal jo prøve å bruke mindre tid her inne (har jeg tenkt og skrevet!?!) og da er det ikke så lurt å opprette egen dagbok tror jeg. Jeg synes det er veldig gøy å følge med deg (enig med maya). Dagboken din blir nok heller ikke så mye lenger nå før det skjer noe - for det skal vel skje snart. Er det ikke det du/vi har tenkt/bestemt da??? Joda - nå er det jo juni allerede og det betyr mye varme og late dager fremover, og da er det tid for romantikk, avslapping og alle de andre ingrediensene som skal til for babylaging. Det vet vel vi å sette pris på Håper du får en fin dag videre og kos deg (ikke glem det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #383 Del Skrevet 8. juni 2003 Du er så god, ny dag! Det spiller ingen rolle for meg at du "tar opp" plass her inne hos meg, eller rettere sagt det spiller en rolle; en koselig en... Nå synes jeg du er skikkelig flink asså! Kvinnelig list, kaller jeg det du driver med... Kjempebra! Bare lur han inn på soverommet, du, etter en god middag! Høres jo forøvrig ut som dere har det veldig bra sammen for tiden... Angående el, så er det nok bare å kjøre på med annenhver dag fra nå! Svømmerne lever jo, som du vet, gjerne noen dager, så det spiller ingen stor rolle om du ikke har el før om fire dager... Kjør på, men ikke si det til noen (les; han ). Jeg vet ikke om jeg skal ta el-tester denne gangen heller. Jeg vil jo veldig gjerne vite når jeg har el da, men det kan bli en dyr affære, siden jeg har hatt 31+31+48 dagers sykluser... Jo, hadde nesten glemt at vi hadde bestemt oss for å bli gravide jeg! Så dagboken skal nok ikke bli så veldig mye lenger før det skjer noe, håper jeg! Nå ble jeg i så godt humør, av både ny dag og Mayamor! Jeg sette så stor pris på det! :D Lillen Dag 6 ...skrevet for andre gang idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juni 2003 #384 Del Skrevet 8. juni 2003 AVVENNING ?[/color] :o Hva snakker du om ? Skal du ikke skrive mer ? Og hvem sin plass er det du opptar ? Forstyrrer du noen ? Hvem da ? Ikke meg iallefall, bare koselig at du finnes og skriver her og der ! Slutt og tull, Lillen Nå setter vi en strek over dette innfallet ditt og fortsetter som før ! Redd for at Lillen ikke skal skrive mer hilsner fra Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. juni 2003 #385 Del Skrevet 9. juni 2003 Shallabajs.... Nei du må ikke skrive mindre nei Lillen, det er jo så utrolig koselig å lese i dagboken din Å i min dagbok kan du skrive så mye du orker... Alltid hyggelig å se at du har vært innom... Så du skal ut å fly ja ? Hm.. Høres spennende ut ja.. Tror ikke det blir noen fly tur på meg nei, men et par bilturer det blir det Ønsker deg en fin dag !! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 9. juni 2003 #386 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei Lillen! Takk for hilsner i dagboken min.. kjempehyggelig at du stikker innom! Ja det er virkelig deilig å være ferdig med tre år på høgskolen!! Det har iallefall gått fort.. jeg har rukket å gjort mye på de tre åra.. til og med blitt fru og skal bli mamma!! Synes ikke det er lenge siden jeg var prøver og prøvde og prøvde!! Det viktige er å ikke gi opp!!! Det funket for oss den mnd vi ikke prøvde så veldig hardt ! Vil ønske deg en riktig fin uke fremover, og lykke til med prøvingen!! Skal stikke innom deg snart igjen for å se hvordan det går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. juni 2003 #387 Del Skrevet 9. juni 2003 Har tenkt å okkupere mest mulig av dagboken din... Her er det nydelig sommervær og humøret kan jo ikke bli dårlig da... Tuuuuusen takk for rosen forresten. Det var koselig gjort av deg. Gav deg en tilbake fordi du er så søt og god. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #388 Del Skrevet 9. juni 2003 Dere er jo så morsomme og søte atte! Tusen takk for hilsener...Hilde, Jinx og Lucky! Og takk for nydelig rose, Maya! :D :D :D Sommervær?? Okey da...mildt men ikke stekende sol! Det blir ikke så mye å skrive her idag, siden det ble masse igår; bare kjeder meg litt... Jeg har nå tenkt over hvor "viktig" den lille ukesturen kan bli for oss... Den eneste tingen jeg på forhånd mener jeg kommer til å savne den dagen vi blir foreldre, er å reise (uten å bry oss med andre enn oss to). Og turen kan bli en perfekt mulighet til nettopp dette! Jej! :D Oi... Jeg fikk det visst til å se ut som om det å få barn er en slags dommedag, men mente det ikke sånn. De som leser vet jo hva jeg mener, så hvorfor forklare seg? Over på noe annet; Mensen gir seg ikke Jepp, det var vel egentlig det jeg hadde tenkt å skrive idag... eller...? Lillen Dag 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. juni 2003 #389 Del Skrevet 9. juni 2003 Det første jeg leser her inne( etter hilsener i egen dagbok..) er nye innlegg i Lillens dagbok. jeg blir super- trist om du legger dagboka di på is..!! Synes det er ille nok de gangene du er hos modem- mamma'n... Og snart er det deres tur det bare vet jeg!!!! Hvor lenge har dere holdt på nå?? Husk at den dagen det klaffer er som regel den dagen dere slapper av..mht det med bim..og nå ser det ut som om du har slappet litt av mht til dette.... :blunke: Men har du helt glemt hostesaft...??? eller merker du ikke på kroppen når det er el? For man må nesten vite når el er ellers er det ingen vits....Jeg har jo igjen på flasken, siden du synes det er dyrt skulle jeg gjene ha sendt den til deg, men det kan bli litt mye søl før den er framme i Tr. heim... vel kanskje på tide med noen nye bli gravid vibber da!! (((((((((BLI GRAVID)))))))))) Kjempe klem til deg, Lillesnillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. juni 2003 #390 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvilken rose fra en du ikke kjenner ? Du, man kan reise med barn, man må bare planlegge litt mer. Med en gang den minste er sluttet med bleier, synes jeg det er mye enklere. Vi tror vi skal til syden neste år. YES ! YES! YES! ( Leses i samme tone som hun i Herbal Essenses reklamen bruker ) Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. juni 2003 #391 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg var så heldig at jeg merka el med ømme pupper de luxe, ja omtrent som de har vært nå i noen mnd'er... Og så tok jeg den mengden hostesaft som stod på flaska bare og hokus pokus.... man vet jo ikke hva som gjorde at det klaffet heller, men jeg har litt tro på den siden andre har opplevd det samme... - og jeg har tro på deg og dere!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 10. juni 2003 #392 Del Skrevet 10. juni 2003 Du er så god' date= ny dag! Det spiller ingen rolle for meg at du "tar opp" plass her inne hos meg, eller rettere sagt det spiller en rolle; en koselig en... Det er du som er god som har en sånn holdning til det. Jeg hadde forresten tenkt å være "flink" ¨ikke lese og skrive så mye her inne denne uken, men jeg bare må inn her.. er blitt litt avhengig av dette. Synes det er veldig kjekt å lese i dagboken din. Du er så flink til å skrive og så får du i tillegg så mange koselige besøk (bl.a. av en del bergenserinner). Veldig kjekt! Så det er litt dobbelt det der med skrivingen her inne. Jeg forstår veldig godt at du blir litt "stresset" av lengden på dagboken din såpass tidlig (du skjønner hva jeg mener), men det du også må tenke på er alle de du gleder med skrivingen din. Også kom jeg på en ting til, som du har sagt en del ganger, at det er bra å få ut tanker og frustrasjoner rundt prøvingen et sted så ikke mannen blir tytet helt full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #393 Del Skrevet 10. juni 2003 Må bare inn her og frustrere meg løs! Jeg forstår ikke hvorfor folk må drive å ødelegge for det fine forumet vårt...!? Jeg tok visst dette litt verre enn jeg burde, men... Jeg sitter her og grøsser fortsatt; litt skjelven (ja, faktisk) og kvalm :oops: Jeg tenkte en liten stund at "Å nej, nå er det slutt! Redda min dagbok, død eller levande!!" Huff... Håper hvertfall slike ekle mennesker blir kastet ut fra kg! Jeg så kanskje ikke de ekleste bildene (?), men det holdt lenge med tråden om fødestilling :evil: Så unødvendig! Trodde ikke det gikk an å legge inn bilder i trådene engang, jeg! Frustrasjon må ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. juni 2003 #394 Del Skrevet 10. juni 2003 TAKK TIL LILLEN OG MODERATORENE - VÅRES REDNINGSKVINNER... :kysse: :kysse: :kysse: Så det selv... :-? Creepy med vemmelige gjester... :evil: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 10. juni 2003 #395 Del Skrevet 10. juni 2003 Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi :D UL gikk kjempefint :D Klem fra Wit 19+0 (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #396 Del Skrevet 10. juni 2003 Du er så søt og takknemmelig Maya! Jeg ble så gira (grrr...) da jeg så innleggene at jeg plutselig fikk superkrefter (les: plutselig tastet fort som f***), og sendte pm til moderator og innlegg i risros! *litt gira fremdeles* Ser det ut som jeg slapper av nå, Kipa?? Jeg klarer det ikke! Kjøper kanskje hostesaft, og kjøper kanskje DQ (som det snakkes så mye om på SG)... Jeg tror nok også at vi kan fortsette med reising etter at vi har blitt foreldre, Hilde! Men denne sommeren er forhåpentligvis(!) siste sjanse på en stund til å reise sammen, uten å tenke på noe annet enn bare oss to... Yes! Yes...! Helt enig med deg, ny dag; jeg får så mange koselige innlegg atte! Det er litt derfor det er så vanskelig å skjerpe seg på skrivingen her inne... :oops: Du er så flink nå; det må bare gjentas! Skriv om el her inne du, så hører ikke han et pip! Og som dere holder på da! :o Jeg har veldig stor tro på dere denne gangen! Igår var vi hos svigers og spiste nydelig middag... Det var så koselig. Men jeg har en mistanke om at svigermor bevisst kommer med kommentarer for å prøve å "forhindre baby-planlegging"... Ikke noe negativt, men noe jeg har lagt merke til noen ganger bare... Som for eksempel igår, da jeg fortalte om mitt nybakt-mamma-venninne-besøk på sykehuset, så var det første hun sa: "ja, da har nok hun nok og stri med for tiden!" Ja ja... Håper hunh takler det fint, det som snart(?) skal skje... Den mensen den mensen... De to gangene jeg har følt at den har vært i ferd med å gi seg, har vi hatt sex. Og da har den svart med å komme tilbake begge gangene, med friskt blod... Ryggen verker store deler av dagen for tiden, så jeg skal snakke litt med mamma om det, før jeg evt går til lege. Kan jo ikke ha utgangspunkt i dårlig rygg når jeg har tenkt å bli gravid! *fortsatt litt gira* Var det noe mere å skrive idag mon tro? Jeg tror ikke det... Men er veldig forelsket... Lillen Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. juni 2003 #397 Del Skrevet 10. juni 2003 :D Tittei :D Da var jeg tilbake etter en helt vidunderlig ferie 8) Snodig syklus du hadde forrige gang! ( ser i alle fall slik ut etter å ha lest dagboken din!) Også jeg som tenkte så på deg på 17.mai, krysset fingre og sendte masse positive tanker.. Skal krysse fingrene og tenke masse positive tanker for dere denne gangen også!! Kjenner meg såå godt igjen i at du får hint som tilsier "Vent med babyplanlegging".. Min mor er så oppsatt på at man har god tid og at det i allefall ikke bør lages barn før man er ferdige med studiene og fått seg sikre jobber... Er veldig spent på hvordan hun vi ta det dersom det skulle lykkes for meg og mannen om ikke så lenge Jeg har 3-4 år med studier å ta etterhvert.. har jo satt de på vent foreløpig for å "sponse" mannen.. og han er jo ikke ferdig før om halvannet år. Men nå har vi ventet så lenge (har hatt lyst på barn begge to i flere år) så jeg må innrømme at alle konstateringene fra min mor om at jeg MÅ vente i allefall til mannen er ferdig, de faller for døve ører Kos deg i sommerværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #398 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg er vel egentlig ikke så bekymret for hva reaksjonen utvikler seg til etter hvert, men bare den umiddelbare... Mamma'n til venninne J var sjokka til å begynne med, men det tok ikke lang tid før hun begynte å strikke og glede seg over den gode nyheten. Og det tror jeg gjelder mange kommende bestemødre... Og angående utdanning, så har jeg hørt om så mange som klarer seg veldig bra, og er til og med anbefalt å bli mamma i stusietiden pga alle fordelene med det. Det eneste jeg reagerer på selv, er inntrykket av at jeg er yngre enn de fleste her inne på sidene. Den eneste jeg kommer på i farta, som er yngre enn meg, er Chiquita (men så virker hun veldig moden og reflektert også da!). Og det er nok det de fleste reaksjonene kommer til å handle om; at vi gjerne kunne ha ventet i noen år til. Men det vil vi altså ikke! Det som skjer, det skjer! Nå må ikke de som leser dette misforstå meg... Lillen har ikke en skal-vi-virkelig-bli-gravid?-dag! Bare noen tanker, som fyker gjennom hodet mitt noen ganger, men som jeg ikke tar meg nær av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. juni 2003 #399 Del Skrevet 10. juni 2003 Det eneste jeg reagerer på selv' date= er inntrykket av at jeg er yngre enn de fleste her inne på sidene. Den eneste jeg kommer på i farta, som er yngre enn meg, er Chiquita (men så virker hun veldig moden og reflektert også da!) jasså, ja.... Her titter jeg inn i dagboka di for første gang på lenge, så ser jeg at du nevner meg.. Hmm... det betyr jo at du husker meg da, i allefall :D Tror ikke du skal bekymre deg så mye over alderen, det er jo bare et tall! (sier jeg, vet du) Ikke tror jeg at det er så ille å få et barn under studietiden heller - det blir jo vanligvis ikke værre enn hva en gjør det til selv, så med stå-på-mot og masse vilje, så vil jeg tro at det også skal gå. *det ordner seg for snille piker* Vel, håper det går veien for dere snart. *kjempelykketil-klem* (og forresten, takk for fine ord du hadee skrevet om meg - tar det som skryt jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. juni 2003 #400 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei Lillen.. Hm.. Har vist gått glipp av noe jeg .. Hva/hvem har gjort deg så frustrert ?? (Fysj da .. slemme menneske...) Kanskje svigermor er på en liten fisketur ? Det kan jo hende hun ønsker en liten en, siden hun kommer med små hint ? Klem Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg