Cata Skrevet 8. april 2007 #721 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har igrunn gjort som Cata og avlyst påskesøndagsspaserturen min jeg også, i ren SYMPATI med dere som har snø!! ← Sympatiaksjon verdsettes stort. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. april 2007 #722 Del Skrevet 8. april 2007 Hallaisen Charmis, Cata,pusla og Cata igjen! Nå har det sluttet å snø (i det minste) og solen skinner og da tar forhåpentligvis snøen til vett og smelter fortere enn svint! Jeg spiser nå en ultrasein frokost, for jeg har rett og slett ikke hatt ork til å spise før nå. Lei av mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. april 2007 #723 Del Skrevet 8. april 2007 Kan du sende litt av den lei-av-mat-greia ned hit til meg? Jeg sliter liksom ikke helt med det om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. april 2007 #724 Del Skrevet 9. april 2007 til favorittlou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. april 2007 #725 Del Skrevet 9. april 2007 heihei! Og klemmer i fleng! Her skinner sola,og nå skal jeg straks gå og brunsje på terrassen. Selv om snøen fortsatt ligger,og det følse mer som februar enn april, så får man bare gjøre det beste utav det. I tillegg skal jeg sette igang med litt klesvask og anna snacks i løpet av dagen...en maskin er forresten allerede igang. O driver og river det gamle badet. Det er helt merkelig,jeg hadde helt glemt hvor lite det var...og hvor smal døra inn dit var...bare 60 cm. Nå skal rommet bli gjesterom/kontor,og vi legger planer for tapetsering og dekorering.Èn ting er sikkert,og det er at jeg skal hente det gamle englebildet som henger i bestemorhuset. Det er MITT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. april 2007 #726 Del Skrevet 9. april 2007 Haha,jeg tror jeg er i ferd med å få solstikk!Ihvertfall har jeg bestemt hva våre neste 3 hunder skal hete...og at de skal være små og rare... * Splenda * Muffin * Homle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2007 #727 Del Skrevet 9. april 2007 Haha,jeg tror jeg er i ferd med å få solstikk!Ihvertfall har jeg bestemt hva våre neste 3 hunder skal hete...og at de skal være små og rare... * Splenda * Muffin * Homle ← De må jo bli aldeles til å spise opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. april 2007 #728 Del Skrevet 9. april 2007 Til Lillelou (mel: En bussjåfør) Du lillelou, du lillelou du er så go du svinser rundt Og har du ikke svinsa rundt så er du ikke lillelou Du lillelou, du lillelou Du er så go du svinser rundt ********** Du lillelou, du lillelou du er så gøy du elsker sol Og er du ikke gøy og søt så er du ikke lillelou Du lillelou, du lillelou Du har nå flytta innpåbadé * * * * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. april 2007 #729 Del Skrevet 9. april 2007 :hjerte: For en fantastisk søt sang!!!!! Den var så søt at jeg måtte la O få se den...og han sang den også til og med, så søt var den! Her smelter snøen,og snart skal jeg begynne på middagen. Og så vasker jeg klær,men jeg hørte en artig dunkelyd i maskinen under forige vask, så jeg har pause nå.Tror noe har kommet seg mellom trommelen og "yttermaskinen" eller skriget eller hva det nå enn heter når det er vaksmaskin. Kjempespennende og kjeeeempeinteressant, så jeg lover helt sikkert å skrive om det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. april 2007 #730 Del Skrevet 9. april 2007 Takk for interessant og lærerik informasjon om vaskemaskinen din. Flotte hundenavn, søs og skjønnemannen har sammen bestemt hva hundene våre skal hete også: Leika og Krekar. Jeg synes kanskje Muffin var litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. april 2007 #731 Del Skrevet 9. april 2007 eller skriget eller hva det nå enn heter ← SKROGET, kanskje.... Takk for takk,pusla! Er verdig og rett, så mye dyp og interessant info som jeg kommer med. Krekar....det må være en skjeggete vofs, ihvertfall. Nå har vi spist deilig lammemiddag, jeg drakk all rødvinen og så har vi sett Foyle på nrk 1. Oppbyggelig slutt på påsken. Nå kunne jeg egentlig tenkt meg litt....litt....eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. april 2007 #732 Del Skrevet 9. april 2007 Snøen er vekke vidunderlig! Selv om det kanskje regner litt i overkant mye akkurat nå da Håper du har hatt en fin dag i dag vennen min. Måtte se på det deilige bildet av Pinny igjen i sted som koser seg, hun er bare såååååååå søt da Nattaklem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2007 #733 Del Skrevet 10. april 2007 Charmis! Det regner! Det regner! Det øøøøøøøøøsepøøøøser ned, og jeg jeg kunne vel knapt vært gladere! :hope: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. april 2007 #734 Del Skrevet 10. april 2007 :hjerte: For en fantastisk søt sang!!!!! Den var så søt at jeg måtte la O få se den...og han sang den også til og med, så søt var den! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. april 2007 #735 Del Skrevet 10. april 2007 Skriget - skroget Poteto - potato Samma greie uansett hva man kaller det Kanskje det er et spøkelse inni maskinen?! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. april 2007 #736 Del Skrevet 10. april 2007 Ja tenk hvor glad man av og til kan bli for at det regner For nå venter vi på våren ikke sant vennen min? Her er den kommet litt nå, fant masse hvitveis i skogen når vi var på tur med barnehagen i dag - vidunderlig! Og du - kommer kanskje en tur til Trondheim i mai Ha en super kveld min lille søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2007 #737 Del Skrevet 10. april 2007 Skriget - skroget Poteto - potato Samma greie uansett hva man kaller det Kanskje det er et spøkelse inni maskinen?! hihi ← Spøøøøøøkelse? Men egentlig ganske kuuuuult. Et lite et, som lager bråk i vaskemaskina. Skriget (det er tydeligvis fra Stavanger eller deromkring). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2007 #738 Del Skrevet 10. april 2007 Ja tenk hvor glad man av og til kan bli for at det regner For nå venter vi på våren ikke sant vennen min? Her er den kommet litt nå, fant masse hvitveis i skogen når vi var på tur med barnehagen i dag - vidunderlig! Og du - kommer kanskje en tur til Trondheim i mai Ha en super kveld min lille søtnos ← Ja! Regn,regn,regn! Tror det er leeeeenge siden sist jeg ble så glad for skikkelig plaskregn. Den snøen som lå nå var utrolig deprimerende. Hvitveis høres vidunderlig ut, de er bare så skjønne! Gleder meg masse til de begynner å blomstre her, oppe i skogen ved Dragvoll bruker det å være et fantastisk teppe av hvitveis. Trondheim.....? Maaaai???? Jajajajajajajajaaaaaa! :hoppe: Kafèeeeeee! Og forhåpentligvis fint nok vær til at man kan gå tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. april 2007 #739 Del Skrevet 10. april 2007 Spøøøøøøkelse? Men egentlig ganske kuuuuult. Et lite et, som lager bråk i vaskemaskina. Skriget (det er tydeligvis fra Stavanger eller deromkring). ← Deromkring = her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2007 #740 Del Skrevet 10. april 2007 Deromkring? Stavanger eller Høøøøkesund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg