Gjest Hilde K S Skrevet 11. august 2003 #641 Del Skrevet 11. august 2003 *Stikker innom for å se om du er her !* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. august 2003 #642 Del Skrevet 11. august 2003 Er spent på å høre fra deg, lille venn! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. august 2003 #643 Del Skrevet 11. august 2003 Lillen er ikke hjemme før i tolv-ett tida ikveld, så hun kommer vel ikke på før nett imorgen :cry: Fortsatt ingen mens.. Hun er jo på dag 70 nå :o Tror fortsatt at hun er gravid jeg.. Hun snakket om ømme pupper i går så.. Spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. august 2003 #644 Del Skrevet 11. august 2003 Hei, er du ikke her snart? Håper håper håper at du er gravid - krysser fingre og tær for deg! Velkommen hjem snart da (hjem = KG, eller hva? ) Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. august 2003 #645 Del Skrevet 11. august 2003 DAG 70? :o xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Sånn: nå har jeg krysset: Ben + armer + alt av gode tanker for deg... Velkommen hjem, lillen. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. august 2003 #646 Del Skrevet 11. august 2003 Velkommen hjem! - en gang i natt.... Jeg føler sånn med deg dag 70 er ikke noe moro! Mayamor har krysset så mye men jeg kan jo gi deg flere ((((((((((bli gravid vibber!!!)))))))))) Kjempe klem fra Kipa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. august 2003 #647 Del Skrevet 11. august 2003 Ikke før i kveld? Jeg ventet deg i utgangspunktet hjem i går jeg. Dette blir lenge å vente!!! Jeg tenkte jeg kunne XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXXX litt jeg også. Og gjerne <<<<<<<<<<vibbe>>>>>>>>>>>> litt! Skavise! Er det mer jeg kan gjøre? *ønske* *ønske* *ønske* *ønske* *ønske* *ønske* Sånn nå må du vel snart bli ferdig med dag 70 osv... Klemser i fleng fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. august 2003 #648 Del Skrevet 12. august 2003 :kysse: Slenger meg på sammen med de andre her ; Tror du er gravid jeg! Sender mange tanker og krysser alt for deg :blunke: *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2003 #649 Del Skrevet 12. august 2003 Lillen hjemme nå... Hvorfor ikke lillen skrive enda...? :-? KG jenter savne lillen... :cry: Kom an igjen vennen... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. august 2003 Forfatter #650 Del Skrevet 12. august 2003 Tusen takk for hilsener, jenter! Det er så herlig å være her igjen... Du har nok litt rett, Jolie; hjem = KG Takk for at du har vært her inne å håpet! :D Flinke Jinx; takk for at du har vært her...og på sms! Takk for oppmuntring, ny dag, og GRATULERER! Takker også for koselig lesing på pm, og håping her inne. Nå er det på tide å starte Prosjekt Dagbok! Tusen takk for heiing og gode ord, Matahari! Og ikke minst; GRATULERER! :D Koselig at du var på msn da jeg logget meg på i morrest, Magnhild! Lenge siden sist vettu! Takk for vibber, kryss og ønsker og oppmuntring...og sms. Håper du har det bedre snart! Mayamor = Tullemor! Tror du det er pga hodepine at jeg ikke er gravid nå? Neida...grunnen til lite sex i sommer er rett og slett at vi ikke har delt seng så mye som vi skulle ha ønsket... Takk for kryss!! :D Har jeg et cybersvangerskap nå, Hilde? Hmm...bedre enn ingenting! Takk for oppmuntring! Takk for at du har vært her inne og vibbet og muntret, Kipa! :D Takk for oppmuntring og kryss, Bizzy! Hmm...glemte jeg noe da? Supergirls er en fantastisk ting å ha altså! Ble så glad da jeg leste dagboka mi inatt... Dere har vært så gode og morsomme *klem* Puh.. Endelig! Det er så herlig å være hjemme igjen! En ny flue-Petter gjorde at jeg ikke klarte å sove særlig lenge idag, men nå gjorde det faktisk ingenting; det er jo kg-dag! Jo fortere jo bedre; jeg har massevis av lesestoff å ta igjen! Ferien har vært fin, men det er godt å være hjemme. I helgen har vi ligget på hotell... Det har vært fin forandring fra hyttelivet hos pappa! Også så godt det var å slippe å være avhengig av andre hele tiden... Vi var egentlig invitert til å bo hos brudeparet, men det følte vi ble litt for mye. Vil ikke ødelegge helt for dem stakkar... Bryllupet var fantastisk fint. Vakker seremoni, vakker brud, og vakre tårer felt når folk talte ved middagen. Og middagen ja...slurp... Og - holdt på å glemme det helt - jeg synes selv jeg så utrolig bra ut i kjole, "bluse", sko og veske; alt nytt for anledningen! Sminken var også bra, for jeg har endelig kjøpt noe som passer utmerket til huden min. Var på et parfymeri, og kjøpte concealer og pudder, men fikk også med gratis prøvepakker med cleansing milk, peeling, fuktighetskrem og parfyme :D Og den dama hadde tydeligvis peiling på hva som passet meg best... Har aldri før kunnet hatt pudder på f eks nese(!), fordi huden da tørker ut. Men nå kan jeg altså dekke hele trynet med pudder, om jeg