Sun Mei Skrevet 8. mars 2007 #521 Del Skrevet 8. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. mars 2007 #522 Del Skrevet 8. mars 2007 Artige snutter! Det er godt at du føler deg litt bedre i dag. Håper det går bra på jobb og at du ikke sliter deg helt ut når du er i den formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mars 2007 #523 Del Skrevet 8. mars 2007 smooooooooooth! Jeg bare digger det bringebæret. Hei,forresten,søte snupper! Nå er jeg hjemme igjen,etter en skikkelig slitsom langvakt på jobb. Jeg har hosta som en tulling! På et tidspunkt hosta jeg nesten ut den ene kontaktlinsa. Men nå altså,hjemme. Jeg skal ha meg en bagel med kyllingsalat til middag...ikke fordi jeg er så sulten,egentlig,men mest fordi kroppen trenger noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. mars 2007 #524 Del Skrevet 8. mars 2007 Smooooooooooooothhhhh *eplekjekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. mars 2007 #525 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) SMMMOOOOOOOOOOOTHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! *crazy banana* Endret 8. mars 2007 av Sun Mei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mars 2007 #526 Del Skrevet 8. mars 2007 :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. mars 2007 #527 Del Skrevet 9. mars 2007 Åssen er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mars 2007 #528 Del Skrevet 9. mars 2007 Sjallais,Svimle! Jo,her er formen betydelig bedre enn i går. Er fortsatt tett, og har en sjarmerende hes, råsexy (ifølge meg selv) kraksekråkestemme. I dag har jeg gått litt tur, ellers vært fordypet i bok, vasket en maskin klær som jeg ikke har hengt opp ennå, og bestemt meg for å ta et oppgjør med cdhylla.Jeg skal sortere cdene etter farge, sterkt inspirert av Hildegard. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. mars 2007 #529 Del Skrevet 9. mars 2007 Sortering etter farge er MYE kjekkere enn alfabetisk:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mars 2007 #530 Del Skrevet 9. mars 2007 Formen min lille due? Håper den er mye bedre. Ingen flere basselusker din vei nå håper jeg! Her er det snart leggetid-trøtt som en dupp. Håper du har hatt en fin fredag og at helgen blir strålende og sykdomsfri. Du er bare vidunderlig vennen - måtte bare si det liksom før jeg sovner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. mars 2007 #531 Del Skrevet 10. mars 2007 Sortere cd'ene etter farge Det hørtes ut som en jentegreie . Jeg sverger til alfabetisk, for da finner jeg det jeg skal ha mye lettere. Med fargesortering er det jo ikke så lett å finne akkurat den cd'en man vil høre på, med mindre man husker fargen på coveret da såklart . Ha en trivelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. mars 2007 #532 Del Skrevet 10. mars 2007 Ferdig å sortere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. mars 2007 #533 Del Skrevet 10. mars 2007 Hallo skjønnaser! Hildegard: Charmis: pusla : Svimle: :kline: Jeg har ikke kommet en millimeter lenger med den sorteringa av cder. Jeg innser jo at det kanskje ikke er så praaaktisk som alfabetisk,men jeg boikotter praktisk, godt hjulpet av Hildegard. Formen er bedre,men jeg har fortsatt bøttestemme. I dag har jeg og O vært på Traktøren og kikket på gaveidèer til oss selv. Og så har jeg vært på kafè og på bytrasking sammen med en god venninne og hennes venninne igjen.Veldig koselig. Nå står en kylling,fylt med smør,sitron,salt,hvitløk og rosmarin i ovnen, hvitvin er på kjøl og jeg har operamint og små "snøballer" med marsipan inni i en skål. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 10. mars 2007 #534 Del Skrevet 10. mars 2007 Åh.. Jeg kommer på besøk, jeg *kle på meg vingene og banke ned hornet i skallen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. mars 2007 #535 Del Skrevet 10. mars 2007 Svimle, hvor vblir du aaaaaaav? *se seg sorgtung rundt* Jeg som holder maten varm og alltingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 11. mars 2007 #536 Del Skrevet 11. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. mars 2007 #537 Del Skrevet 11. mars 2007 Bustis! Jeg har egentlig ikke stått opp ennå, for sånn er det bare,men av og til blir jeg så irritert,og det er for eksempel når jeg ser sånt som dette: Olslobiskopen stoppet ansettelse . Enkelte mener visst de er mer gudete enn guden sin selv. Og jovisst får man tro hva man vil,men dette syns jeg lignet på ren,pur ondskap.Så vidt jeg vet (korriger meg gjerne) så har ikke Jesus (som burde være sjefsledetråden til kristne) ikke sagt et kvakk om at man skal steine homofile eller noe i den retning.Argh...jeg blir bare så ...og nå går jeg og "legger" meg igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. mars 2007 #538 Del Skrevet 11. mars 2007 Svimle, hvor vblir du aaaaaaav? *se seg sorgtung rundt* Jeg som holder maten varm og alltingen. ← Jeg snublet og slo hodet mitt, så nå vet jeg ikke helt hvor jeg er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. mars 2007 #539 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeg kan godt forstå at du blir sinna på noe sånt. Jeg er rimelig enig med deg i at mange kristne misforstår og tror DE er Gud istedet og DET er irriterende det Men dette med homofili er vanskelig, synes jeg. Jeg synes ikke det er riktig, men det betyr jo ikke at jeg kan behandle de dårlig fordet. Det er legninga man tar avstand fra, ikke menneskene. Det er nå iallefall mitt syn på saken (som du ikke ba om, men som du fikk likevel ). Ha en god søndag videre!! Endret 11. mars 2007 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. mars 2007 #540 Del Skrevet 11. mars 2007 Svimle, du er heeeeeeeeeer! Bustis: pusla: pusla, jeg syns den diskusjonen om homofile i kirken er kjempevanskelig, og er jo bare pokk nødt til å godta at en god del kristne tenker annerledes enn meg selv (som jo er en utmeldt nisse ). Men jeg syns linjen virker hårfin,og at enkelte benytter sjangsen,nærmest til å fordømme hele mennesket når de først kan "ta dem" for èn ting. Lurer litt på hva Jesusen ville ha gjort,jeg.... *men jeg skal gi mer her,jeg er ikke ute etter verken å provosere deg,pusla,eller å slå noen i hodet med mine argumenter.Man tenker og tror forskjellig,og sånn er det bare* Nå har O dratt for å møte en venninne på kafè. Venninna bor i Oslo og er her bare i helga, og det er jo kos for dem å treffes uten at jeg henger i ræva på O hele tida Men jeg har hund og operamint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg