Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Jeg har igrunn gjort som Cata og avlyst påskesøndagsspaserturen min jeg også, i ren SYMPATI med dere som har snø!!  ;)

:klem: Sympatiaksjon verdsettes stort. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: Hallaisen Charmis, Cata,pusla og Cata igjen! :klem::klem::klem::klem:

Nå har det sluttet å snø (i det minste) og solen skinner og da tar forhåpentligvis snøen til vett og smelter fortere enn svint!

Jeg spiser nå en ultrasein frokost, for jeg har rett og slett ikke hatt ork til å spise før nå. Lei av mat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: heihei!

Og klemmer i fleng! :klem::klem:

Her skinner sola,og nå skal jeg straks gå og brunsje på terrassen. Selv om snøen fortsatt ligger,og det følse mer som februar enn april, så får man bare gjøre det beste utav det. I tillegg skal jeg sette igang med litt klesvask og anna snacks i løpet av dagen...en maskin er forresten allerede igang.

O driver og river det gamle badet. Det er helt merkelig,jeg hadde helt glemt hvor lite det var...og hvor smal døra inn dit var...bare 60 cm. Nå skal rommet bli gjesterom/kontor,og vi legger planer for tapetsering og dekorering.Èn ting er sikkert,og det er at jeg skal hente det gamle englebildet som henger i bestemorhuset. Det er MITT. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Haha,jeg tror jeg er i ferd med å få solstikk!Ihvertfall har jeg bestemt hva våre neste 3 hunder skal hete...og at de skal være små og rare... :ler:

* Splenda

* Muffin

* Homle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha,jeg tror jeg er i ferd med å få solstikk!Ihvertfall har jeg bestemt hva våre neste 3 hunder skal hete...og at de skal være små og rare... :ler:

* Splenda

* Muffin

* Homle

De må jo bli aldeles til å spise opp :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Til Lillelou

(mel: En bussjåfør)

Du lillelou, du lillelou

du er så go

du svinser rundt

Og har du ikke svinsa rundt

så er du ikke lillelou

Du lillelou, du lillelou

Du er så go

du svinser rundt

Du lillelou, du lillelou

du er så gøy

du elsker sol

Og er du ikke gøy og søt

så er du ikke lillelou

Du lillelou, du lillelou

Du har nå flytta

innpåbadé

* :hjerte: * :hjerte: * :hjerte: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hjerte: :hjerte: :hjerte: For en fantastisk søt sang!!!!!

:kline::kyss::kose:

Den var så søt at jeg måtte la O få se den...og han sang den også til og med, så søt var den! :hjerte:

Her smelter snøen,og snart skal jeg begynne på middagen. Og så vasker jeg klær,men jeg hørte en artig dunkelyd i maskinen under forige vask, så jeg har pause nå.Tror noe har kommet seg mellom trommelen og "yttermaskinen" eller skriget eller hva det nå enn heter når det er vaksmaskin. Kjempespennende og kjeeeempeinteressant, så jeg lover helt sikkert å skrive om det igjen. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for interessant og lærerik informasjon om vaskemaskinen din.

Flotte hundenavn, søs og skjønnemannen har sammen bestemt hva hundene våre skal hete også: Leika og Krekar. Jeg synes kanskje Muffin var litt bedre ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
eller skriget eller hva det nå enn heter

SKROGET, kanskje.... :sjenert:

Takk for takk,pusla! Er verdig og rett, så mye dyp og interessant info som jeg kommer med. :sjarmor:

Krekar....det må være en skjeggete vofs, ihvertfall. :)

Nå har vi spist deilig lammemiddag, jeg drakk all rødvinen og så har vi sett Foyle på nrk 1. Oppbyggelig slutt på påsken.

Nå kunne jeg egentlig tenkt meg litt....litt....eh... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen er vekke :sjarmor: vidunderlig! Selv om det kanskje regner litt i overkant mye akkurat nå da :forvirret:

Håper du har hatt en fin dag i dag vennen min.

Måtte se på det deilige bildet av Pinny igjen i sted som koser seg, hun er bare såååååååå søt da :hjerter_rundt:

Nattaklem fra meg til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Charmis! :kyss:

Det regner! :hoppe: Det regner! :hoppe: Det øøøøøøøøøsepøøøøser ned, og jeg jeg kunne vel knapt vært gladere! :hoppe: :hope: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle
:hjerte: :hjerte: :hjerte: For en fantastisk søt sang!!!!!

:kline::kyss::kose:

Den var så søt at jeg måtte la O få se den...og han sang den også til og med, så søt var den! :hjerte:

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Skriget - skroget

Poteto - potato

Samma greie uansett hva man kaller det ;)

Kanskje det er et spøkelse inni maskinen?! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk hvor glad man av og til kan bli for at det regner :sjarmor:

For nå venter vi på våren ikke sant vennen min?

Her er den kommet litt nå, fant masse hvitveis i skogen når vi var på tur med barnehagen i dag - vidunderlig!

Og du - kommer kanskje en tur til Trondheim i mai :sjarmor:

Ha en super kveld min lille søtnos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou
Skriget - skroget

Poteto - potato

Samma greie uansett hva man kaller det ;)

Kanskje det er et spøkelse inni maskinen?! hihi

Spøøøøøøkelse? :sjokk::redd:

Men egentlig ganske kuuuuult. Et lite et, som lager bråk i vaskemaskina. Skriget (det er tydeligvis fra Stavanger eller deromkring).

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Ja tenk hvor glad man av og til kan bli for at det regner :sjarmor:

For nå venter vi på våren ikke sant vennen min?

Her er den kommet litt nå, fant masse hvitveis i skogen når vi var på tur med barnehagen i dag - vidunderlig!

Og du - kommer kanskje en tur til Trondheim i mai :sjarmor:

Ha en super kveld min lille søtnos :klem:

Ja! Regn,regn,regn! Tror det er leeeeenge siden sist jeg ble så glad for skikkelig plaskregn. Den snøen som lå nå var utrolig deprimerende. :sjarmor:

Hvitveis høres vidunderlig ut, de er bare så skjønne! Gleder meg masse til de begynner å blomstre her, oppe i skogen ved Dragvoll bruker det å være et fantastisk teppe av hvitveis. :hjerte:

Trondheim.....? Maaaai???? Jajajajajajajajaaaaaa! :hoppe: :hoppe:

Kafèeeeeee! Og forhåpentligvis fint nok vær til at man kan gå tur! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Spøøøøøøkelse? :sjokk::redd:

Men egentlig ganske kuuuuult. Et lite et, som lager bråk i vaskemaskina. Skriget (det er tydeligvis fra Stavanger eller deromkring).

:sjarmor:

Deromkring = her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...