vil! Hihi! Idag har jeg tatt en ny cb-test, siden det er en uke siden forrige, men den var nok like negativ... :cry: Nå er jeg sånn passe lei! :-? Men det skjer ihvertfall ting i syklusen min...endelig! Før i syklusen har ting lissom stått helt stille, uten forandring, men nå har jeg ømme brystvorter, mensmurring(?) og tappforandringer... Satser på 75 dagers denne gangen! :evil: Angående "fødselsstripen" det er blitt debattert om her inne, så har jeg hatt den så lenge jeg kan huske... Mente bare den var litt forsterket her om dagen, men tok nok feil. Dessuten så får man den vel ikke så tidlig i svangerskapet som jeg evt håpet på å være...!? Årsaken til at den virket forsterket, er nok min brune mage, og kontrasten til den bleke huden, der trusa har vært; for det er nemlig der den skikkelig synes... *svelger Dong Quai* Orker ikke å skrive mer akkurat nå jeg, men mulig jeg kommer tilbake hit senere idag. Nå skal jeg ofre tiden min på andre dagbøker... Lillen Dag 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2003 #651 Del Skrevet 12. august 2003 Velkommen hjem igjen. lillen... :kysse::kysse: Klem fra Tullemor(? :cry: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 12. august 2003 #652 Del Skrevet 12. august 2003 Velkommen hjem og tilbake her på KG. Dagboken ditt er jo blitt rene forumet. Alle er jo innom deg jo :o Du er virkelig en populær jente. (brun og fin) Og nå vil jeg at du skal bli gravid du også. Virkelig synd med de negative testene. Hm - blir ikke helt klok på dette :cry: Vi har jo fulgt hverandre tett en stund. Men nå har syklusene dine virkelig tatt av - ikke noe bra. Føler med deg der, og sender masse av gravide-vibber (som jeg har aldri har sendt til noen før). ((((((((((((((bli gravid)))))))))))))) Takk for gratulasjon (igjen). Koselig Prosjekt dagbok (nytt mirakel - eller hva var de tidligere forslagene våre igjen... min hypotetiske dagbok eller noe sånt?)... Tror det. Må bare bli litt roligere på jobben først - og kanskje litt våknere (er trøtt). - Så; dagbok (tror jeg altså). Ønsker deg en fin dag videre, og igjen; er kjempeglad for at du er tilbake her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. august 2003 Forfatter #653 Del Skrevet 12. august 2003 Takk, Maya! :cry: du lissom... Går ikke på den; kjenner deg for godt nå! Du er bare ute etter mobbing og trøbbel! Mange hilsener her ja, ny dag! :o I know :o Ja, vi har fulgt hverandre en stund nå, og skulle lissom bli gravid sammen og alting! Takk for vibber, fersking! Tror kanskje det var min hypotetiske dagbok ja, og ny mage!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2003 #654 Del Skrevet 12. august 2003 Søren... Men det er kjekt å ha deg tilbake iallefall... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. august 2003 #655 Del Skrevet 12. august 2003 :kysse: Godt å ha deg hjemme igjen.... Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. august 2003 #656 Del Skrevet 12. august 2003 Bare innom og gir en velkommen hjem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. august 2003 #657 Del Skrevet 13. august 2003 Heisann Lillen :D Hvordan står det til i dag? Har kroppen din snart bestemt seg for hva den vil??? :D Gravid :D eller :evil: tantebesøk :evil: ? Du kan hilse den fra meg å si ; :fy: Nå får du jaggu for h***** bestemme deg, slik at Lillenvennen endten kan feire graividtet eller starte på en ny prøveperiode! Basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. august 2003 #658 Del Skrevet 13. august 2003 Det er nesten en heldagsjobb - for 4 mennesker - å oppdatere seg på KG etter noen dagers fravær... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. august 2003 Forfatter #659 Del Skrevet 13. august 2003 Takk for hilsener Jinx, Hilde, Maya og Bizzy! Har bare oppdatert meg hos tre av dere enda, men tar litt etter litt... Slitsomme tider for en hjemkommet kg'er! (resten av dagens innlegg kommer på mørk bakgrunn, fordi jeg skal bruke litt hvit skrift...hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. august 2003 Forfatter #660 Del Skrevet 13. august 2003 Er så dritt lei av å vente nå! Får prøve å gjøre det jeg kan for å få tiden til å gå litt fortere; være sosial og spise DQ-kapsler. Jeg føler på meg at det blir besøk om ikke så alt for lenge. Ikveld er det kjempeviktig -kamp :o ! Mannen skal på stadion, og jeg skal se den ute med venninne. Skal gå i dusjen hvert øyeblikk, så jeg blir fresh og nyvasket til ikveld. Lurer på hva jeg skal ha på meg... Må ihvertfall barbere kroppsdeler, og vaske-skrubbe ansiktet litt. Det er så lenge siden jeg har sett venninnen, at jeg gleder meg massivt! :D Nå er det ikke lenge til jeg blir fadder for andre gang på kort tid! Faktisk kan det skje hvert øyeblikk :D Kjempespennende! De har allerede vært inne en gang (men sendt hjem igjen)... Lillen Dag 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg