Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bodø/Glimt??? Nei, jeg har bestandig vært RBKsupporter, men med Bodø/Glimt og Tromsø rett etter

Det sier jo litt om hvor god supporter du er liksom, som har tre lag på lista di :roll:. Alle ekte supportere heier da bare på et lag!!! Snøft

:ler:

Dessuten har jeg ikke spente foppallsituasjoner med noen jeg, selvom jeg må tåle endel pepper. Av en eller annen syyyyyyk, raaaaar, merkeliiiiig grunn så er det veldig mange mennesker som går rundt og ikke liker LSK. Forstå det den som kan, men jeg må altså bare tåle det. Så litt ypping fra mrs rbk-deretter-et-par-andre-lag skal jeg nok tåle ;) .

Grattis med ny jobb!! :hoppe: Skulle ønske det var meg, for jeg dør snart av jobbsituasjonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo litt om hvor god supporter du er liksom, som har tre lag på lista di :roll:. Alle ekte supportere heier da bare på et lag!!! Snøft

Dessuten har jeg ikke spente foppallsituasjoner med noen jeg, selvom jeg må tåle endel pepper. Av en eller annen syyyyyyk, raaaaar, merkeliiiiig grunn så er det veldig mange mennesker som går rundt og ikke liker LSK. Forstå det den som kan, men jeg må altså bare tåle det. Så litt ypping fra mrs rbk-deretter-et-par-andre-lag skal jeg nok tåle  ;) .

Grattis med ny jobb!! :hoppe: Skulle ønske det var meg, for jeg dør snart av jobbsituasjonen min.

Pøh! Det har noe med hvor i landet jeg er fra det da ;) Man må heie på son landsdel, selv om man egentlig er RBKfan :)

Og jeg skjønner godt at mange ikke liker LSK *ypper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det må man ikke. Man velger et lag og holder med det.

Men det er jo såklart lett for meg å si, som er fra LSK-land :sjenert:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Slutter meg til FØD ELLER FIS-oppropet!

Kanskje hun har tenkt å få nasjonalpuser i rødt, hvitt og blått, når jeg (forhåpentligvis) er iført den hvite kjolen....

Ny jobb i klesbutikk??? Det må jeg få vite mer om!!!

Gratulerer med bestilt brudebukett!!!Den blir fin-fin!!!!

Har sølt kaffe på tastaturet, og ingen i huset klarte å få det i gang igjen etter opptørking. Fuck, men det er kanskje like bra med et nytt. Nå: Manne-lap top på mannekontor. Pause i syinga.

Jeg er faktisk ikke flink i det hele tatt, men MODIG! Har sølt bort mange penger på mislykkede prosjekt gjennom tidene. Men når det jeg vil ha, ikke finnes i butikkene, MÅ jeg. Men det er egentlig sjelden jeg gidder.

Hva gjør du og O og Pinny 17. mai på kvelden?

Vi har åpent hus fra et eller annet tidspunkt som jeg kommer tilbake til. Meny: Cabareter, potetsalat og bobler.

Aner ikke hvor mange som kommer. Det kan bli alt fra 0 til 40. Sannsynligvis ikke 40, når jeg tenker meg om.

Voff! Nå fikk jeg svimmelhetsanfall nr 2 i kveld. Drikker kun lettøl. Gurimalla.

I kveld er det strømutkobling fra 23.30. Kanskje pusen vil føde i stearinlysets glans? Alternativt, fjerte ut flammen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Rødoghvitogblåpuser høres skummelt ut.

Hvis Stellapus akter å fise i stedet for føde så håper jeg det ikke blir i stearinlysenes skinn. Etter beskrivelsen vil det i så fall være mye metangass hun slipper ut, -og den er eksplosiv.....

Jeg vil ikke risikere å måtte lese i avisen: "Fisende pus sprengte hus i lufta" :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må man ikke. Man velger et lag og holder med det.

Men det er jo såklart lett for meg å si, som er fra LSK-land  :sjenert:

Også kan man ha mer enn en tanke i hodet samtidig ;)

*ypper mere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ooooohlalla......vi har faktisk ingen planer for 17maikvelden! Cabareter,potetsalat og bobbler høres alldeles glimrende,og meget fristende ut. :sjarmor:

Vi skal på kakespising på jobben til O på formiddagen, og så tenker jeg vi skal hjem og restituere oss og spise noe eggerøre og noe laks...og kvelden er altså tom. :sjarmor:

Høres romantisk og gammeldags ut å føde i stearinlysskinn. For jeg satser stadig på at det er pusunger på gang...

Nå skal jeg spise noen grønne oliven, av og til jeg bare ha det!

Jeg kan vel innrømme at det er på Solsiden jeg skal jobbe- på Vivikes der. Har trua på at det blir koselig- sjefen virker som ei allright dame. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke risikere å måtte lese i avisen: "Fisende pus sprengte hus i lufta" :tristbla:

:hoho:

God underholdning å lese her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Å jupp og hupp!Gjett om jeg kommer og prøver alt du har i butikken!

Hvis det skulle være noen tvil: Det ER kattunger på gang (en gang). Så nettopp at de buktet seg inni modermagen :babysmokk::babysmokk::babysmokk:

Hjelpe&trøste, det må ikke komme metangass på lyset!!!!

Men nå er det jo ingen diger fis likevel...

Og et 3 x 3 hipp hurra for at dere muligens tar en tur til skogen! (Det koster bare 700 kr med taxi :sjarmor: ). Men jeg har kjøpt alkofrie bubler også.

Er nå inne i en vond fase i syinga. Fortrenger det til i morgen. Må finne frem telysene nå. Kan jo nesten bli romantisk :hjerter_rundt: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det skulle være noen tvil: Det ER kattunger på gang (en gang). Så nettopp at de buktet seg inni modermagen  :babysmokk:  :babysmokk:  :babysmokk:

:rødme: Åååååå.... Bare de nå ikke blir rødhvitblå *krisemaksimerer stadig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Cata,nå er det på tide å kuuuuule'n! Det blir ikke nasjonalfargede puser, det er jeg sikker på. :troest:

Jeg skal også bli MODIG, og gnåle meg til å låne svigerfrøets symaskin-hun bruker den nesten ikke uansett. :sjarmor:

Velkommen til å prøve i butikken! :velkommen::sjarmor:

I dag skal jeg på seinvakt, så foreløbig daffer jeg ,men har planer om å støvsuge og moppe litt. Søsterfrøet kommer nemlig på seinmiddag og planlegging av amerikanerbesøk , som skal foregå i helgen.To eldgamle mennesker fra Californina. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Er de eldgamle rike også, kanskje? Ikke alle har en rik onkel i Amerika!

Angående nasjonalpuser, synes jeg er mye verre om de blir gul/blå. Nå tror det det er Nært Forestående,men jeg har jo ropt ULV ULV i tre uker. Burde vel ropt KATT KATT i stedet.

Jeg er egentlig meget stresset, må sy ferdig kjolen (og det ender vel med at jeg kler meg i noe gammelt, svart), lage KJEMPEMYE mat til dere kommer :sjarmor: og rydde til dere kommer. Vær forberedt på rot&skitt, dette rekker jeg ikke uansett, og mannen er på laaaang jobbedag.

Hvorom allting er, så åpner dørene kl 18, kom når som helst og vær velkomne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Takk og takk og atter takk. :) Vi stiller,kjeeeempesultne! :sjarmor: Dette blir koselig,og O skjønner omtrent hvor dere bor,så regner med vi finner fram. Han har faktisk snakket om å dra og plukke blåbær i området der dere holder til-foreløbig har det ikke blitt noe av... :sjenert:

Nå gleder jeg meg til 17 mai! :flagg:

Tror ikke de eldgamle er så steinrike. Middels rike,vil jeg si. De har barn og barnebarn og vel så det, så arv tror jeg bare vi kan glemme. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Hurra, jeg gleder meg også til 17. mai :flagg: , for første gang på 100 år, det er sånn trengsel i byen. Vi slet oss helt ut med tunga ut av kjeften med å presse oss frem for å få et nanosekund av ungene på hvert sitt sted i toget. Tror det blir bedre her på bøgda. Skal først ned til tettstedet, senere enda lenger inn i bøgda, det er det også tog + mye mer.

Gleder meg selvsagt også til besøk.

Men nuh: Til grytene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kan man ha mer enn en tanke i hodet samtidig ;)

*ypper mere*

Det kan jeg også, men vi prater jo ikke om tanker her - vi prater ekte følelser og kjærlighet, vel!! :sjarmor:

Hvis det skulle være noen tvil: Det ER kattunger på gang (en gang). Så nettopp at de buktet seg inni modermagen  :babysmokk:  :babysmokk:  :babysmokk:

Å, så koooooselig!! :hoppe:

Ha en fin 17. mai da, lillelou, høres ut som det blir knall :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg også, men vi prater jo ikke om tanker her - vi prater ekte følelser og kjærlighet, vel!!  :sjarmor:

:hoppe: LSK ligger jo under mot TIL jo :ler:

*terge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...