Gjest Leya Skrevet 2. januar 2007 #41 Del Skrevet 2. januar 2007 Fader..liker ikke navn med nære forbindelser som ligner og som gjør at jeg valser inn i samme dagboka tjue ganger på jakt etter noe HELT annet! Gratulerer med dagbok foresten, selv om det nye navnet ditt river i den urpripne sjela mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #42 Del Skrevet 2. januar 2007 Fader..liker ikke navn med nære forbindelser som ligner og som gjør at jeg valser inn i samme dagboka tjue ganger på jakt etter noe HELT annet! ← Forståelig, det blir nesten som å kjøpe Avisa Nordland når du egentlig var på jakt etter interessant lesestoff. Forresten er nok sjela det eneste stedet nicket mitt kan rive, så jeg registrerer 100 % uttelling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Alex Skrevet 2. januar 2007 #43 Del Skrevet 2. januar 2007 Ta deg et glass vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 2. januar 2007 #44 Del Skrevet 2. januar 2007 Forståelig, det blir nesten som å kjøpe Avisa Nordland når du egentlig var på jakt etter interessant lesestoff. Forresten er nok sjela det eneste stedet nicket mitt kan rive, så jeg registrerer 100 % uttelling! ← Du får sagt det hver eneste gang, og jeg blir like svar skyldig... Men jeg får Champagne på sofaen min neste uke, det gjør ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #45 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vil jeg vil, men får det ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2007 #46 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har et spm, når du er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #47 Del Skrevet 3. januar 2007 Men jeg får Champagne på sofaen min neste uke, det gjør ikke du ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #48 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har et spm, når du er klar! ← Hvis spørsmålet er når jeg er klar, er svaret Når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #49 Del Skrevet 3. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #50 Del Skrevet 3. januar 2007 Som sagt; når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #51 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis spørsmålet er når jeg er klar, er svaret Når som helst. ← Neida, det spørsmålet trenger jeg faktisk ikke svar på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #52 Del Skrevet 3. januar 2007 Fankern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #53 Del Skrevet 3. januar 2007 Do you want to be my Ari? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #54 Del Skrevet 3. januar 2007 Do you want to be my Ari? ← *Øver på lysfontene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #55 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå ble jeg varm i sjela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #56 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå ble jeg varm i sjela! ← *øver på zztemte zz'er også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #57 Del Skrevet 3. januar 2007 *åhhh* STOPP! -ikke stopp, ikke stopp- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #58 Del Skrevet 3. januar 2007 Märtha har tittel, jeg har momzfritak. Funker zom faen! *lever seg inn i rollen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #59 Del Skrevet 3. januar 2007 Ari gjør som forloveren Jeg blir ... ehh.. glad.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2007 #60 Del Skrevet 3. januar 2007 Ari gjør som forloveren Jeg blir ... ehh.. glad.. ← Har prøvd, men den var ikke lang nok til å synes gjennom gylfen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå