Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Olava
*prøver desperat å se for seg snekkerering med slegge og hakke*

Det får være måte på rustikk stil? :klø:  :sjarmor:

:ler:

Ja, øh, joda. Men jeg tror ikke han har begynt å sleggehakke enda. Hakka er det først og fremst jeg som er sjefen for.

Vi fikk forresten kommentarer i kassakøen :forvirret:

Og, ja: Vi var på en Plantasje inni Skoglandet.

Nå skal vi snart i middagsbesøk, sodd

:hoppe: Dermed blir det fiiiin søndagsmiddag på mandag i stedet, som altså er forberedt.

Men nå: Over til :frustrert: :

Vi har altså bare ett nabohus, og det er der kattene er født. I går kveld slo jeg av en liten prat med dem, og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: midt i skrivinga kom det opp et Scandic-bilde, og innlegget ble postet mot min vilje!!!! Hva ER det som foregår??????

Vel, over til nabopraten. De tror altså FREMDELES ikke Stella er gravid, bare fet!!!! Trøster meg med mannens vurdering som er: Hvis hun ikke er gravid, må hun være alvorlig syk. Det er nemlig kun magen som er tjukk.

Jeg ble femdobbelt irritert på naboene pga en annen katteting, håper ikke de er inne og leser her.

Jeg har altså passet deres tre katter i til sammen 14 uker i vinter, de har vært utenlands. Da de kom hjem etter første tur, var kattene deres blitt tjukke, påsto de. Mulig det, men det er da sannelig litt synd på katter som må bo ute i en garasje i 20 minus uten menneskelig kontakt. Det kan vel derfor hende jeg ga dem noen gode ting å spise på.

På bakgrunn av dette, ble jeg ganske :sinna: inni meg, da man lot det falle en kommentar over mine evner som matmor.

Det hadde kanskje vært på sin plass å TAKKE meg i stedet??????????????

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Beklager, Lillelou, men det var UTROLIG godt å få tømt seg!

På toppen av det hele, var det :skjeggebass: hannkattbesøk her i går kvelde, og etter det har vi ikke sett snurten av pusene.

Jeg tror og mener man godt kan flørte i gravis tilstand, spesielt når man er katt og mangler moral!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olava

Altså: gravid tilstand. Ikke gravis.

Nå må jeg ta på meg noe presentabelt og kline noe maling i fjeset. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Aaaaargh!!!!! :frustrert::frustrert::frustrert:

Jeg kjenner på maeg at jeg har lyst til å bonke de der naboene dine litt,jeg! Høres ærlig talt ikke ut som de har spesielt peil på katter,i grunnen. Er enig med Olavamannen i at hvis katta hadde vært feit så hadde hun hatt bollekinn og bollelår og ikke bare en gedigen sopemage. Og dessuten, hvor utrolig frekt er det ikke å kritisere deg etter at du har tatt vare på kattene deres i langsommelig tid mens de var bortreist??? Jeg er litt :sjokkert: for å si det mildt. Hadde også kommet til å skjemt bort pusene-ingen pus fortjener å bo i garasje i 20minus. :sur: Argh en gang til! :frustrert:

Her driver vi (O) og Hager, og jeg forbereder min egen avreise til Bergen ved blant annet å sorterte fjørti sekker med gamle klær fra loftet. Jeg er en kles-samler, jeg innser det nå, men nå ryker alle plagg som ikke gjør noe bra for meg til Fretex, og forhåpentligvis nye lykkelige liv.Og så er det visst meningen at vi skal grille litt...Har vært på Oasen hageland på Lade og sett på peoner og clematis og i vårt stille sinn bestemt oss for at vi skal ha begge deler i hagen.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Jeg er helt enig med deg, lillelou, jeg får også lyst til å bonke de teite naboene til Olava!!

Hva sier naboene til at pusen har utviklet patter da? Er det fett det også lissom?

Kan vel kanskje være innbilt svangerskap (akkurat det der vet jeg ikke så mye om på puser), men da er det i alle fall hormonelt og logisk at de utvikler patter.

Venter fremdeles på at det skal komme pusunger, jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Takk, Lillelou, Cata og Svimle!!!!

Nå var det godt med litt moralsk støtte, ja.

Til opplysning sa dyrlegen at katter aldri får innbildte svangerskap.

Tror neppe naboene vet at pusen har patter.

Kattene deres har blitt ville (ikke så rart....), men likevel er de litt eksperter, må vite.

Nå ble det VELDIG om å gjøre at det skal ry ut x antall kattunger her!

Og, selvsagt, er den ene villkatta deres drektig. De hadde så vidt fått klappet den i går....

OOOOOOOOOg, magen til Stella har "falt ned", så nå er det ikke ballonger på sidene.

Nok om det, foreløpig. Det kommer nok mer fra denne kanten.

Grille??? Det høres da aldeles dejligt ut!

Og peoner og clematis blir pent. Fikk et veldig vakkert bilde i hodet over at dere bestemte det i deres stille sinn, nesten noe åndelig over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Det aner meg at jeg kan komme til å gå glipp av Det Store Øyeblikket. Skal på reise med jobben, og kan komme til å bli KG-fri i 3 heile dagar til ende.

Hvordan skal jeg klare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: tjohiii!!!

De kattefolkene irriterer meg stadig.... :frustrert: Her driver de og vansjøtter kattene sine,ihvertfall til dels,og så er de samtidig omtrent selvoppnevnte eksperter på området.Noe så irriterende.Forøvrig vil jeg tro at det at magen har sunket kan tyde på at noe er på gang....:hoppe:

Vi har hatt en liten grilling, og det var deilig. neste gang blir det mer tilbehør også,og ikke nesten bare kjøtt...føltes nesten som vi var to steinaldermennesker der vi satt og gnasket i oss. :sjenert:

Har klokkertro på peoner og clematis. O vil bygge en eller annen byggelse av noe nettinggreier som skal være som en halvsirkel,og inni der- et lite bord og to små stoler. Oppover nettinggreiene er det meningen at clematisen skal vokse, sammen med kaprifol. Det kan blir fint,tror jeg. Og det hele med utsikt til den O Store Hagedammen som blir gravet i dette nu.

Men nå skal jeg eliminere kjoler fra Bergenskofferten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olava

Takk for støtten, Lillelou.

Ny/gammel nabohistorie: Da vi skulle få kattene, holdt de nesten på å bli for "gamle" og for ville (garasje), så vi fikk bare LÅNE dem litt av og til. Så var det at stemora mi var på besøk da vi lånte den langhårede. Naboen er også langhåret (tynntynn hestehale og ikke noe oppå). Han sa at vi måtte anskaffe oss en elektrisk, roterende børste til pus, men stemor sa (ikke så høyt) at han kanskje burde vurdere å skaffe seg èn sjøl først :ler::ler2::Hehe:

Og, om det skulle være noen tvil, men det er det vel ikke: Pus ER med barn.

Men i dette tempoet kan du trygt reise på tur, Cata.

Det høres fortryllende ut med halvsirkel med stoler og clematis rundt :hjerter_rundt:

Jeg har i MITT stille sinn bestemt at her skal plantes peoner, men vi må få slutt på vinteren først.

Svar ærlig, alle som tør:

Er det harry med sånn slags baldakin på verandaen, slik at man sitter under tak?? Vi vil kanskje ha det, for vi vil være myyyyye ute.

Er oppe på overtid, glemte at jeg måtte bake brød til matpakkene i morgen, men nå er de vel snart ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hoho, eller kanskje den tynne hestehalen var resultatet av hans roterende hårbørste....:hoho: For en dustemann. :sjarmor:

Her skinner solen enn så lenge,og Pinny ligger på terrassen og nyter den. Her er det ikke mat i huset,så jeg "spiser" en kopp grønn te og vurderer en tur til butikken...

Skal støvsuge og gjøre huset litt mer beboelig før jeg drar også. Hagearbeidende mann og ditto hund drar nemlig inn en god del gjørme, så strengt tatt er det klart for potetplanting på stuegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og forresten..kanskje det er harry med baldakin, men det som er kult er å drite litt i hva folk syns er harry.Baldakin høres veldig greit ut,syns jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, fulgte tidligere med i prøverdagboka di jeg. :) Når skal dere prøve igjen da?

Har lest litt her nå, og begynner å henge meg på de andre som venter på babypusene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Hallais, Hildis, og takk for det! Ser at du allerede har født- så kooooz! :sjarmor:

:vinke: Hei, Lurvina! Vi starter på ny frisk dagen etter bryllupet...eller rundtomkring der et sted...givv år tejk noen timer. :sjarmor:

Jeg er også skrekkelig spent på disse puseungene! :hoppe: Og med en kattegal (tilkommende)mann så skal det ikke mye til før vi tigger Olava om å få komme på barselbesøk og kooooose dem. :hjerte::sjarmor:

Men nå er jeg skikkelig lei av å vente på at klokka skal bli 16ish sånn at jeg kan sette snuten mot Værnes. I sted så jeg forresten en gammel dame som kom og angrep rosehekken vår...hun stod og røsket inni der og virket litt småhissig...jeg har en mistanke om at hun er litt lettere dement.Men pussig syn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Åhhh, stønn, skal du reise allerede i dag?

Jeg vil også til Bergen, - med det samme!

Hvor lenge blir du?

Kanskje det blir :vin: i boka di mens du er borte?

Takk for baldakinmening! Er egentlig LITT avslappet når det gjelder harry, spesielt fordi jeg har lest Are Kalvøs Harrybok. Men det må ikke bli FOR harry heller :klø:

:hoppe: for enda flere puseventere!

Hvis det NÅ viser seg at magen kun er lokalt flesk, må jeg ta en laaaaaaaaaaang pause fra Lillelou-boka!

Har vært på stoffbutikk og har hodet fullt av idèer, men vil EGENTLIG ikke sy...

Må nå vaske begge bad, kjøkken osv. osv. osv.

Hjææææææææææææææææææælp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...