Gjest Svimle Skrevet 18. mars 2007 #621 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg skal lage skikkelig biffmiddag når jeg er skikkelig på beina igjen Grønn pepper er rågodt! Egentlig er all pepper utrolig godt, og jeg har virkelig fått opp øynene/smaksløkene for pepper som er poppet litt i tørr panne Åååååh - nå er jeg biff-sulten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. mars 2007 #622 Del Skrevet 18. mars 2007 til deg, som må overleve snø nå. Det har sludda litt her, men det kan jeg leve med. Skikkelig snø som legger seg derimot, hadde jeg blitt deppa over. Så masse medlidenhet her fra meg!! Vi skal ha skikkelig god biffmiddag til helga når vi får besøk av skjønnemannens familie. Jeg skal lage min knallgode fløtegratinerte poteter, men grønnsaker har jeg ikke bestemt meg for enda. Det blir sikkert bra uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. mars 2007 #623 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) og go'klem til jentene som har vært innom! Jeg syntes skikkelig synd på meg sjøl i går, den snøen som faller nå er liksom så fullstendig unødvendig. Men værmannen sier at det blir vår igjen om to dager,så da er det bare å bite tenna sammen og holde ut så lenge. Jeg skal på seinvakt,så jeg tusler rundt hjemme enda etpar timer jeg, og etterpå er det godt mulig vi skal på IKEA og kjøpe høyskap til badet,og muligens noe anna småplukk. Skal bli stas å sette det i stand! I dag kom vasken, toalettet og badekaret, så nå nææærmer vi oss virkelig slutten på badprosjektet. Det skal bli en badende påske,tror jeg. Endret 19. mars 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. mars 2007 #624 Del Skrevet 19. mars 2007 Blæææææ,jeg føler meg så feit og heslig! Og jeg har Buddhamage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. mars 2007 #625 Del Skrevet 19. mars 2007 Blæææææ,jeg føler meg så feit og heslig! Og jeg har Buddhamage! ← Tror jeg ingenting på! Du er sikkert en sylfide i forhold til meg! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. mars 2007 #626 Del Skrevet 19. mars 2007 Nehey! På gode dager bruker jeg 44 i klær og ser ut som et egg på tur... Men allikevel. Du er søøøøøøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. mars 2007 #627 Del Skrevet 19. mars 2007 44 er da ingenting og du er vakker, så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. mars 2007 #628 Del Skrevet 19. mars 2007 Ååååååh, Sunnis du er bare så søøøøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. mars 2007 #629 Del Skrevet 19. mars 2007 Nehey! På gode dager bruker jeg 44 i klær og ser ut som et egg på tur... Men allikevel. Du er søøøøøøøt! ← 44 er da ganske så normalt i Norge, og du ser IKKE ut som et egg!! For du er ikke bare en hvit eller brun rund ting. Jeg er helt sikker på at du er nydelig! Nemlig! Basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. mars 2007 #630 Del Skrevet 19. mars 2007 Ååååååh, Sunnis du er bare så søøøøøt! ← Nei, for det er du så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. mars 2007 #631 Del Skrevet 19. mars 2007 44 er da ganske så normalt i Norge, og du ser IKKE ut som et egg!! For du er ikke bare en hvit eller brun rund ting. Jeg er helt sikker på at du er nydelig! Nemlig! Basta! ← :kline: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. mars 2007 #632 Del Skrevet 19. mars 2007 Nei, for det er du så ← :kline: Dere er så søte at jeg blir helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. mars 2007 #633 Del Skrevet 19. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. mars 2007 #634 Del Skrevet 20. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. mars 2007 #635 Del Skrevet 20. mars 2007 God morgen, Sunnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 20. mars 2007 #636 Del Skrevet 20. mars 2007 Blæææææ,jeg føler meg så feit og heslig! Og jeg har Buddhamage! ← Buddhamagen er her, den! Lurer på om det ikke har noe med graviditeten å gjøre? Den er fortsatt stor, men nå er den slapp og ikke noe morsom lenger... Ha en fin dag, og hold ut med snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. mars 2007 #637 Del Skrevet 20. mars 2007 Godt å høre vi er to med Buddhamage, Fjellrypa, selv om jeg har en mistanke om at din er mer rettelig enn min. Nå har vi badekar som det nesten går an å bade i! Det vil si,rørleggeren har gitt klarsignal for bading, men O har satt foten ned. Det skal nemlig elektriker og snekker inn der i morgen. Og jeg har vært på butikken og er igang med dagens middag! I dag blir det kokke-Lises himmelske meatloaf . Har ikke prøvd den før, men den ser nammenam ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. mars 2007 #638 Del Skrevet 20. mars 2007 Det så kjempegodt ut! Ble det godt også? For den oppskriften kunne jeg tenkt meg å prøve. Buddhamagefølelsen kjenner jeg igjen, føler meg som en blubbe selv om dagen, men jeg vet jo at jeg bare er streng med meg selv. Vi jenter kan jammen være slemme med oss selv noenganger. Du er sikkert kjempelekker, og garantert ikke noe egg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. mars 2007 #639 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei,pusla! Kjøttpuddingen og potetsalaten ble kjempegode! Så det skal vi absolutt lage igjen, veldig smakfull og nydelig pudding (jeg brukte svinekjøttdeig) og potetsalaten var alldeles herlig, så det kan jeg trygt anbefale. Så søt du er som har trua på meg når jeg føler meg som en liten blubb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 20. mars 2007 #640 Del Skrevet 20. mars 2007 Ååå det ser godt ut!! Skal lage det en gang, ja! Buddhamage? Hah.. jeg har trippelbuddhamage, og jeg er ikke gravid engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg