Gjest Svimle Skrevet 14. mai 2007 #1001 Del Skrevet 14. mai 2007 Har du hørt noe ang Pinny nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. mai 2007 #1002 Del Skrevet 14. mai 2007 God nok kamuflasje, Rnadi kjenner jeg godt. Prøv henne, og skulle du få et rungende nei, er det bare å konsultere meg, så skal jeg gi deg hete tips. Joda, tenker han var schtram i pingvin. Alle menn kommer seg unektelig 20 hakk når de får på seg noe sånt. Har lett og lett etter bunadsskjorte. Har funnet, men det er dyrrrrrt. Hvorfor leter jeg? Jo, det viser seg at bunaden etter svigermor er akkurat passe, men skjorte og hodeplagg mangler. Står igjen med 3 skjortealternativer: 1) Fullpris på Husfliden 4000 - 6000 2) Feilvareskjorte på Husfliden 3200 (prøvde å prute) 3) Sparkjøp 199 Hodeplagg får jeg til 2300, fullpris er visstnok over 4000. Jeg VIL ha bunad 17. mai Har hatt en skikkelig fin bunad, men jeg vokste ut av den, nå passer den mamma. Jeg har ikke arvet hennes figur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mai 2007 #1003 Del Skrevet 14. mai 2007 Nixus pusus??? Hvis Stellapus øker på mer nå og det er en gedigen fis inni der, så må du tjore henne i en baklabb så hun ikke tar helt av..... Eh, lillelou, vi kupper ikke boka di, vel? :klø: Du får jo lov til å komme til orde selv også - innimellom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. mai 2007 #1004 Del Skrevet 14. mai 2007 Urghh, ja hun har øket enda mer. Må vel bare finne et tau og forhindre at hun fyker til himmels. Sjekker patter mange ganger om dagen, men det kommer ikke en skvett melk. MÅ det være melkespreng før fødsel? Det er mye soving og mindre uteløping i det minste. Det er skuvsenga på rommet mitt (ja, har eget rom!) som er favoritten, skal vedde på at hun føder der, oppå sengeteppet mormor har heklet, men det er HELT OK, bare punungene kommer ut snart!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2007 #1005 Del Skrevet 14. mai 2007 De pusungene er luuuure- de liker at Verden Venter I Åndeløs Spenning! Jeg har ikke hørt noe fra dyrlegen ennå, selv om jeg ringte henne èn gang til, og det syns jeg nesten at er litt dårlig. Jeg kan jo forstå at de kan ha det hektisk, men jeg som bekymret vofsemor fortjener da en smule opplysninger,syns jeg. Alle menn kommer seg masse hakk av pingvinantrekk,ja. Hadde O iført seg det hadde jeg sikkert ikke klart å gjøre annet enn å sitte og sikle på han hele bryllupsdagen. Godt han safer og har dress i stedet. ...og så har jeg fått forklaring på min irriterende svakhet for orkesterdirigenter...nå kan jeg leve med det. ...men han haaar pingvin, for det var festantrekk for NTH'ere....*fable på en tvilsom måte* Bunadskjorte- vet ikke om jeg kan bidra med noe fornuftig utsagn der.Jeg er nemlig tungt bunadslei etter mine år i Festspillene i Bergens tjeneste....Hva slags er det? Nordmørsbunad eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. mai 2007 #1006 Del Skrevet 14. mai 2007 Og hurra for LSK, hvor det nå enn er i landet de holder til!!!!! Måtte de aldri tape igjen!!!!!← Tenk om de aldri tapte igjen a', det hadde nesten ikke vært morsomt engang. Eller ok, kanskje en ni-ti sesonger uten tap, det skulle jeg klart. Men så kunne jeg jo begynt å bli sånn som de ekle RBK-folka, og det ville jo ikke vært noe stas. Sorry, jeg er fortsatt i seiersrus og foppalmodus merker jeg... Ganske dårlig gjort av dyrlegen ja, greit å være opptatt, men man må jo også forstå at dette er viktige ting for folk. Håper det ordner seg!! Og jeg heier også for at du skal starte å synge igjen, det er jo så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. mai 2007 #1007 Del Skrevet 14. mai 2007 Slutt med den fablingen som foregår på en tvilsom måte!!! Rått av dyrlegen å drøye sånn , men intet nytt er godt nytt! Har også pingvinsvakhet... Trønderbunad er det vi snakker om, babe. MÅ det være melk i pusepatter FØR fødsel? Eg spyr ein gong til, orsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2007 #1008 Del Skrevet 14. mai 2007 Heia pusla og Olava! pusla,ikke bli sånn ekkel RBK'er....men det burde jeg kanskje ikke si, tatt i betraktning av hvor i verden jeg bor... Nå har jeg kosemost på Pinny,og hun er besatt glad og har verdens rundeste øyne. Hun er bare så ufattelig go'bolle, den bikkja der. I morgen skal den dyrlegen få litt tyn av Mor Lou. Jeg vil ikke sveve i uvitenhet lenger! Jeg vet egentlig ikke så mye om kattepupper, men NÅ spør jeg Hildegard... Trønderbunad,ja! Er den blå eller grønn eller rød eller...beige? Jeg har Tromsbunad med rød vest,og O har krav på å bruke mannebunaden fra Nordmøre,men jeg vet ikke helt hva jeg syns om den....veeeldig høyt liv,da. Og nå sier Hildegard at puppene jo blir større,men hun mener ikke det skal gå an å "melke" pus før ungene er der. Takk,o katteguru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. mai 2007 #1009 Del Skrevet 14. mai 2007 Takk, O Lillelou OG Hildegard. En meget stor lettelse at man ikke skal kunne måtte melke pus som ei anna ku. En i sannhet meget oppløftende meldig, på flere vis. Blå trønderbunad, men nå går det mer mot sivilt antrekk her, av diverse årsaker. Skikkelig "gasseliv" på den mannebunaden, ja. Tror likevel at O kan være en stram kar i den. Tromsbunad er vel også pent? Har nå hatt "arrangemnetsmøte" med mannen, vi har planer, som vanlig. Mer om det under fire/åtte øyne. Nå: Sengetid, og i full fart til tøybutikk i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mai 2007 #1010 Del Skrevet 15. mai 2007 mørnings! Nå har jeg endelig snakket med dyrlegen, hun ringte meg nå nettop. De har ikke klart å få noe diagnostiserende svar fra Veterinærhøgskolen- det er jo sånn at de må ha fatt i riktig type celler for å kunne stille diagnosen,og det hadde altså ikke gått. Allikevel anbefaler de å fjerne kulen,og så eventuelt sende den inn til analyse etterpå. Operasjonen medfører at Pinny (den villskjura) må gå med krage (lampeskjerm) i etpar uker, og må ta det med ro,og hun liker strengt tatt ingen av delene. Men sånn er det nå engang.Først durterumpa mi,og så klumpemagen til Pinny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. mai 2007 #1011 Del Skrevet 15. mai 2007 Det var nå synd at du ikke kunne få et klart svar da, nå blir det enda mer venting.. Nå må jeg skrive igjen!! *dukke ned i min verden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. mai 2007 #1012 Del Skrevet 15. mai 2007 :Men så kunne jeg jo begynt å bli sånn som de ekle RBK-folka, og det ville jo ikke vært noe stas. ← Ehem............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mai 2007 #1013 Del Skrevet 15. mai 2007 Haha,jeg aner en spent fotballsituasjon i emning! Men Sunnis, heier ikke du på Bodø/Glimt eller hva de nå heter? Nå har jeg snakket med svigerfrøet. Og hun er rett og slett litt dust i denne Pinnysaken, for selv om hun er glad i Pinny så snakker hun med sånn "jaaaaaaaaaa, det var nå dyyyyrt, er det ikke heller bedre å avlive"-stemme når jeg snakket om operasjonen. Fytti, så teit! jeg lar opptil flere onkler (og jeg har MANGE) gå før Pinny.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. mai 2007 #1014 Del Skrevet 15. mai 2007 Dumme svigerfrø Nei, her er ikke noe spent fotballsituasjon. Jeg kan jo ikke noe for at LSKsupportere ikke vet bedre Bodø/Glimt??? Nei, jeg har bestandig vært RBKsupporter, men med Bodø/Glimt og Tromsø rett etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 15. mai 2007 #1015 Del Skrevet 15. mai 2007 Huff! Bæsjetissesvigerfrø Synd at det blir enda lengre ventetid og at Dyret må inn i en uønsket tilværelse for en liten tid, men det går vel bra. Er det virkelig fremdeles rumpeproblemer? Husker vagt at det var snakk om det i fjor. Du slipper vel å gifte deg i krage? - og å ta det med ro? Har nå forkastet bunadsopplegget, og har kjøpt off white (unnskyld, Brud, det heter vel ivory) fløyel og mønster. Skal sy knelang kjole i en slags klokkefasong. mannen spår kraftig lavtrykk rundt meg nå, klok av skade. Må prøve å holde humøret og optimismen på topp og å synge noen triller når det viser seg at jeg må sprette opp og prøve på nytt. Og Stella? Hah!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mai 2007 #1016 Del Skrevet 15. mai 2007 Hullu! Jeg slipper krage,ja. Og også å ta det med ro. Durten min forsvant i februar, det er bare arret som er litt merkelich. Men regner med at det tar seg sammen. Kjolen din blir nok fiiiiiiin! Du er heldig som kan sy-jeg kan knapt tre en symaskin.Men jeg planlegger å gjøre noe med saken. Særlig etter at det har kommet et nytt og kult magasin om "ting man kan sy selv". ...syns jeg ser det.... Forøvrig har jeg vært og bestilt puslaaadvarsel!!!!! slutt å les!!!! bruuuudebuketten min i dag. Og knappehullsblomst til O....Det blir peoner i hele "peonfargeskalaen" fra offwhite til dyp vinrød og så en liten grønn sak som heter hjerteranke,og er litt gammelmodig og bestemorsk. Tror den blir fiiiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mai 2007 #1017 Del Skrevet 15. mai 2007 Stella! Nå fårru pokker meg slutte å tulle! Fød eller fis!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. mai 2007 #1018 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde også hjerteranker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. mai 2007 #1019 Del Skrevet 15. mai 2007 Stella! Nå fårru pokker meg slutte å tulle! Fød eller fis!!!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mai 2007 #1020 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg begynner forresten i ny jobb på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg