Sun Mei Skrevet 14. februar 2007 #261 Del Skrevet 14. februar 2007 Provence og Italia høres deilig ut - masse god mat og masse god rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. februar 2007 #262 Del Skrevet 14. februar 2007 Ikke sant,Sunnis? Kjenner jeg blir både sulten og tørst bare ved tanken.... Italia og Frankrike har jeg faktisk ikke vært i før,så det kunne vært spennende de luxe. Muligens skal vi til Paris til høsten,og det kunne jo vært en koselig liten "oppvarming". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. februar 2007 #263 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har vært i Paris Men ikke med gubb Det var litt slitsomt, men det hadde kanskje vært en mye finere tur om det var jeg og ubb som dro. Kunne godt tenkt meg en sånn tur ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. februar 2007 #264 Del Skrevet 14. februar 2007 Vedr. denne oppskriften du la ut litt lenger oppe: jeg har ikke stavmikser, noen forslag til hva jeg kan gjøre i stedet? Jeg er ikke sånn superkreativ på kjøkkenet, men kanskje blender kan funke like bra? Når det gjelder stoff og sånt, så har jeg igrunn rimelig lite å bidra med. Ha en koselig romlemantisk kveld med O! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. februar 2007 #265 Del Skrevet 14. februar 2007 Happy valentines day,pusla! :kline: Jada,jeg tror nok at blender skal kunne funke like bra til sausen,ja. Helt okey at du ikke har noe å komme med angående stoffet, det er heeeelt kult. Jeg har så mye boblende oppi hodet i den anledning at det knapt nok er plass til andres innspill. ...men nå syns jeg O skal dra rævva si med seg hjem! Er lei av å ligge på madrassen min og vente på nyklipt mann. *trøstespiser noen kyllingvinger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. februar 2007 #266 Del Skrevet 14. februar 2007 Har nettop funnet ut at det snart bare er 4 måneder til vi gifter oss! Det er jammen meg ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. februar 2007 #267 Del Skrevet 15. februar 2007 Ny,og heldigvis litt mildere dag. Nå er jeg snart på vei til byen for å treffe lille søsterfrø (porcelina) og ei kusine av oss som skal flytte til byen.Det blir vel kos,tenker jeg. Ellers skal jeg prøve å begynne på husarbeid,i morra kommer søstra til O og mannen,og feiringa av svigers 60årsdag begynner. Lørdag skal vi ut og spise på Grenaderen, og søndag er det sodd og kaker for venner og den utvidede familien.I dag skal i tillegg O klippe seg,og det skal bli kjekt å få nyklipt mann, hihi. Nå ligger jeg på magen og hører på NOKAS-dommen,og jeg må bare konkludere med at bankraner er et dårlig yrkesvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2007 #268 Del Skrevet 15. februar 2007 Ohlala, Grenaderen har deilig mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. februar 2007 #269 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja,jeg elsker å spise ute,og er spent på maten.Godt å høre at den er god,nå gleder jeg meg! Har kikka på menyen,og siden jeg elsker både lam og kamskjell,så tror jeg at jeg går for det, desserten er noe mer usikker. Jeg har forresten fått innkalling til tannlegen,og det skal vi ikke ha noe av!Er ikke så skrekkelig lenge siden jeg var,så å gå en gang til gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2007 #270 Del Skrevet 15. februar 2007 Grenaderen har bla. en nydelig reinsdyrfilèt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. februar 2007 #271 Del Skrevet 15. februar 2007 Huhu,her blir det valgets kval! Tviler på at sviger er innstilt på å gi meg begge deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2007 #272 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, det kan vel bli litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. februar 2007 #273 Del Skrevet 15. februar 2007 Åh, suuulteeeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 15. februar 2007 #274 Del Skrevet 15. februar 2007 også sulten! og jeg vet om noen som har hagendass!! Og det er ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. februar 2007 #275 Del Skrevet 16. februar 2007 Moooooorgeeeeeeeen! Hildegard,det er fortsatt is igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. februar 2007 #276 Del Skrevet 16. februar 2007 Pariiiiiiiiis! Jeg skal til Pariiiiiis! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. februar 2007 #277 Del Skrevet 16. februar 2007 Skal du??? Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. februar 2007 #278 Del Skrevet 16. februar 2007 Ikke før til høsten, som en forsinket bryllupsreise,men kjenner jeg gleder meg allerede. Jeg har aldri vært i Paris (eller Frankrike forøvrig) før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. februar 2007 #279 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har vært Det er en romlemantisk by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. februar 2007 #280 Del Skrevet 16. februar 2007 Ooooooh,jeg gleeeder meg! Jeg og O skal definitivt gå romlemantisk tur langs Seinen,og spise fantastisk mat, shoppe liiiitt,drikke champagne,spise croissanter og ha det fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg