Cata Skrevet 29. april 2007 #881 Del Skrevet 29. april 2007 Synes DU også det er uutholdelig å vente på Pus??? Etter ny opptelling av uker, tror jeg terminen er 8. mai (frigjøringspuser).← Må vi vente såååå lenge på neste kapittel....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. april 2007 #882 Del Skrevet 29. april 2007 Ja! Mail bilde av huset! Jeg er skikkelig spent på hvor det er ...inni skauen kan jo være omtrent hvor som helst her i Trøndelagen. O er forøvrig en reser til å koke grøt, det er det morsomste han vet.Omtrent. Potensielle Pusefedre pleier å være ganske lette å høre,ja...kan se for meg i mitt stille sinn den O store Valgseansen...pusefrøkner pleier vel som regel å være ganske lette å overtale... Forøvrig er 8mai O's bestemors bursdag (selv om hun er død og vi bor i huset hennes), så han holder en knapp på den datoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. april 2007 #883 Del Skrevet 30. april 2007 Dere er morsomme, Cata og Lillelou! Jeg holder IKKE en knapp på 8. mai, for det er så leeeenge til Stella (den gravide) lå og sov i servanten på badet da jeg stod opp. Hun fylte den akkurat. Håper ikke hun har tenkt å føde oppi der, da blir det trangt. Jeg mailer huset, og bombarderer deg samtidig med kattebilder Si fra når PCen din er full. Hvis jeg kommer meg bort fra denne maskina, blir det hagearbeid. Skal kjøpe trillebår i dag, men den får ikke plass i konebilen. Håper derfor Mannen kommer hjem med en skinnende blan èn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. april 2007 #884 Del Skrevet 30. april 2007 ....skinnende BLANK, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. april 2007 #885 Del Skrevet 30. april 2007 JA til både katte-og husbilder! Stella er et fint kattenavn. O holder en knapp på 8 mai, jeg på "en av de nærmeste dagene", vag som jeg er. Foreløbig status for dagen er sånn: * O drar til massøren (en MANN som masserer, ikke noen tvilsom puppedame. ) * O henter de to bhene jeg har bestilt fra Figleaves * vi spiser lunsj * vi drar med Pinny til dyrlegen for vaksine,og for å sjekke ut en skummel klump hun har på magen...jeg må innrømme at jeg er ganske nervøs, selv om hun virker frisk som en fisk. Kryss fingre,folkens! Innimellom der skal jeg støvsuge og danse en runde over gulvet med moppen. Det er Gjørmesesong, og det merkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. april 2007 #886 Del Skrevet 30. april 2007 Olava, du bor jo i et slott! Jeg må si jeg er mildt misunnelig. og jammen er det ikke inni skauen også....men hvor i skauen? Kan du gi et lite hint, eller må jeg og O bare kjøre hvileløst rundt til vi på ett eller annet tidspunkt finner det? O,fortvilelse! Forøvrig suuuuuperfine puser!Utrolig søte,og med den mest nusselige ansikter! Fikk akutt behov for pus nå! Nabokatta teller ikke, for han er sønn av en villkatt og ikke spesielt gira på kos, han bare sitter og seeeer på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. april 2007 #887 Del Skrevet 30. april 2007 Meget hyggelig omtale om både hus og pus! :rosasmil: Jeg vurderer å gi deg en liten pekepinn på retningen i det minste.... Du må også hilse O og si at jeg er glad for at han i det hele tatt orker å holde på en knapp angående pusefødsel! Nabokatta deres høres skummel ut :skjeggebass: til Pinny for forestående dyrlegebesøk. Det er vel med dyr som med folk, almenntilstanden teller. Tipper det bare er en talgkul. Høres ut til at dere er i ferd med å få en trivelig dag, dere snartgifte unge mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2007 #888 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg mailer huset, og bombarderer deg samtidig med kattebilder ← Jeg vil også bombarderes med kattebilder - særlig når det blir småpus. Jeg må jo få sett min navnebror eller -søster. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. april 2007 #889 Del Skrevet 30. april 2007 Vi har vært hos dyrlegen med Pinny nå. Hun har tatt masse prøver av kulen i magen,og dyrlegen kjente lenge og vel på den. Den sitter veldig godt fast og det kan være tegn på at det ikke er en fettkul,som vi håpte. Huff, dette syns jeg er skikkelig tøft. Foreløbig vet vi jo ingenting, men allerede så triller tårene hos meg mens jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. april 2007 #890 Del Skrevet 30. april 2007 :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. april 2007 #891 Del Skrevet 30. april 2007 :klem: krysser fingrene for at det er "ingenting", og at Pinny er frisk som en fisk. Hvor lang tid tar det før dere har resultatene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. april 2007 #892 Del Skrevet 30. april 2007 Tuuuuusen takk for klemmer, Sunnis og Svimle- det betyr mer enn dere vet akkurat nå. Det tar en ukes tid før prøveresultatet foreligger, og det kommer vel til å bli en litt lang uke, frykter jeg. Vi må bare prøve å ha is i magen. Det er jo desverre en del av det å ha kjæledyr, nettop det at de kan bli syke, og det må vi bare forholde oss til,uansett hvor trist og tøft det måtte være. Foreløbig er Pinny ihvertfall kvikk og blid og sitt gamle jeg, umerket av all stikkingen i firetida. Go'jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 30. april 2007 #893 Del Skrevet 30. april 2007 Dakar Pinnyhunden! Håper det er en snill kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2007 #894 Del Skrevet 30. april 2007 *krysser også fingre for snill kul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mai 2007 #895 Del Skrevet 1. mai 2007 Takk, Hildis og Cata Jeg føler meg litt bedre i dag enn i går,som var en ganske fæl dag i grunnen. Nå må vi bare fokusere på at Pinny er frisk nå , og at ting faktisk kan gå helt finfint og ikke ta sorgene på forskudd. I dag har vi hatt en lat 1maistart på dagen, ikke har vi gått i tog eller noenting, og nå skal jeg snart kose meg med en kopp te,mens jeg vurderer å vaske badet eller lage middag.I dag kommer også Charmisen til byen, og det er stas å tenke på, gleder meg til å treffe henne. Og så vurderer jeg hvilke sko som skal bestilles fra Lille Vinkel...valgets kval...jeg skal nemlig kjøpe et par til meg selv i bursdagsgave (fra meg selv) også...selv om den dagen ikke er før i slutten av måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 1. mai 2007 #896 Del Skrevet 1. mai 2007 Huff og huff! Det var da slett ikke noen koselig med den kulen! Jeg gjentar at det er flott at Pinnyvennen er så frisk og sprek! Likevel skjønner jeg at det virker leeenge med en hel uke før svar. Cata:Jeg bombarderer deg gjerne med bilder, men Lillelou fikk bildene på mail, av den enkle og pinlige grunn at jeg ikke aaaaner hvordan man "flytter" bilder over til innlegg. Så vidt jeg vet, kan man ikke ha bilder i album her inne uten å være supermedlem, men det kan være jeg tar feil. Da har vi to alternativer: a) Jeg må få e-postadresse b) Jeg må ha opplæring Nå vil dere sikkert ikke være vennene mine lenger, når det viser seg at jeg er så ukyndig Har i dag: Sovet lenge (for første gang siden dinosaurenes tid), gravd i hagen, vært på plantasjen, laget middag, fortært den sammen med familie/film, kjørt storebror til kjæresten, lekt med klesvasken. - I fall det skulle være stor interesse for min gjøren & laden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. mai 2007 #897 Del Skrevet 2. mai 2007 Huff og huff! Det var da slett ikke noen koselig med den kulen! Jeg gjentar at det er flott at Pinnyvennen er så frisk og sprek! Likevel skjønner jeg at det virker leeenge med en hel uke før svar. Cata:Jeg bombarderer deg gjerne med bilder, men Lillelou fikk bildene på mail, av den enkle og pinlige grunn at jeg ikke aaaaner hvordan man "flytter" bilder over til innlegg. Så vidt jeg vet, kan man ikke ha bilder i album her inne uten å være supermedlem, men det kan være jeg tar feil. Da har vi to alternativer: a) Jeg må få e-postadresse b) Jeg må ha opplæring Nå vil dere sikkert ikke være vennene mine lenger, når det viser seg at jeg er så ukyndig Har i dag: Sovet lenge (for første gang siden dinosaurenes tid), gravd i hagen, vært på plantasjen, laget middag, fortært den sammen med familie/film, kjørt storebror til kjæresten, lekt med klesvasken. - I fall det skulle være stor interesse for min gjøren & laden. ← Jeg og vil ha bilder! *sende pm til olava* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. mai 2007 #898 Del Skrevet 2. mai 2007 Til lillelou (melodi: Mikkel Rev) Lille lou Lille lou har du sett på maken Lille lou Lille lou skal snart få kul på magen Lille lou Lille lou snart er du bruu-uud Lille lou Lille lou du er kjempesmørblii-iid Lille lou Lille lou ha en super daa-aag Lille lou Lille lou ikke kjøp en dårlig sag Lille lou Lille lou nå er sangen fee-eerdi Lille lou Lille lou ikke le deg skaa-aakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. mai 2007 #899 Del Skrevet 2. mai 2007 Helleu, gørlsa! Først må jeg litt av sangen til Svimle- hadde det ikke vært for at vi ikke skal ha festsanger i bryllupet,så hadde jeg ansatt deg på flekken! Dette er heldigvis en enda lettere dag. Pinny er sitt gamle jeg og det er stort sett jeg også.O er hjemme,for han har fått do som sitt andre bosted-håper det er hans helt private virus som han IKKE vil dele med meg... Jeg har vært på posten og hentet to bher jeg hadde bestilt fra Figleaves ,og jeg begynner å innse at den butikken er genial! Halv pris av hva sånne dyre bher koster i Norge,og glimmers service. Det er håp for meg og "jurene" mine. Ellers så er jeg i dag så spik lei av alt slankegnålet som pågår-nå også på bryllupssidene. Er nesten sånn at man ikke er vakker brud hvis man ikke vanligvis er str 36 eller 34. Jeg har vel aldri vært mindre enn 40/42 og nå er jeg enda litt rundere enn det-men jeg spiser sunt, er kjemepaktiv med hunden og føler meg sprek, men tydeligvis er det noen som har bestemt at jeg skal være en liten runding. O elsker meg heldigvis, men jeg er lei av all denne propagandaen som er beregnet på å gi meg dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 2. mai 2007 #900 Del Skrevet 2. mai 2007 Fins det bruder i str 40? syns alle kjolen på finn.no er opp til str 38, og så er neste størrelse 56. Er liksom ikke noe for oss i mellom der Hvordan blir det med frakt og toll etc når du bestiller BH'er? Prøver du BH'ene i butikk her først, eller sjanser du og satser på at de passer? Tror jeg må innom en undertøysbutikk og prøve litt før jeg tør og bestille. Vet ikke om Lindexstørrelsen min passer med undertøy fra andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg