Gå til innhold

Champagnepikkens kjappe eksplosjoner

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Æ glær mæ! Da blir det en helhet liksom. En følelse som  blir eksplosiv, en handling som blir fullbyrdet, en tanke som blir tilfredsstilt. Ozzzzv.

En smiley kan si mer enn tusen ord!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:plystre:

PIKK pokk nøtt skulle ut å gå

men så hadde han ingen bukser på,

da tok mor et rutet skinn

og sydde bukser til gutten sin

:bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at du driter ubeskrivelig mye i det, men jeg følte bare for å komme inn her og snørre litt rundt og si at jeg ikke føler meg helt bra i dag, er rett og slett litt pjusk...

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Nå er jeg komplett desorientert igjen, etter å ha skummet noen sider her. Det var godt, for det var et øyeblikk fare for at jeg skulle få konsentrert meg om det jeg skulle gjøre.

Så forvirret blir jeg ellers bare når jeg inntar champagne. Eller pikk.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre:

PIKK pokk nøtt skulle ut å gå

men så hadde han ingen bukser på,

da tok mor et rutet skinn

og sydde bukser til gutten sin

:bukke:

Tull og tøys.

Det var et pølseskinn. Og det sprakk (hadde du ventet noe annet, når ting og tang bryter seg fram?)

Endret av hera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull og tøys.

Det var et pølseskinn. Og det sprakk (hadde du ventet noe annet, når ting og tang bryter seg fram?)

*sukk, brusten illusjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er rett og slett litt pjusk...

Rart at ikke moderatorene har slettet denne påstanden, jeg tror ikke Pjusk vil akseptere at du påstår å være henne.

Har du skjerpet deg og blitt frisk i dag, eller?

Endret av Champagnepikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forvirret blir jeg ellers bare når jeg inntar champagne. Eller pikk..  :sjenert:

Vel, det er den virkningen jeg pleier å ha på folk. Evnen til å desorientere er mye kulere enn vanlig trakassering, selv om jeg har mektige venner. Eller...ikke veldig mektige, kanskje, men uten vanlige hemninger.

*Forer Fiona, først og fremst med Champagne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ikke moderatorene har slettet denne påstanden, jeg tror ikke Pjusk vil akseptere at du påstår å være henne.

Har du skjerpet deg og blitt frisk i dag, eller?

Nei jeg fortsetter med mine påstander, jeg er fremdeles veldig pjusk i dag. Er stygt redd jeg må kjeppjages ut herfra snart om jeg ikke tar meg sammen og sier unnskyld på ekte Valla-vis.

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg fortsetter med mine påstander, jeg er fremdeles veldig pjusk i dag. Er stygt redd jeg må kjeppjages ut herfra snart om jeg ikke tar meg sammen og sier unnskyld på ekte Valla-vis.

:sur:

I den grad du føler deg syk sier jeg God bedring.

*Vallainspirert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad du føler deg syk sier jeg God bedring.

*Vallainspirert*

Takk. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært en veldig tøff uke. Tror jeg må gråte en skvett gitt, dette var jo svært beklagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Det har vært en veldig fin uke faktisk, bortsett fra tette bihuler og strevsom bikkje på barnevaktbesøk :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Det er ikke til å stikke under en stol at det har vært en veldig tøff uke. Tror jeg må gråte en skvett gitt, dette var jo svært beklagelig.

*rørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rørt*

Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke denne informasjonen til, annet enn å tipse deg om at du er litt på PM'nivå nå i forhold til personlig utlevering... host kremt hint hint.. rykte, pikken, rykte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke denne informasjonen til, annet enn å tipse deg om at du er litt på PM'nivå nå i forhold til personlig utlevering... host kremt hint hint.. rykte, pikken, rykte...

Jeg er så ironisk at jeg ikke gidder å bruke ironiflagg, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...