Gjest lillelou Skrevet 12. mai 2007 #981 Del Skrevet 12. mai 2007 hallaisen, pusla! Ja,vi, og kanskje spesielt jeg er glad for å ha den invitasjonen avgårde. O har faktisk ikke møtt denne (jeg har to) broren min ennå, så for han er det ikke riktig så mye grublerier rundt saken. Syns jeg ser disse petimetrene... Litt flere kunder nå,heldigvis,så jeg føler meg ikke riktig så fortapt.Tiden går,og jeg skal heie på Hviterussland i kveld-han sangeren var skummel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 12. mai 2007 #982 Del Skrevet 12. mai 2007 Skulle absolutt ha konsultert Hildegard. Antakelig er det ikke verre enn at jeg har talt (telt?) feil. Skal prøve å overføre pusepress til Den Vordende. Hun sover meget tungt for øyeblikket. Håper dere snart dukker opp, ja. Vi er ikke redde for basiller. Nå blir det forhåpentligvis snart handletur. mannen prøver å finne ut hvilke duppedingser som trengs til nyinnkjøpt surroundanlegg og TV. Håper ikke vi må helt (!) til byen. Gjester i kveld igjen, og jeg hadde planlagt frrrransk mat, fikk diger kokebok av mannen etter jobbeturen hans. Tidspresset gjør at jeg ikke rekker å mekke kompliserte retter. Må derfor servere noen sikkerstikk. Fuck alle dingser som har ledning i den ene enden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mai 2007 #983 Del Skrevet 12. mai 2007 venabailarconmigo! Jeg og bruderovet mitt vasker hus. Det er ganske hissende med menn som konsentrert vasker toalettet.... Søsterfrøet kommer,og vi skal se GP, selv om Guri ikke er der og venabailarer i det hele tatt. Eeegenlig ingen sorg, hun får seg sikkert en bra fest uansett. Skal servere litt plukkemat og andre små godisting, så blir det så bra, atte! Håper det gikk bra på shoppeturen,og at alle dingser nå er i hus.Vi har et stereoanlegg som for tiden er ute av drift pga en eller annen viktig kabel, og det irriterer meg. Jeg vil nemlig høre Madonna-hun er god å gjøre husarbeid til...samtidig som jeg tar meg en svingom. Masse lykke til med gjesteinnrykket! Blir sikkert supergod mat-jeg har trua. Får hive meg over vaskebøtta før jeg får blikket av O... Her er forresten spisestuestolene som sivgerfrø har bestemt at vi kan få i bryllupsgave. De er fantastisk gode å sitte på og har en rygg med fjæringsmekanismesak sånn at man kan lene seg tilbake etter en god middag. Men dama er gal...say no more... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mai 2007 #984 Del Skrevet 12. mai 2007 Oooooh, de stolene er fine *ønske seg* Bare si fra hvis du ikke liker dem, så kan jeg komme og stjele dem en mørk og stille aften. Hvis jeg får lov, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. mai 2007 #985 Del Skrevet 12. mai 2007 Utrolig flotte stoler! Jeg har forresten funnet ut at jeg skal ønske meg deg som søster. Jeg og vil ha en sånn søster som jeg kan dra og se grand prix med og få servert alskens gode saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mai 2007 #986 Del Skrevet 12. mai 2007 tjohoooo! Cata,jeg skal si fra når du kan komme og stjele stolene...men det blir nok ikke med det første... Svimle, det er bare å komme! Her er nok mat, og søstre kan man ikke få for mange av!Og du eeee jo ei så bra tøtta! I dag er det tre ingredienser som går igjen: Ost, kylling og potet. Den som ikke liker det,sliter. Stilen er "tapas meets american diner" og det passer jo glimmers til en tvkveld i glam'ens tegn. Nå skal jeg ut og høste gressløk til dressingen. Markens grøde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mai 2007 #987 Del Skrevet 12. mai 2007 Nå skal jeg ut og høste gressløk til dressingen. Markens grøde! ← Hvorfor, eller snarere hvordan, klarte jeg å lese "grøssløk"????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mai 2007 #988 Del Skrevet 12. mai 2007 oooh, grøssløk hørtes forskrekkelig skummelt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 12. mai 2007 #989 Del Skrevet 12. mai 2007 Ledningsdings trengtes ikke likevel, derfor kun handling på nærbutikk (9 km unna...). Maten ble, øhh...., god. faktisk. Og det var flust igjen av turkis marsipankake, derfor var desserten klar. Fikk ikke med meg GP, men visste vel nesten ikke at det var heller.... (Anna i Ødemarken). Hyggelig med søsterbesøk, formoder jeg. Jeg har ingen søster, jeg. Og, uggghh, Stella ble plutselig selskapssyk under gjesteglammet, og hun er jo så sky, så sky ellers. Mjauet faktisk også. Nå er hun borte vekk. Ligger hun et sted og føøøøder??? Liten anekdote om kattestemmene: (Hopp over, hvis du driter i det) Løvepus synger og kurrer og prater, meget meddelsom. Stella er bortimot stum. Da vi var hos dyrlegen, kom det et mjau, og dyrlegen ble sjokkert, hun syntes det hørtes ut som en nyfødt katt. Kanskje jeg skal skrive doktorgrad om pusestemmer? Når jeg tenker meg om, var det ei dame på Skavlan i fjor som allerede hadde gjort det. Veldig langt innlegg. Må lokke på pus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. mai 2007 #990 Del Skrevet 13. mai 2007 Venter spent på oppdatering..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 13. mai 2007 #991 Del Skrevet 13. mai 2007 Neida, det ble ingen puser i natt heller. Stella hadde smettet (smuttet?) ut da gjestene dro. Jeg fant henne på trappa, dyvåt og ventende da jeg tok en siste sjekk før sengetid. Var god matmor og tørket pus med håndkle. Nå må det skje snart!!! Nå går jeg ut og graver/rydder i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mai 2007 #992 Del Skrevet 13. mai 2007 mornmorn! Neida,jeg stod ikke opp nå, hvis det er det noen tror på noe sett og vis eller noe annet rart <----kanonsetning. Derimot har jeg stullet rundt i hagen, ryddet og sortert pynteting (støvsamlere, skal opp på loftet) og skrevet Listen over hva vi må få gjort til bryllupet. Den innbefatter blant annet "å male ferdig huset". Vi har ikke et klattmalt hus,men 2.strøk mangler på etpar vegger,og vinduene er ikke ferdigmalte. Burde gå glatt,når vi bare får noe oppholdsvær... Ellers ikke rare planene for dagen- er tett i hodet,og sliter med å puste ordentlig, ergo ingen langtur med Pinny i dag, får se an ståa i morgen. Derimot sender jeg masse fødebølger oppover til Stellapus! Kom ånn,det er mye artigere med ungene utenfor magen (tror jeg) !!! Søtt innlegg om pusestemmer! Jeg har både hatt katt som brommet, og katt som knirket. Hildegard har en som piiiiber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. mai 2007 #993 Del Skrevet 13. mai 2007 Akkurat nå er jeg så glad for at LSK vant at jeg ikke klarer å komme på noe annet å skrive, men jeg kan jo slenge inn en også snike inn et for seier og fortsatt tabelltopp Også heia pus seff., vi vil ha kattunger nåååååå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. mai 2007 #994 Del Skrevet 13. mai 2007 Ole Lukkeøye var innom meg i sted, og jeg har litt søvnglitterpulver til overs. Så derfor tok jeg turen inn hit, for å strø herlig kveldsstemning i boka! *strø* psssspsspspspspsss *lokke på pusungene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. mai 2007 #995 Del Skrevet 13. mai 2007 helleu gøøørls! Og hurra for LSK, hvor det nå enn er i landet de holder til!!!!! Måtte de aldri tape igjen!!!!! Og takk for søvnglitterpulver! Nå har jeg sett en film med Julia Roberts og er egentlig litt mett- hun er litt for sukkersøt for meg, og nå er det natta! Håper det er full fødings i Huttiheiti hos Olava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 13. mai 2007 #996 Del Skrevet 13. mai 2007 Neida, nulla fødings. Hvis det ikke ligger søte nøster i kassa i løpet av uka, drar vi til Doktor Dyregod, for da må det være en gedigen fis eller noe annet dumt. Hvordan gikk det med Pinny og kulen? Har dere fått noe resultat? Hva slags stemme har Pinny? Jeg kjente en hund som så ut som en liten terrier (blandings), den var dyp bass. Holdt på å dette av stolen da den en dag åpna nebbet. Har humret i hele dag over Hildegards katt som piiiiber. Har også være anleggsgartner i dag, mye arbeid da tidligere eiere ikke akkurat har anstrengt seg i den retning, men det er moro. Bedre å rydde i gammelt villniss enn å kjøpe nytt. Digger forresten Tor Smaaland! Men ble sjokkert over at han tydeligvis nettopp har fått vite om Linnè, men de har kanskje ikke historie på gartnerskolen? Har nå sett meeeget interessant program om Joan Sutherland. Stor hake, og stor stemme!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2007 #997 Del Skrevet 14. mai 2007 nulla fødings? Que pasa? :klø: Men krysser fortsatt alle fingre for action denne uken...megafis høres ikke noe skoi ut! I dag har jeg ringt dyrlegekontoret,og mannen jeg snakket med skulle purre på "vår" dyrlege når hun kom på jobb kl 11,han skjønte heldigvis at det ikke var noe gøy å gå og vente sånn.Og det har han jo helt rett i. Pinny har faktisk en ganske grov og veldig "boffete" stemme, og det skyldes nok schnauseren i henne- de er noen skikkelige grovbjeffere. Ellers,når hun ikke boffer, så piper hun.Med pipestemme. Men heldigvis ikke hele tiden,da. Da jeg var i Bergen møtte jeg tilfeldigvis på min gamle sanglærer/venn/whatever, og det var nesten et Tegn,men jeg er ikke helt sikker. Skal jeg begynne å plage verden med gnålingen min igjen? Vurderer sanglærer...vet om en grei en...ikke mr (Olavayouknowhisname) eller noen av brødrene. *grøssers* Ellers er jeg bøtteforkjølt,men på jobb. Er slapp og ekkel og gjør ingenting,på en demonstrativ måte. Men det blir jo pæng av det,og jeg holder butikken ryddig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2007 #998 Del Skrevet 14. mai 2007 Joan Sutherland var litt av en dame! Jeg tror det bor en liten drama queen i meg..à la Maria Callas ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 14. mai 2007 #999 Del Skrevet 14. mai 2007 Da jeg var i Bergen møtte jeg tilfeldigvis på min gamle sanglærer/venn/whatever, og det var nesten et Tegn,men jeg er ikke helt sikker. Skal jeg begynne å plage verden med gnålingen min igjen? Vurderer sanglærer...vet om en grei en...ikke mr (Olavayouknowhisname) eller noen av brødrene. *grøssers* Hipp hurra for Eikeholmebrødrene I mars hadde jeg to jobber sammen med den eldste, det var faktisk meeeeget givende, han er i storform, og øh organet et større enn noensinne. Jeg har jo uttalt meg noe nedlatende, og jeg står for det, men jeg er en tilgivende engel Er spent på hvilken god sangpedagog du vurderer! Jeg kan supplere listen, om ønskelig. Det er jo ikke mange som gir privattimer. Og nå SKAL du sette i gang med sang igjen, for alvor!!!!! Da er det vel ikke lenge til du får høre om det feiler Pinny noe. Jeg føler på meg at hun er frisk som en fisk! Skulle gjerne visst hvilken butikk du soper inn penger i. Så kan jeg komme og gi deg krevende oppgaver. Nå må det søkes på nettet, og ikke etter klær! Har gjort en vanvittig tabbe på Ebay, har ikke sagt det til noen før nå. Er nervøs for hvordan det ender, og det vet jeg ganske snart. Tok feil av komma og punktum da jeg skulle legge inn et beskjedent bud. Say no more. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2007 #1000 Del Skrevet 14. mai 2007 Haha,jeg måtte le inni meg på en litt bråkete måte da jeg leste om brødrene Eikeholme. De kan nok klemme til med organene sine, og til og med gjøre det glimrende,jeg tviler ikke. Den eldste var veldig schtailich i kjole&hvitt sist jeg så han. Jeg har foreløbig bare ett navn på listen, og siden man ikke skal drive og legge ut en masse info om folk her sånn uten videre,så kamuflerer jeg navnet hennes litt, hun heter Rnadi Lumendo. Send meg en pm hvis kamuflasjen min var for god. Masse lykke til med ebayepisoden, sånne kommaer er lumske greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg