Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ikke sant,Sunnis? Kjenner jeg blir både sulten og tørst bare ved tanken.... :ler:

Italia og Frankrike har jeg faktisk ikke vært i før,så det kunne vært spennende de luxe. Muligens skal vi til Paris til høsten,og det kunne jo vært en koselig liten "oppvarming". :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Paris :) Men ikke med gubb :( Det var litt slitsomt, men det hadde kanskje vært en mye finere tur om det var jeg og ubb som dro. Kunne godt tenkt meg en sånn tur ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. denne oppskriften du la ut litt lenger oppe: jeg har ikke stavmikser, noen forslag til hva jeg kan gjøre i stedet? Jeg er ikke sånn superkreativ på kjøkkenet, men kanskje blender kan funke like bra?

Når det gjelder stoff og sånt, så har jeg igrunn rimelig lite å bidra med. :sjenert:

Ha en koselig romlemantisk kveld med O! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Happy valentines day,pusla! :kline: :kline: :kline:

:sjarmor:

Jada,jeg tror nok at blender skal kunne funke like bra til sausen,ja.

Helt okey at du ikke har noe å komme med angående stoffet, det er heeeelt kult. :ler: Jeg har så mye boblende oppi hodet i den anledning at det knapt nok er plass til andres innspill. :ler:

...men nå syns jeg O skal dra rævva si med seg hjem! Er lei av å ligge på madrassen min og vente på nyklipt mann. :ler:

*trøstespiser noen kyllingvinger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ny,og heldigvis litt mildere dag.

Nå er jeg snart på vei til byen for å treffe lille søsterfrø (porcelina) og ei kusine av oss som skal flytte til byen.Det blir vel kos,tenker jeg. Ellers skal jeg prøve å begynne på husarbeid,i morra kommer søstra til O og mannen,og feiringa av svigers 60årsdag begynner. Lørdag skal vi ut og spise på Grenaderen, og søndag er det sodd og kaker for venner og den utvidede familien.I dag skal i tillegg O klippe seg,og det skal bli kjekt å få nyklipt mann, hihi.

Nå ligger jeg på magen og hører på NOKAS-dommen,og jeg må bare konkludere med at bankraner er et dårlig yrkesvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,jeg elsker å spise ute,og er spent på maten.Godt å høre at den er god,nå gleder jeg meg! Har kikka på menyen,og siden jeg elsker både lam og kamskjell,så tror jeg at jeg går for det, desserten er noe mer usikker. :sjarmor:

Jeg har forresten fått innkalling til tannlegen,og det skal vi ikke ha noe av!Er ikke så skrekkelig lenge siden jeg var,så å gå en gang til gidder jeg ikke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

Ikke før til høsten, som en forsinket bryllupsreise,men kjenner jeg gleder meg allerede. :hoppe: Jeg har aldri vært i Paris (eller Frankrike forøvrig) før. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ooooooh,jeg gleeeder meg! :hoppe: Jeg og O skal definitivt gå romlemantisk tur langs Seinen,og spise fantastisk mat, shoppe liiiitt,drikke champagne,spise croissanter og ha det fantastisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...