Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ja,jeg klamra meg til henne,så nå er vi trygt inne begge to. Herlig ute nå,med kombinasjonen kulde,vind og is. :ironi:

Is! Nå fikk jeg lyst på is,og jeg haaaaar i frysern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og spiser is selv om det er vinter ja? Så mange som syns jeg er rar som spiser is nå. Men is er godt, det er jo varmt innendørs uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, Chica! :klem:

Jadda,jeg spiser is, klarer rett og slett ikke å la være, særlig når det finnes så gooode iser som "hagendass" og isen til "Isgutta" på Solsiden.

Står til?

*løper inn i boka til Chica for å se hvordan det står til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,de Dream-isene er kjempegode...er usikker på om jeg har prøvd caramel heaven...men det kan det fort bli en forandring på. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Is med peanøtter NAMNAM :)

Jeg har akkurat satt inn et brett med nybakte boller til steking og får vel nøye meg med det.

Håper du ikke fryser fast et sted i dag. Men det er vel ikke sjangs for det med Pinny på tur :ler:

Ha en fin dag vennen - den omeletten gav meg rett og slett vann i munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,de Dream-isene er kjempegode...er usikker på om jeg har prøvd caramel heaven...men det kan det fort bli en forandring på. :sjarmor:

Den anbefales, er litt sjokoladebiter i den i tillegg til karamellsaus! Og så kan vi jo late som at yoghurtis er sunt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei,gøøørls!

Dagen har vært temmelig daff. Jeg har ryddet på kjøkkenet og gått turer med bikkja,men ellers vært relativt inaktiv...Ooog fått skikkelig ugudelig lyst på to ting; reker eller blåskjell med aioli og en god chablis...hihi.

Nå venter vi på O,som etter eget utsagn er på vei hjem nå, og så skal vi se om vi ikke får knødd sammen noe middag. Har litt rødvin på lur også, en glimrende måte å starte helga på.

:sjarmor::vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, denne :vin: hadde ikke jeg fått med meg, må si smiley-fabrikken har jobbet hardt i det siste :)

Og yoghurtis ER sunt :sjarmor: . Kan godt gafle i meg is på vinteren jeg også, men da skal det være godt og varmt inne også. Frister ikke når man er frossen, da.

Ha en god helg og kos deg med :vin::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk pusla. :klem:

Har jo dukka opp flere nye smileyer i det siste, skal si de har stått på!

Og jeg er selvfølgelig enig med deg og Chica, yoghurtis er kjempesunt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vin: her også, men den er hvit da... eneste vinen jeg hadde i huset. Men kjempegod er den.

Middagen står på ovnen, finnebiff-gryte i kveld. Min egen hemmelige oppskrift som jeg alltid får skryt for :sjarmor:

Blir IKKE hvitvin til maten da, holder meg til bonaqua da siden jeg ikke har rødvin, men noe må jeg vel få ha til forberedelser? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

gooooood helg,søte jenter! :klem::klem:

Nå venter jeg virkelig på O,som er villt forsinket, og så ser jeg på kngeparets festforestilling...egentlig litt ufrivillig. :ler:

Utrolig mange flinke unger,da,og så tøffe de er som tør å opptre i en sånn sammenheng.Jeg er relativt imponert,faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: For en skjønn avatar!! Liker den veldig godt :)

Huff, sånne kongelige forestillinger er ikke noe for meg. Jeg tvang skjønnemannen til å se vm-studio jeg :sjarmor: .

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Takk, pusla. :)

Det ble brått vmstudio da O kom hjem,ja. Jeg har spilt i orkester med Ingerid Stenvold som er reporter,så jeg får litt komplekser av å se henne på tv. :ironi:

Flink er hun blitt,ja. Veldig hyggelig jente.

O mekker hjemmelagede karbonader til kvelds. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer sterkt å stå opp kl 6 i morra for å se på guttas skirenn, men noe sier meg at det er å dra det litt langt...

Ikke at dette hører hjemme i boka di, men ingen gidder å lese min, så da så... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hihi,puggen slår an! :ler:

pusla, er sikker på at guttas skirenn er skitspennende, men allikevel føler jeg at jeg ikke ooorker å stå opp da og se det. Kall meg dovendyr,men sånn er det bare. :sjenert:

:sjarmor:

I dag kjøpte O en trusesak til å ha på løpetidsdyret Pinny.Den forige hadde gått filleveien,men denne ser mye mer solid ut. Så nå går hun rundt med en litt tight,svart truse på baken og ser egentlig ganske morsom ut.

:vin: Vinglasset er fyllt,nå venter jeg bare på dek-dektimen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...