Sun Mei Skrevet 4. mars 2007 #461 Del Skrevet 4. mars 2007 *spiser meg opp for å være tjukk jente og bestemme menyen i lilleous bryllup* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2007 #462 Del Skrevet 4. mars 2007 Neeeeeeeeiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! *syns synd på meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2007 #463 Del Skrevet 4. mars 2007 Jepp, nå tror jeg at jeg har bestemt oss for hva vi gjør med tiden etter seremonien.Satser på Ringve, tror jeg (takk, Chica) og så kan jo gjestene bare rusle eller kjøre ned til Sponhuset etterpå for litt frukt og brus eller vino. Haha så smaaaart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2007 #464 Del Skrevet 4. mars 2007 *spiser meg opp for å være tjukk jente og bestemme menyen i lilleous bryllup* ← Jeg kan ta jobben for jeg er naturlig tjukk *gliser* og lillelou har aldri sett meg før. Det blir toppers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2007 #465 Del Skrevet 4. mars 2007 Heeeeey! Det er dårlig gjort å tjukke seg opp for å komme og bølle i mitt (vårt,hehe) bryllup! Fy-fy, Sunnis og Cata! Men egentligv et jeg jo at dere bare er snille. Nå har jeg og Pinny vært og gått en kjempelang tur i det deilige været, det var herlig å strekke ordentlig ut og kjenne at kroppen er i gang. Tenker jeg det skal bli fjørti sånne turer framover,jeg. Har også heftige planer om å begynne å gå til jobb når jeg begynner å jobbe i byen...får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2007 #466 Del Skrevet 4. mars 2007 Heeeeey! Det er dårlig gjort å tjukke seg opp for å komme og bølle i mitt (vårt,hehe) bryllup! Fy-fy, Sunnis og Cata! ← Eh, ja det er i grunnen det, men når du legger ut sånt fristende agn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. mars 2007 #467 Del Skrevet 4. mars 2007 *henter mere sjokolade* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2007 #468 Del Skrevet 4. mars 2007 *gleder seg til å se Sunnis og Cata komme humpende nedover mot Sponhuset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. mars 2007 #469 Del Skrevet 4. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2007 #470 Del Skrevet 4. mars 2007 *gleder seg til å se Sunnis og Cata komme humpende nedover mot Sponhuset* ← Humpe??? Ååååååånei, vi skal trille . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. mars 2007 #471 Del Skrevet 4. mars 2007 *bestiller trillebår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2007 #472 Del Skrevet 4. mars 2007 Sun Mei, vi skal være Tjukke.... Vi trenger ikke trillebår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2007 #473 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ser for meg de to bollene Sunnis og Cata komme trillende.... :hoho: Nå har dere gitt meg artige bilder i hodet som har sørget for underholdning til hele kvelden. Straks er jeg ferdig med "skallene" til invitasjonene....huhuuu,jeg skal være ganske glad når de er i posten,men foreløbig må jeg si meg fornøyd med egen innsats. Nå skal jeg lime meg ferdig og så blir det middag.I dag blir det and med rotgrønnsaker og hvitløkspotetmos. Endret 4. mars 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. mars 2007 #474 Del Skrevet 4. mars 2007 Sun Mei, vi skal være Tjukke.... Vi trenger ikke trillebår. ← *øve på å rulle* *æsj* *spiser mere sjokolade* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2007 #475 Del Skrevet 4. mars 2007 Godt du tar dette på alvor, Sunnis! *rekker fram en skål med småsjokolader og marsipan* *og et fat med berlinerboller* Brus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2007 #476 Del Skrevet 4. mars 2007 Godt du tar dette på alvor, Sunnis! *rekker fram en skål med småsjokolader og marsipan* *og et fat med berlinerboller* Brus? ← Jeg mangler visst noen kg på trilling enda så jeg kan gjerne få en brus . Kjøleskapet er nå tomt for sjokolade..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. mars 2007 #477 Del Skrevet 4. mars 2007 Godt du tar dette på alvor, Sunnis! *rekker fram en skål med småsjokolader og marsipan* *og et fat med berlinerboller* Brus? ← Er det ikke flere kalorier i øl da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. mars 2007 #478 Del Skrevet 4. mars 2007 Her ligger dere i hardtrening, ja! Godt jeg er feit fra før, så slipper jeg å øve så veldig mye Siden jeg er syk mener jeg hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2007 #479 Del Skrevet 4. mars 2007 Heyyyyy, blir vi 3 lilletrillere? Dine verste mareritt er i ferd med å øke, lillelou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. mars 2007 #480 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg kan være med å trille og bølle i bryllupet, overstyre meny og alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg