Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Møøøhøøørnings! :ler:

Jo,Bustis,nå skal du få høre hva du mente... :ler: Neidda,jeg trodde bare at jeg hadde fått en ahaopplevelse,men det hadde jeg ikke allikevel...som vanlig. :sjenert:

Salat er desverre over,da,men kjole, kalas og Charmina er jo fortsatt igjen- og du kan heeelt sikkert få være med på kafè, det tror jeg nok.Sant, Charmis?

Jeg tror jeg skal gå saaaaaakte,sånn at det rekker å spilles tre-fire marsjer. :ler: Neidda igjen, jeg må bare ha litt å velge i, og så måtte jeg høre med O hvilke han syns er fine,siden han på sett og vis er med på dette han også.

I dag skal vi forresten se på dress (til han) og ringer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Eveboka er død, ja, beklager at jeg glemte å si ifra. Jeg syns 260 000 visninger og nesten 1000 sider var nok, på tide å ta en liten pause..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: <----hoppe litt mere for ringer!

Mornings, gørls! :klem::klem:

Skjønner du trengte litt pause da,Evelina.Det var jammen meg en bok det stod respekt av!Deilig å bare være en som flagrer litt rundt omkring også,da,nesten som en sommerfuuuugl! :flagresomensommerfuglsmiley:

Nå kaller dusjen på meg-snekkeren er ute av huset,så da kan jeg gå rundt halvnaken så mye jeg vil. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

halvnaken er deilig da....................

Jeg skal også dusje nå, ungene er omsider dratt på skolen og jeg skal møte mamma på scrappestand :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se på ringer. Husker at jeg ble overrasket over hvor spesielt jeg syntes det var både å se på og å få ringen min. Er veldig, veldig, veldig glad i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Bustis,jeg tenkte jeg skulle spørre O om han ville være følget mitt. :ler:

Håper alle som har vært innom har hatt en deilig dag!

Bustis :klem:

Svimle :klem:

Gjesta (GamleEvelina) :klem:

Fjellrypa :klem:

Vi har vært og sett på ringer! :hoppe: Og dress! :hopp: Og en lampe...hopp?

Hva ringene angår,så var det skrekkelig gøy,men vi er ikke enige ennå.Jeg liker best litt tjukke ringer,O vil ha smal, jeg liker gult,han hvitt gull...jaja,vi blir nok enige før juni en gang... ;)

Men dress derimot, der er vi så godt som ferdige! Var inne på Bogart og prøvde,og vi alle (inkludert ekspeditøren,hihi) falt for en gråblå dress i et helt fantastisk lekkert snitt. Svarte sko, hvit skjorte og et gullaktig gult slips med mønser til (det hele blir på ingen måte svensk).Så det skal vi avgårde og kjøpe i morgen,for vi hadde så forskrekkelig liten tid på slutten-O hadde en avtale,nemlig,så vi rakk og slett ikke å kjøpe den. Men i morgen,så! Fy flate,han ble bare så kjekk at jeg hadde lyst til å fly på han! :kline::humpe::kline: :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er elskverdig av deg å la O bli med i bryllupet, og TILOGMED la han bli kjekk i ny dress og greier!!! ;) Høres gøy ut å se på ringer, dere blir nok enig tilslutt (hvis ikke må jo nesten du bare legge ned veto, du er jo bruuuuden :ler: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Hallais!

Ja,pusla,jeg er bra snill! :engel: :bukke:

Hvis O begynner å tulle nå,så er det hårda bud som gjelder,ja,for som sagt, det er jeg som er bruuuuuuuuuuden og ikke han! :hoho:

Jeg ble litt :sur: nå,for plutselig begynner han å snakke om at ha kunne tenke seg å dra til Oslo og se på dress,og det syns jeg er unødvendig når vi nettop har funnet verdens fineste dress her. Hva skal vi vel med Ferner Jacobsen og sånne tingsler? Grrr...jeg er bruuuuuuuuuuuuuden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt  :sur:  nå,for plutselig begynner han å snakke om at ha kunne tenke seg å dra til Oslo og se på dress,og det syns jeg er unødvendig når vi nettop har funnet verdens fineste dress her. Hva skal vi vel med Ferner Jacobsen og sånne tingsler? Grrr...jeg er bruuuuuuuuuuuuuden! :hoppe:

Mnja, på den annen side.... en Oslo-tur på våren hadde vel ikke vært å forakte, selv om en vårlig Barteby er fin? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Kjekt at O blir invitert, ja! :ler:

Mannen i sitt liv i super dress = :sjarmor:

Skjønner godt at du bare ville hoppe på ham, jeg, for jeg hadde det nemlig sånn da mannen min prøvde dress også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: Hallo,jenter, og gooood morgen! :sjarmor:

Cata, du har nok helt rett i at det hadde vært deilig med en liten Oslotur, det er sikkert bare jeg som stresser litt.Vi har faktisk bestemt oss for at vi skal ta en tur dit,men ikke før i mai, hadde vi tenkt, og da syns jeg tida begynner å bli litt vel knapp...hadde vært litt greit å få den dressen på plass. Vi skal faktisk avgårde på ny runde i dag, til Retro bl.a, og da får vi se hva vi ender opp med...flere ringer skal vi også se på.

Svimle, det er så heftig å se kjæresten sin i lekker dress at det bare er helt villt. :humpe: . Jeg mener,han er fin til vanlig også, men i den dressen ble jeg helt brom-brom...en ganske billig tøs på supertilbud! :sjenert::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Ja,Sunnis, det er sikkert og visst!

Jeg føler denne boka er i ferd med å utvikle seg til en crazy-bryllupsdagbok...og jeg har jo ikke sagt et piiip om tyll ennå, og ikke skal vi ha brudepiker (hvem,liksom,søstra mi på 20? :ler: ) eller noen ting, og ikke blir jeg Fru heller...jo,det blir jeg jo,i gavnet,men ikke i navnet,siden det ikke er noe navnebytte inne i bildet.Kanskje jeg må bytte nick til FruLou etter bryllupet. :ler:

Jeg har fortsatt lyst til å kaste meg over O. :sjenert:

*tylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltylltyll* <---tyllbord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

tjolahopp tjolabing! :hoppe:

Nå har vi kjøpt dress til bruuuuudgommen! :hoppe:

og det ble den vi så på i går, sånn ble det etter å ha vært på en annen butikk (jeg husker ikke hva gata heter,men Platekompaniet ligger der,og Retro) og kikket på to andre.Den ene svart med stripeeffekt, den andre mørk sjokoladebrun med striper. Den sjokoladebrune var også bare lekker,altså,men vi gikk altså tilbake til Bogart for å se på den blågrå en siste gang,og da konkluderte O med at det var den som var mest "han", og så vandret vi ut fra butikken med dress og slips. Skjorte og sko kommer en annen dag. :sjarmor: Så nå føler jeg at jeg har 3/4 brudgom på plass! :hoppe:

Ringer har vi også kikket på,og vi er nesten enige om et par i gult gull,4mm fra Niessing.Ikke noe stein eller noe,men peeene. :hjerter:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...