Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Den neste kunden som sier "kan du pakke inn.....og så ta av prislappen" skal jeg bonke! Eller jeg skal si "nei,innpakking er vanskelig for meg,og jeg insisterer på at prislappen skal sitte på" :klaske:

Det må da være vanskelig å ta av prislapp etter at du har pakket inn.....? :sjarmor:

Den replikken kan du muligens bruke, neste gang noen spør -hvis de spør i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*******puslaadvarsel! Les på eget ansvar! *****

*********pusla, stay away hvis du vet ditt eget beste!****

:klappe: Takk skal du ha! :legrine:

Nå kan jeg iallefall ikke skylde på deg for at jeg var så dum og lese :sjenert: Det hørtes ut som en veldig bra meny det der, selvom jeg seff. ikke finleste det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Helleeeeu! :sjarmor:

Det er freddan, det er nesten påskeferie (jeg jobber mandag kveld), og det er snart tid for badekar! :hoppe:

Jeg har heller ikke fjernet en eneste prislapp etter at jeg har pakket inn noe som helst, så jeg føler på sett og vis at det har vært en bra dag.

Klemmer på alle som har vært her: :klem::klem::klem::klem:

Riktig god påske til hver i sær, håper alle får deilige avslappende dager, eventuelt ispedd en og annen ski-eller kafètur. :sjarmor:

Men,som sagt, nå skal jeg tappe i karet....men først skal jeg sjekke mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Gudd ettermiddag, sunshine you too! :klem:

Nå har vi vært ute og lufta vettet! Har vært en tur oppi "City Syd-området",bl.a på Biltema og på Smart Club,hvor vi kjøpte inn noen middager til påskeuka,og en bit sjokolade eller tre...eller..faktisk en boks irsk konfekt som jeg ikke vet om at de har andre plasser enn der. Godis i påska-heller kvalitet enn kvantitet. Tror jeg. :sjenert:

Og en pakke ferdigtempura og en pakke dim sum med sjømat,for den er faktisk riktig så god til å være fra frossendisk...til late kvelder der vi spiller kort og yatzty og til en forandring IKKE vil stå over grytene. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliiiinke lou.

*vil også til City Syd :sur: *

Men jeg er også flink. Nå har jeg rene vinduer både inni og utapå, og gardinene surrer i vaskemaskina. (Håper jeg har gardiner i morgen også :overrasket: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Cata,jeg syns du er kjemepflink! :applaus: Blir sikkert kjemepfint med nyvaskede gariner foran rene vinduer i morgen. :tommel:

Nå har jeg pussa og vaska badet. Og iiiiiik! :sjokkert: jeg har oppdaget en sprekk i den splitternye vasken vår! Iiiiiiik!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Sprekk i vask = ikke bra. Reklamer så fort som fy, med mindre du har mista noe tungt oppi sånn at sprekken er selvforskylt. Jeg overtok splitterny leilighet med defekt do :ler: og klaget to dager at jeg flyttet inn (vannet sluttet ikke å renne i cisterna).

Kjedelig med nye ting som det er feil i.

PS: Gardiner overlevde både vaskemaskin og tørketrommel så jeg har gardiner i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godis i påska-heller kvalitet enn kvantitet. Tror jeg.  :sjenert:

Ja takk begge deler, sier nå jeg :sjarmor:

Sprekk i vasken alt, det hørtes da ikke bra ut!! Her må det klages, ja!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, hvordan var det med den sprekken, sånn eeegentlig? :)

Fryktelig kjedelig på jobb i dag, har tresmak både histen og pisten. Lillebøllen ligger nå i en morsom ny stilling, og halsbrannen freser som vanlig. Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Hehe,jeg skal fortelle hvordan det eeegentlig var med den sprekken, men ikke akkurat nå, for jeg er på jobb, har skikkelig vondt i magen (såkalte "naturlige årsaker").

Du kan godt få lov til å fortelle om blemmen min du,Hildis.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du kan godt få lov til å fortelle om blemmen min du,Hildis.... :sjenert:

Har du lurt oss? Og så var det ikke en gang 1. april..... :sur: . Det aner meg at det er en historie som må fortelles her, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høres det ut som det er noe mer å fortelle ja ;) . Hildegard eller Lillelou, her må sannheten fram!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...