Gjest Svimle Skrevet 24. april 2007 #821 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg stemmer også klart for nr 4 med de fargene i kjolen! Evt nr 6. Men skoene jeg linket til var alleraller best altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. april 2007 #822 Del Skrevet 24. april 2007 Eukeeeey....nå har jeg *telle* en,to, treee stemmer for sko nr 4. og jeg er enig, de er superkule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. april 2007 #823 Del Skrevet 24. april 2007 Juhu,jeg har støvsuga! Og nå vurderer jeg å gjøre det Pinny vil,nemlig gå en lang tur opp til Dragvoll og borti og rundt oppi der. Èn ting er sikkert, jeg kommer ihvertfall til å ha faste lår i bryllupet,om alt annet henger og slenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. april 2007 #824 Del Skrevet 24. april 2007 Sko nr 3!!!! Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. april 2007 #825 Del Skrevet 24. april 2007 Nå tar vi en opptelling: For sko nr 4: Chica, Sunnis, Svimle For sko nr 3: Olava Nesten for nr 6,og veeeldig for et par utrolig uaktuelle svarte: Svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. april 2007 #826 Del Skrevet 24. april 2007 *stemme en gang til på de superkule svarte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. april 2007 #827 Del Skrevet 24. april 2007 Nr. 4 var fin (men grusomt høye hæler....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. april 2007 #828 Del Skrevet 24. april 2007 Føltes lenge siden sist jeg var her, nå. Nå har jo jeg selvfølgelig ikke fått kikket på skoene siden jeg holder meg unna slikt kvalmt bryllupssnakk, derfor slenger jeg inn en "blind-stemme" på nr. 3. Noe sier meg at det er min stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. april 2007 #829 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg veeeenter og venter på kattunger!!!!! Hvorfor kan de ikke bare komme NÅ??? Hvor tjukk må pusekatten bli før tiden er inne??? Jeg har laget DEN supre fødekassa, men den står der så tom, så tom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. april 2007 #830 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Selvfølgelig har du ikke kikket, pusla. Olava, pusungene kommer nok når det er tid for det. Jeg mener å huske at katta vår pleide å bli urolig,og masete,og ganske "bråkete" når det var fødsel på gang. Jaja, jeg tipper du er "pusebestemor" i løpet av uka,ihvertfall. Heldige pus som får så fin fødekasse. Jeg har hengt på O, som har vært i hagen stort sett i hele kveld, det er så deeeeilig å være ute nå! Pinny er også med,men hun lager stort sett bare kvalm,og vil tvinge oss til å leke.Hun er kjempebarnslig! Men nå er det natta. I morgen skal jeg dusje med den deilige papaya-dusjsåpen svigerfrøet hadde med fra Stavanger. Endret 24. april 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. april 2007 #831 Del Skrevet 24. april 2007 Skulle gjerne hatt en papayasåpe... Jeg må skrubbe og selvbrune og hårfjerne i kveld grunnet bassengarrangement lørdag. Skjønt, håret vokser vel ut igjen til da. Snakka nettopp med nabodama, hun vet mye om katter. Grrrr, hun sa det ikke så ut til at denne katta mi er gravid. Grrr og atter grrrr, derimot mente hun det kunne være orm I så fall, ----nedtur. Gødd natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. april 2007 #832 Del Skrevet 25. april 2007 Olava! Jeg trodde også jeg hadde orm, men var gravid . Men har katten din orm kan du kjøpe medisiner respetfritt på apoteket, så det skal jo gå greit. Stakkars pusen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 25. april 2007 #833 Del Skrevet 25. april 2007 Hildegard!!! Er du gravid? Gratulerer!!! Hvis katta har orm, må det minst være slanger, hun er jo så tjukk! Uansett er tiden inne for ormekur, så den skal kjøpes snarest. Tror jeg må ventet til mannen kommer hjem fra jobbreise med å gi dem tablettene, han er ekspert etter å ha klart det kunststykke å presse p-piller i villkatter (hans egne, for mange år siden). Lillelou!!!! Beklager at jeg misbruker dagboka di, jeg burde vel heller benyttet kjæledyrforumet.... Velvel, fødekassa får bare stå der til spott og spe. Til tross for at den er innredet med håndduker og nytt fleece-pledd. Snøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. april 2007 #834 Del Skrevet 25. april 2007 Det er heeeelt okei å misbruke boka mi. Men stakkars pusen da,hvis det er orm som plager henne. En skikkelig kur skulle vel klare å ta knekken på hva det enn er...hva gjelder Hildegards "orm", så er det et helt annet kapittel,og jeg har tenkt å dikke-dikke den og putte sjokolade i munnen dens en gang til neste år. Hva med å knuse tablettene og blande dem i leverpostei? Funka alltid som krutt med våre katter. Jeg skal snart ned på posten og hente pakke.Har bestilt meg etpar "flagrende gevanter" til sommeren, så nå blir jeg seende nesten ut som en beduin! Hva er det opplegget i bassenget, forresten? Noe skummelt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 25. april 2007 #835 Del Skrevet 25. april 2007 Bassengopplegg: 9-årsdag. Jeg blir badevakt og kelner. Barnet ville ikke feire hjemme, til tross for enda større hus enn før. (Redd for inngripen på jenterommet...) Håper ikke det blir skummelt. Har livredningskurs, gjennomført i England. Pille i postei skal prøves. Men får man store patter av å ha orm??? Naboen kunne konstatere at den ene av kattene der venter avkom når som helst Finnes det en sjalu-smiley? Beduin-look høres flott ut! Jeg må pønske ut 17. maiantrekk. Kan bare ikke gå i svart selskapstøy. Tror det må bli noe i nasjonalfargene minus blått. Rekker jeg å bestille noe, tro? Orker ikke syhelvetet. Kan du repetere adressen til det kule postordrefirmaet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. april 2007 #836 Del Skrevet 25. april 2007 Katter får ikke store patter av orm. Av orm får de nedsatt allmenntilstand, "gardiner" i øynene (det indre øyelokket vises), og man kan ofte se mark i avføringen. Er det bendelorm kan det ses som små "riskorn" rundt katterumpa og de kan også kaste opp deler av ormen. Spolorm og andre ormtyper kan ses kravlende i bæsjen, stygge saker. Ville ventet med ormekuren til det var helt avslørt om det er kattunger eller orm som er på vei, da ormekurer ikke bør gies til gravide katter. Jeg jobber frivillig i dyrebeskyttelsen og tar derfor en del dokasser med katteskit. I november ble jeg så rar i magen og var alltid sulten. Da var jeg sikker på at jeg hadde fått innvollsorm, men tok heldigvis en gravitest FØR ormekur ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. april 2007 #837 Del Skrevet 25. april 2007 Stol på Hidegard, Olava, hun kan katt! Jeg syntes heller ikke store patter hørtes særlig ormeaktig ut, men håper det beste,uansett utfall . Håper bassengbursdag blir suksess. Nå har jeg levert selvangivelsen! Og sitter her med et glass perlende portugisisk (!) hvitvin. Den er min yndlingshvitvin for sommerhalvåret,for den er litt musserende,passe søtlig og veldig god.Via Latina heter den, i tilfelle noen lurer. Kaftanene ble faktisk vill suksess,ihvertfall den ene.Den andre er også veldig fin, om enn litt stor. Orker ikke den byttegreia akkurat nå, så satser på at den krymper litt i vask...eller så får jeg feite meg opp! Olava, du etterlyste kule postordrefirmaer? De jeg kommer på akkurat nå er: www.laredoute.no (masse fine kjoler og sånt) www.gudrunsjoden.no (litt mer alternavtivt,men veldig fin kvalitet.Begge kaftanene kommer derfra..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. april 2007 #838 Del Skrevet 25. april 2007 Tror jeg skal lage en bryllupsdagbok (igjen, gidder ikke grave fram den gamle...) for å holde oversikt med ting og tang fram mot 22.juni,og ikke minst for å spare pusla for alt bryllupssnakket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 25. april 2007 #839 Del Skrevet 25. april 2007 Takk og atter takk, dere Kattekvinner Hva skulle jeg gjort uten deres ekpertise? I mitt overfokus presser jeg på dere status quo: 1. Den gravide (eller ormebefengte) står nå nede i 1. etasje og mjaaaaaauer sårt. Hun vil antakelig ut, men Mor har bestemt at dyrene skal være inne i natt, de har vært ute hele dagen. 2. Begge dyrene skal til dyrlege fradag morgen for å konstatere/avkrefte øremidd. Da kan de jo ta en graviditetstest også. 3. Jeg har kjøpt 1 stk kurveigloo med gitter :evil: til frakt av "barna". Jeg aaaaner ikke hvordan det kommer til å gå. kanskje får jeg dem ikke inni en gang. P. S. De er snart ni måneder gamle, men de kan vel være kjønnsmodne og vel så det likevel? Gratulerer med kaftanene. jeg skal sjekke sidene du så gavmildt ga meg adressen til nå, og eventuelt herme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. april 2007 #840 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Nå kom jeg på den fæle "Kattekvinne"-sangen til Iren Reppen. ...og ikke minst Harald Eias versjon av sangen.... Lykke til med dyrlegetur, Olava, jeg vil tro dyrlegen rimelig kjapt finner ut av det vi ikkevet allerede, men foreløbig heller jeg mot at "tjukkepus" er på tjukken. I dag skal jeg ikke til byen,jeg skal dyrke min indre husmor, samt ta et deeeilig laaangt bad i vårt gedigne badekar og slrubbe meg godt med papayasåpe. Og så har jeg målt meg litt,og de målene skal man jo ikke stope på. Ifølge egen måling har jeg krylpet 5cm rundt livet siden i fjor (juhu,liksom) men fortsatt er jeg i kategorien "kanonkule". Kanskje jeg må finne opp en egen kategori? For eksempel Kanonsøtkategorien? Endret 26. april 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg