Gjest Svimle Skrevet 16. februar 2007 #281 Del Skrevet 16. februar 2007 Innom for å ønske bruuuuuuden god helg! Herlig med tur til Paris da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. februar 2007 #282 Del Skrevet 16. februar 2007 1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "kjent hverandre i femten år.De hadde i sin tid jobbet sammen som vikarer i morgenredaksjonen i en morgenavis" ("Menn som hater kvinner"/Stieg Larsson) 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Kanten på madrassen jeg ligger på 3. Vad var det senaste du såg på tv? Et glimt av nyhetene,for tre sekunder siden. 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 19.30....den var 19.21 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? nyhetene på tv,bikkja som lusker rundt 6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? 15.30-tida, gikk tur med bikkja 7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Lusket rundt i boka til Svimle 8. Vad har du på dig? Sorte leggings,et lillablått silkeskjørt med hvite prikker, lilla tunika og blekgrønn ullcardigan 9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Jaha!Mareritt hadde jeg! Drømte at jeg var ansatt på sykehus hvor noen drev og misbrukte,drepte og spiste små gutter.Det viste seg at det var en mannlig pasient som gjorde det,og han hadde 4 sønner som også var mordere.De var fra 15 år og yngre...og mora til faren var morder hun også,og avslørte seg på et møte i boksirkelen sin! 10. När skrattade du senast? I ettermiddag,da mannebeinet kom hjem.Han sang en artig sang.. 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Et bilde av Ørnulf Opdahl og to av Arne Nøst. 12. Har du sett något konstigt på sistone? Ja,et superekkelt bilde av Rune Rudberg 13. Vad tycker du om den här utmaningen? artiiiiiig! 14. Vilken var den senaste filmen du såg? "Rocky Horror Picture Show" for en uke siden 15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Et nytt lekkert hus,innredet det, reist masse og gitt bort masse 16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Akkurat nå har jeg en kul rykning i rumpa av bandasjen. Og ellers...kan bare komme på ekle ting...jo;akkurat nå spiser jeg bokstavkjeks! 17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Da ville jeg ha gjort det sånn at man sluttet å bry seg om hvilken hudfarge,religion og kultur folk har,og først og fremst så det for det de er;FOLK. 18. Tycker du om att dansa? Digger å danse,men er skikkelig dårlig,og danser derfor på en syk og utagerende måte 19. George Bush? Han ligner på en liten apekatt!Og lederen for en utrolig arrogant flokk.En dårlig leder. 20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Det vet jeg ikke før jeg ser dem,tror jeg. 22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Det kunne absolutt vært aktuelt. 23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Hei,jeg er visst ikke en eventyrfigur likevel? 24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Alle! Hihihiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. februar 2007 #283 Del Skrevet 16. februar 2007 Tjiiihiii så artig å lese det som sto under her da Kanskje jeg skal svare også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. februar 2007 #284 Del Skrevet 16. februar 2007 1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Den har en fin farge (En shopoholikers hemmelige drømmeverden av Sophie Kinsella) 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Veggen oppe på loftet 3. Vad var det senaste du såg på tv? Senkveld med Thomas og Harald nå isted 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: midnatt ( om ett kvarter faktisk) 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? at mannen ser på tv nede i stuen 6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Var ute med ungene i barnehagen på jobben min 7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? leste i boka til verdens skjønneste Lillelou 8. Vad har du på dig? Jeans, rosa topp, ullsokker (fryser alltid på beina) 9. Oj, hvisket vekk det om drømming. Men drømte sikkert noe som jeg ikke husker akkurat nå. 10. När skrattade du senast? Når jeg så nytt på nytt i kveld 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Masse hyller med masse hobbyting stablet opp. Og bilde av mann og barn 12. Har du sett något konstigt på sistone? Ja predikant Rune Sørgård på tv i sted, kunne godt klart meg uten 13. Vad tycker du om den här utmaningen? Tidig 14. Vilken var den senaste filmen du såg? Chocolate 15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Motorsykkel, hund, og reist ned for å besøke fadderbarnet vårt og hatt med masse gaver 16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jeg skjærer tenner når jeg sover (sånn at charmøren våkner innimellom )) 17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? At alle barn hadde noen som elsket seg og var trygg 18. Tycker du om att dansa? Jeg elsker å danse 19. George Bush? Grøsser bare av å høre navnet 20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Henrik og Martine så klart . 22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Det kunne jeg godt ha gjort 23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Nå tror jeg det er skjedd noe galt og så sendt meg ned litt til 24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? alle kjente kanskje ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. februar 2007 #285 Del Skrevet 16. februar 2007 PARIS Høres vidunderlig ut vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. februar 2007 #286 Del Skrevet 17. februar 2007 :kyss: Svimle og Charmis! God helg til alle sammen,ja! I dag begynner den o store feiringen av svigerfrøet.Middag på Grenaderen, og det skal bli kos. Og så må jeg kjøpe ingrediensene til togkaka jeg skal lage...litt spent på hvordan jeg skal få til den,men det er jo bare firkanter,så det et vel bare å skjære ivei. Noen andre som har laget togkake noen gang? *lusker etter tips* Men før noe mer skjer skal jeg ha meg noe frooookost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. februar 2007 #287 Del Skrevet 17. februar 2007 :kyss: Svimle og Charmis! God helg til alle sammen,ja! I dag begynner den o store feiringen av svigerfrøet.Middag på Grenaderen, og det skal bli kos. Og så må jeg kjøpe ingrediensene til togkaka jeg skal lage...litt spent på hvordan jeg skal få til den,men det er jo bare firkanter,så det et vel bare å skjære ivei. Noen andre som har laget togkake noen gang? *lusker etter tips* Men før noe mer skjer skal jeg ha meg noe frooookost! ← Jeg har bare laget tog av sjokoladepudding og gele.. Men det er som du sier, det er bare firkanter! Jeg laget skattekiste av sjokoladepudding til niesen min i jula, og der var det litt mer beskjæring å gjøre for å få lokket avrundet. Uansett, så er det pynten som gjør det meste, ved å tegne inn vinduer, hjul etc. Kos dere ute! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. februar 2007 #288 Del Skrevet 17. februar 2007 Da var vi hjemme igjen etter svigerfrøbursdag! Har hatt det topp på Greaderen,maten var knallgod og servicen upåklagelig.Jeg spistekamskjell til forrett og lammefilet til hovedrett, og O spiste reinsdyrfielten som Sunnis anbefalte,og begge deler var nydelig, O sier reinsdyret var det møreste han har smakt på lange tider,så der fikk du jaggu rett,Sunnis! Til dessert spiste hele gjenget multeparfait på nøttebunn med multesaus med whisky,og det var nyyydelig godt. En herlig kveld,med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. februar 2007 #289 Del Skrevet 18. februar 2007 Det var jo det jeg sa jo, at reinsdyret var godt Det var hovedretten i bryllupet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. februar 2007 #290 Del Skrevet 18. februar 2007 Dere hadde dritgod mat i bryllupet,da! Nå surfer jeg rundt og leter etter bruuuuudeundertøy! Her er noen ting jeg liker: body strømpeholder bh truuuus Så får vi se hva det blir til...alt dette blir det vel ikke,tenker jeg,høhø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. februar 2007 #291 Del Skrevet 18. februar 2007 sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. februar 2007 #292 Del Skrevet 18. februar 2007 jepp. Jeg viste det til O,og han sa først "ooohlalaaaa",og så sa han "spørs hvor lenge du får beholde det på" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 18. februar 2007 #293 Del Skrevet 18. februar 2007 Najs undertøy Jeg hadde korsett med strømpeholdere på, og ble superimponert over hvor behagelig det var på (gikk tross alt hele dagen med det på, litt annerledes enn å bare ha det på et par timer på kvelden hehe), og hvor fint den formet kroppen under kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. februar 2007 #294 Del Skrevet 18. februar 2007 Wow for et lekkert undertøy. Med det på blir det vel ikke lenge før du ser slik ut tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. februar 2007 #295 Del Skrevet 18. februar 2007 :kyss: søte jenter! Her hagler det jo inn med nye smileyer ,hihi. Må nesten teste noen: :kaffe: <---var den sååå sinna før? Håper du får rett i dine antakelser,Charmis! Dagen har vært preget av svigerfrøets bursdag, fra formiddagen av holdt jeg på med togkaka, og den var et rent helsike,hihi. Jeg brukte en formkake hvor bunnen var for myk,så den ville bare smule seg opp og kollapse, og IKKE ha glasur på,så det ble noen frustrerte runder før det til slutt så ut som et tog.... men til slutt ble det veldig vellykket,faktisk, med nonstop, bamsemum som passasjerer, og MacGyver som togfører. Veldig koselig selskap. Og så var det en alldeles uimotståelig skjønn liten gutt der.Han var ett år gammel,og sønnen til O's tremenning og hans thailandske kone.Alldeles herlig blid og utadvendt og tillitsfull. *smelt* Men nå skal lille kakefylte lou komme seg i seng. I morgen skal vi på Taube-cabaret og se kusina til O i aksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #296 Del Skrevet 19. februar 2007 Åfy så trøtt jeg er! Skjønner ikke helt hvorfor,for jeg sov jo som en stein i natt,til tross for at jeg var full av kaaaaake. Men nå er det kanskje tid for en kopp :kaffe: ? Litt herlig tett i desa er jeg også,men bortsett fra durten så har jeg jo ikke vært sjuk i det hele tatt i vinter,så jeg klager ikke i det hele tatt. *fysåtrøtt* I dag får jeg vite om jeg fikk jobben jeg var på intervju til,så sånn sett har jo denne dagen en del på lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. februar 2007 #297 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du lyst på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #298 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er litt sånn nøytral i forhold til det...dama er sikkert grei hun,men jeg følte meg litt overkjørt,og på en måte oversett,så jeg har en litt merkelig magefølelse. Hadde det ikke vært for det hersens durtesåret,så skulle jeg jaggu meg tatt en runde på butikker selv og spurt om noen trenger folk! :tøfflillelousmiley: Så hvordan er starten på mandagen for deg,Sunnis? Er det nå til helga du får storbesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. februar 2007 #299 Del Skrevet 19. februar 2007 Ja, en runde hadde jo sikkert vært greit. Men det kan være fint å vite hvilke type butikker du jobber i, eller er det kanskje ikke viktig for deg? Det er nå til helgen det ventes storinnrykk ja Så nå skal vaskefilla slenges rundt i huset her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #300 Del Skrevet 19. februar 2007 Jo,det er det,og jeg hadde nok først og fremst gått til de butikkene jeg "kjenner" og tror jeg vet noe om arbeidsmiljøet i....skjønt,sikker kan man aldri være... Ser for meg deg med vaskefilla der du suser rundt.Er verdig og rett med vasking når du får så fint besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg