Gjest Olava Skrevet 7. mai 2007 #961 Del Skrevet 7. mai 2007 Urghhhhhh!!!! Jeg glemte å ønske deg god tur!!! Gjør det nå, selv om du allerede har reist: God tuuuuur!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 8. mai 2007 #962 Del Skrevet 8. mai 2007 Inviterer til hjemmealenefest i Lillelouboka!!! :kaffe: Masse rødvin, - og karsk..... Vi må jo ikke ha noe av at boka havner på side 2!!! Når kommer Vertinnen hjem, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mai 2007 #963 Del Skrevet 9. mai 2007 Sånn for å redde Olava fra fullstendig monolog-følelse her, så bidrar jeg gjerne til hjemme-alen-festen altså!! Jeg kommer jo fra utenlandstur, så jeg har taxfree-goder av både det ene og andre slaget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. mai 2007 #964 Del Skrevet 9. mai 2007 *drikker taxfreevin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mai 2007 #965 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg melder meg inn i bokredningskampanje og hjemmealenebok.... Whatever . Sitter på flyplass og har sendt reiseselskapet avgårde mens jeg egentlig skal skrive reiserapport - sånn egentlig, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mai 2007 #966 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg har rom også Og sjokolade!! *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 9. mai 2007 #967 Del Skrevet 9. mai 2007 Godt det kom flere på festen! Ble litt stusselig. Men, skål igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. mai 2007 #968 Del Skrevet 9. mai 2007 Endelig en fest som ikke skader ammingen... Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mai 2007 #969 Del Skrevet 10. mai 2007 Haler opp bok, og rapper den siste sjokoladen fra gårsdagens bokfest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. mai 2007 #970 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei godjenta mi Det var såååååå koselig å møte deg i Trondheim. Lenge siden jeg har ledd så masse. Du er nå bare vidunderlig du - mere er det ikke å si om den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. mai 2007 #971 Del Skrevet 10. mai 2007 Juhu, festgjeng! Jeg er vel tilbake,men ikke i form i hele tatt. Sår hals og feber, hurra. Skal legge meg nå, etter å ha konkludert med at Guri Schanke ikke kom til GPfinalen. Natti natti natt! Kommer sterkere tilbake i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. mai 2007 #972 Del Skrevet 11. mai 2007 ugh! Jeg er en liten ting med tett hode! Nå syns jeg de kattungene burde komme, særlig siden jeg er forkjølt og trenger oppmuntring... Jeg har bestemt meg for å ta et oppgjør med Livet til høsten-finne ut hva jeg vil, stake ut en plan for mer utdanning, kanskje skrive en bok, begynne å synge igjen...herlig,ikke sant? *koke mer te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. mai 2007 #973 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg har bestemt meg for å ta et oppgjør med Livet til høsten-finne ut hva jeg vil, stake ut en plan for mer utdanning, kanskje skrive en bok, begynne å synge igjen...herlig,ikke sant? ← Høres herlig ut ja! Får alltid utdanningsplaner rett etter 15. april jeg, når søknadsfristene er gått ut. Men så plutselig fant jeg ut at det går an å søke på enkelte mastergrader fram til 15. mai. Så da har jeg hele 4 dager på å finne noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 11. mai 2007 #974 Del Skrevet 11. mai 2007 ugh! Jeg er en liten ting med tett hode! Nå syns jeg de kattungene burde komme, særlig siden jeg er forkjølt og trenger oppmuntring... Jeg har bestemt meg for å ta et oppgjør med Livet til høsten-finne ut hva jeg vil, stake ut en plan for mer utdanning, kanskje skrive en bok, begynne å synge igjen...herlig,ikke sant? *koke mer te* ← Wellkømm back, du savnede!!! Illere enn illest at du er syk, men bedre syk hjemme enn syk borte (gammelt jungelord). Kattunger: Jeg har nok tatt dugelig feil mht paringstidspunkt. Likevel mener jeg de må ut nå. Pusa har fått "vinger", harde utstikkere på sidene. Når hun løper, er hun nærmest hjulbeint. Formen er upåklagelig, og etter å ha sovet et døgn, er hun ute og har det morsomt nå. Burde vel innført husarrest, men jfr et par sparsomme innlegg fra meg i kjæledyrtråden, mener jeg puser skal få gå ut når de vil, - og uten sele/bjelle. Den andre har vi ikke sett på ett døgn. De har det rene paradis her, masse kattevenninner og tilgang til tusen gjemmesteder i kjeller og andre hus. De nærmer seg aldri vegen, heldigvis. Nå kommer en pm med vegbeskrivelse, forresten. Planer: Jeg ruger også på planer hele tiden. Vi bør starte en "planring"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. mai 2007 #975 Del Skrevet 11. mai 2007 Altså, de der småpusene bør begynne å skynde seg nå. Pusemor blir hjullabbet og vi utålmodige... . Det kan vi vel ikke ha noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 11. mai 2007 #976 Del Skrevet 11. mai 2007 Altså, de der småpusene bør begynne å skynde seg nå. Pusemor blir hjullabbet og vi utålmodige... . Det kan vi vel ikke ha noe av? ← Nei!!! Det kan vi absolutt ikke ha noe av. Føler meg steindum som har lokket og lurt dere i to-tre uker med nært forestående fødsel. Det eneste jeg kan si til mitt forsvar er at jeg er totalt uerfaren, både som kattebestemor og kattemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mai 2007 #977 Del Skrevet 12. mai 2007 møøøøørnings! Jeg sitter og trøkker på jobb, status så langt: 2 kunder og èn kopp kaffe. Og hvorfor vil folk ha kvittering når de kjøper ting til 12 kr, er det noen som vet det? :klø: Takk for pm, Olava, nå kan jeg nesten se for meg hvor det er...men ikke vær redd,vi skal ikke dukke opp uanmeldt,og ihvertfall ikke akkurat nå som jeg er full av bassilusker. Hmmm...her trengs Hildegard! Hun er min katteguru og har blitt kattebestemor utallige ganger.Ihvertfall tre! Og så ble hun adoptivkrisemor en gang da noen dumpet en haug med kattunger i en hekk. Fy skam og skam (på dumperne, altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mai 2007 #978 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Nå har jeg invitert broren min som jeg har hatt et trøblete forhold til. Blir spennende å se hvordan dèt går,men satser på suksess. Hørtes ihvertfall ut som han hadde lyst til å komme... Vi! Vi har invitert han! ...føler bridezillaen var farlig nær et øyeblikk... Endret 12. mai 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. mai 2007 #979 Del Skrevet 12. mai 2007 Disse som ber om kvittering på 12 kroner er sikkert sånne petimetere som fører opp hver eneste krone de bruker i en bok eller et excel-ark. Jeg var en sånn før, men det har i grunn gått over Heier selvfølgelig vilt på kattunger hos Olava nå jeg også, dette har tatt altfor laaaang tid!!!! Så hyggelig at dere ba broren din, det er hyggelig å strekke ut en hånd også er jo familie alltid familie, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. mai 2007 #980 Del Skrevet 12. mai 2007 Nå må det være like før nøstene plopper ut!! Når det er vinger på sidene av magen så må knøttene i magen være ganske så store Er mange som ber om kvittering på minste ting, selv med kontant betaling, fordi de er så innmari redd for å bli svindlet av noen som kan finne kvitteringa i søppelbøtta. Hihi. Jeg er på skolen, og her har jeg ikke det minste lyst til å være. Er fint vær ute og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg