Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest Svimle

Pinny-smileyen var jo midt i blinken for deg! Nå slipper du å skrive at du skal ut med vofsen, er bare å sette inn smileyene ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olava

Vurderer dere pus i hus??? Hvor mange?

Research er meget viktig, dere må vel gjennom en del sorter, for å være på Den Sikre Side?

Skal øve på bildeinnrykk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Arrrrghhhhh! Har ikke fått dreisen på dette nye opplegget her. Prøvde å få til farger og stor skrift, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

gødd mørra! :sol:

Jeg er oppe og snart klar for Ringve sammen med helgens gjester. Først skal vi ta dem med dit, så til Spohuset for vafler og så skysser vi dem hjem til søsterfrø,for så eldgamle amerikanere må lalle sove litt. I mellomtiden skal vi vaske som besatt og forberede reinsdyrstek og rabarbrasuppe.

Og i morgen begynner jeg i ny jobb....merker jeg gruer meg en smule, det er skummelt med nye kollegaer og nye sjefer. :sjokk:

Men jeg får vel bare skjerpe meg og ta det som det kommer. :juhu:

:hund: er våken og blid som bare det.Hun henger på meg som et klistremerke....

Og antall pus i hus? Tror vi nøyer oss med èn, men svigerfrø ymtet frampå om at hun kunne tenke seg katt hun også (har vurdert det i flere år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Ny jobb går sikkert kjempebra når den første "skummelheten" har gitt seg. Men klart det svirrer noen sommerfugler første dagen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Masse lykke til i ny jobb! Hpoer du komemr til å trives som en fisk i Bergen! eh.. trives som en fisk i havet!

:jepp::fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tusen takk, dere søte snupper! :kyss: :kyss: :kyss:

Nå er vi fri for gjester igjen-amerikanerne våre har dratt tilbake til søsterfrø for å sove,og så reiser de i morgen tidlig. Utrolig koselig kveld, jeg serverte reinsdyrstek med sopp,gulrøtter,mandelpotetmos,saus og rognebærgelè og så var det rabarbrasuppe med crème fraiche til dessert. Det var naaaam! :sikle:

Nå har jeg fyllt oppvaskmaskinen og skal slappe av en stund.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skriver et helt innlegg til deg på engelsk, får jeg også sånn middag da?? :pls:

If I do to, can I come for dinner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Jada :hoho: Bare kom dere. Tenker maten er klart sånn omtrent halv!

Hvor svarte er smileyene- jeg ser dem ikke,ihvertfall, og nå er det like før jeg må grine litt!

Nå skal jeg prøve å ta til vett og legge meg, masse utfordinger i kø i morgen!

Natta, gøøørls! :kyss: <----den smileyen husket jeg koden for

:juhu: blir dette en smiley?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ny jobb! skal krysse fingrene for at det går alldeles strålende! (Dere har ikke forresten noen fin kjole som kan brukes i bryllup i butikken? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...