Gå til innhold

Champagnepikkens kjappe eksplosjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel, du vil virkelig IKKE vite hvor lange utdrag fra Børretzen-tekster jeg kan sette i gang med...

Neivel, når du sier det så.

*danser degoscalypso*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Døh, det er jo ikke syttendemai i dag!

Skrevet
Døh, det er jo ikke syttendemai i dag!

Neida, jeg var bare så gra at jeg var på glåten. Man blir det av for mye Bangladesh.

Skrevet

Gammel dame, så god og prate. Fine briller som hang i snor!

Skrevet
Gammel dame, så god og prate. Fine briller som hang i snor!

Det verste er at det finnes endel av dem fremdeles i Ole Vigsgate. Jeg har bodd der en gang.

Skrevet

Så lenge de ikke har sine ektemenns militæruniformer i skap på hyblene de leier ut, så.

Skrevet
Så lenge de ikke har sine ektemenns militæruniformer i skap på hyblene de leier ut, så.

:ler:

Du er verdens nest beste!

Skrevet
:ler:

Du er verdens nest beste!

Jeg har en bekjent som du ikke må finne på å si det (eller "nest verste") til. Han er så konkurranseinnstilt at han bare begynner å lure på hvem han må slå for å bli nummer en...

Skrevet
Jeg har en bekjent som du ikke må finne på å si det (eller "nest verste") til. Han er så konkurranseinnstilt at han bare begynner å lure på hvem han må slå for å bli nummer en...

Hvis han har snev av heterofili i seg utgjør han ingen fare i denne sammenheng.

Skrevet

Da utgjør han neppe noen fare. Men dæven, han kunne finne på å prøve, bare for å vinne. :ler:

Skrevet
Da utgjør han neppe noen fare. Men dæven, han kunne finne på å prøve, bare for å vinne. :ler:

Fortell ham at det er kretsmesterskap i realitetsorientering på Snåsa og at han hittil er rangert som nummer tre, så drar han sikkert dit i stedet.

Skrevet
*forvirret*

*som vanlig*

Forståelig. Men for oss innvidde er det tidvis særdeles morsomt.

*orienterer*

*som vanlig*

Skrevet

Av og til er det faktisk greit å skjønne noe av temaet, ja. Tro om vi skal starte NM i å snakke oss ut på viddene? :ler:

Skrevet

NM i internt og usaklig for gud (meg) og enhverman ellers..

Skrevet
NM i internt og usaklig for gud (meg) og enhverman ellers..

Og ikke si at vi er nummer to, for da kommer denne kompisen til Champis stormende.

Skrevet

Leya: Ja, det er den du tror. Og nei, han har ikke noe her å gjøre. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...