Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:bukke: Takker og bukker. Det er herlig å ha 3/4 brudgom på plass,ja. :sjarmor:

Nå har svigerfrøet vært og spist middag,og sett det nesten ferdige badet vårt,og dressen til O.Hun var ganske overgitt over hvor flott dressen var, og det var koselig. Artig at hun syns vi gjør noenting bra. Likte middagen godt,gjorde hun også. :sjarmor:

Ser forresten ut som vi kommer til å holde på tinghuset.Hadde en diskusjon på det i går,og har funnet ut at det antageligvis blir den beste løsningen.

Ellers føler jeg meg så rolig og fin for tiden,ikke noe ekle stresselementer noe sted,bare lyse dager så langt jeg kan se,og det er deilig. Jeg syns jeg har det kjempefint for tiden, badet er snart ferdig, jeg og O har det så fint oss imellom,og jeg har et godt forhold til alle rundt meg. Herlig følelse. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med helgeklemmen allerede jeg siden jeg setter nesen mot Geilo i morgen.

Tenker O er fin i dressen ja når selv svigerfrøet er imponert :ler:

Gleder meg sånn til å se brudebildet jeg - allerede :sjarmor:

Kose dere masse i helgen søta mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

freddan!!!!!!! :hoppe:

Men jeg har ikke helg på nesten ett døgn ennå,jeg skal nemlig jobbe i morgen, så det skal bli en rooolig kosekveld,og tidlig lallings,kjenner jeg. Har vært og handla litt mat,og det blir spaghetti carbonara til middag i dag, enkelt og godt. :sjarmor:

Tenkte jeg skulle være litt biridezilla og lage liste over hva som er gjort:

* dress OK (mangler skjorte og sko)

* kjole i ferd med å bli sydd

* invitasjonene ferdiglagde

* lokale i boks

* vielse i boks

* blomster bestemt

* bordpynt bestemt

* ringer er så godt som avgjort

* papirer fyllt ut, venter på forlovererklæringene,så sender vi dem inn

Det var det foreløbig,tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: for lista di - dere har da kommet et godt stykke på vei!! Må være gøy når ting begynner å ta form og blir mer og mer konkret. Jeg er seff. en smule gretten fordi du ikke har satt advarsel-pusla-label på NOEN av innleggene dine de siste dagene, men du er tilgitt ;)

Kos dere i kveld da, selvom du skal jobbe i morra. Fredagskvelder er nå magiske uansett :)

:klem:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Først en :murvegg::klaske: til emg selv som glemmer å pusla-merke innleggene,

og så en :kyss: til dere alle sammen! Kosejentene! :klem:

Nå mekker vi en pasta carbonara til middag,mens vi ser på Beat for Beat. Deilig fredagsstemning. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
nei,nei,nei nei,nei,nei,nei nei,nei nei!

Det skal ikke snø nå!   :sur:  :sur:  :sur:  :grine:  :grine:  :sur:

Heilt enig!!!

Det SNØR her også! Heeeilt feil!!!

:fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei,jenter ! :klem::klem: og en ekstra en til ¤Ronja¤ som er innom like før hun blir mamma :klem: .

Nei,denne snøen har ihvertfall ikke jeg bestilt,det er helt sikkert !I går var det nydelig mildt og herlig vårlig, men i dag har det snudd helt rundt og blitt nesten juleaktig. Frekt! :sur:

Jeg har jobba i dag,jeg, men det gikk fint.Det er stort sett bare greie kunder på lørdager,og jeg har solgt bøker i bøtter og spann. Jeg tror jeg omtrent er som skapt for å jobbe på bokhandel. :sjarmor:

Og så har vi vært og handla, vi har rydda og vaska litt, og nå er vi klare for lørdagskosen. Siden jeg har hatt jobbedag,skal O mekke middag.Ser ut som om det blir biff, og så crème brulèe til dessert. Me like. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

Bare hyggelig,Cata. ;)

Hallo du også prinsessen! :klem:

Jeg sitter her og venter på middag.....lukter ulovlig godt,og jeg har et glass rødvin i min hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Biff og rødvin :sikle:

Jeg vet hva jeg skal lage til middag når jeg er frisk nok til å orke det! :ler:

Hva hadde dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallais, Svimle! :kyss:

O lagde en saus med sennep,grønn pepper og fløte,og så hadde vi broccoli og ovnsstekte poteter til Det var godt,men neste gang tror jeg han kan få ha litt mer fløte i sausen,for det var mannesaus,gitt!SKIKKELIG sennepete.

Desserten ble goooood. :sikle:

I da ghar jeg vært skikkelig snurt,for det har snødd som besatt hele dagen uten noe tegn til at det vil gi seg. Og jeg som hater snø og var maks motivert for solfylt vår nå! :sur:

Ser ut for at vi skal på visning med svigerfrøet, et ledd i prosjekt "Få svigerfrøet i leilighet,til glede for alle parter". :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...