Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Jøss!! 5 cm er mye, når det er krymperelater! Gratulerer. Kanonkulenavnet velger jeg å ignorere!

:hakeslepp:

Jeg har kun hørt Eia-versjonen av kattekvinnesangen. Den er F-Æ-L!

Puseprat: (Igjen!)

Tjukka er Borte. Som Sunket I Jorden!

Begge lå så pent og åyntelige i kattesofaen sin da jeg la meg i går kveld, og i dag er det kun 1 stk Pus her.

Teorier:

1) Katta har presset opp døra til spisestua, hvor det var åpent vindu, og hoppet ut. Det har aldri skjedd før. Jeg finner henne ikke ute heller.(Jeg vandret morgenkåpekledt rundt huset for å avkrefte skummel mistanke om slapp, avsjeltet katt tidlig i morges)

2) Katta har gjemt seg på et sted innendørs og født. I så fall bør hun premieres som verdensmester i gjemsel. Jeg har lett og lett.... :cry:

3) Katta har gjemt seg UTE, og da blir det umulig å finne henne! :sur:

Skal forresten utprøve Latina. Jeg elsker sprudling.

Det er vanskelig å SE skikkelig i nettversjonen av Sjødenkatalogen.

Du må ikke overdrive papayabruken. Det kan sikkert være farlig. F. eks. kan du plutselig begynne å utvikle papayakropp. (Jeg er bare sjalu)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hey!

Kattemysteriet fortsetter...så merkelig at hun bare har forduftet? Det syns jeg egentlig støtter gravid-teorien, for det er jo enkelte katter som bare vil gjemme seg bort når de skal ha små...hmmm....håper dere snart finner henne, eller at hun dukker opp av seg selv. :klem:

Jeg skal gi papayaen en pause nå....jeg har jo en flaske med festlig ku-motiv på som også møøøø (hihi) brukes opp.

I dag har jeg gjort uforskammet lite.Jeg føler meg bare så lat,og er fortsatt litt deppa pga de jobbgreiene. Pokker ta Norli!

Til middag i dag blir det Jamie Olivers kikert-og purreløksuppe, og hvis den er bare halvparten så god som det sies den er,skal jeg være nøgd. Jeg har nå gått Pinnedyret en runde rundt nabolage.Resultat; Tre små bommelommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere forresten om min herlige brudeavatar? Hvis den ikke faller i smak,har jeg flere på lur.  :sjarmor:

Den var........beslufset. Men det er sikkert bare for å matche forlover i dress med slufse på stumpen, ikke sant? (Ref. tidligere slufsing i dagboka.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer deg grenseløst for den avataren. Tilogmed bakgrunnen stemmer!

Jeg har forstått at du ikke fikk en jobb du søkte på. Det var som bare faen! Lurer på om du har en jobb?

Jeg (alle setninger begynner med JEG) er vikar rundt omkring. Men jeg har Planer.

Jeg (må fortsette egostilen) har ikke sett noe til PUUUUUUUS! Har faktisk vært på nabogården og lett. Nabogårddama lette i låven sammen med meg. Hennes tre katter har også vært borte i hele dag. Våre pus er født der, derfor er de hyppige gjester hos naboen. Faktisk var jeg beskjemmet vitne til at vår hårete skapning freste til vertinnepus ved vertinnens matfat. Den hårrike ligger rett ved her og soooover.

Hvordan blir det med nydagbokplan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: Tjohiiii!

Cata, det er nettop for å matche den forloverslufsen at jeg har slufseavatar...og så har hun så fint smiiiiil! :sjarmor:

Joda, Olava, jeg har fortsatt jobb, om enn nå stillingsprosenten er en del redusert, og vaktene er litt mer tilfeldige, så helt ledig er jeg ikke,og det er jo godt, for man vet jo at lediggang er roten til alt ondt, eller sagt på godt gammelt engelsk "idle hands are the devil's tools", så jeg ligger vel sånn halvdårlig an... :sjenert: . Godt med Planer, da.Det har jeg foreløbig ikke. Ikke heeelt ,ihvertfall.

Håper og ganner (jeg er 1/89 same,må vite) for at Pus skal finne veien hjem raskere enn svint,skjønner det ikke er noe gøy å ikke vite hvor hun er,eller hvordan det står til med henne.

Nydagbok? Jeg ble et øyeblikk usikker på om det er noen god idè...skal tenke på det utover kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus er kommet hjem, sulten, men tjukk. I morgen er det dyrlegebesøk, derfor prøver jeg å ignorere sår mjauing. (Utferdstrangen meldte seg etter 5 min). Må nå prøve å få inn den andre hjerteknuseren uten at Frøken Tjukk smetter ut.

Kattehold er ingen spøk.

Deretter blir det god natt.

Hvis jeg nødes, kan jeg fortelle om dyrlegebesøket etterpå..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimla!Etter å ha tenkt nøye over saken, beslutter jeg herved å fortelle fra dyrlegebesøk, da jeg ikke kan motstå å bli smigret over innlegget ditt----til tross for at Bokeier lillelou ikke Har Talt.....

Frakt av puser i fasjonabel kurveigloo gikk bra, til tross for oppkast.

Frk langhår ble straks husvarm. Frk korthår (den tjukke) gjemte seg under skrivebordet.

Ingen av dem hadde øremidd likevel.

Graviditet lot seg ikke påvise med 100% sikkerthet, da magen var stram/spent (det har hun ikke arvet fra Matmor...). Men man går ut fra at det snart kommer pusebarn.

Dyrleget var bekymret over hurtig pusting og hyppig hoste, men vi ser det an. Hun (ikke dyrlegen) er litt skvetten av seg, så jeg tror ikke det nødvendigvis er noe i vegen.

Etter velfortjent fløteskvett er de nå ute på musejakt.

Fikk telefon om at jobb i dag er avlyst, så nå er det rett i ryddinga. Får storinnrykk i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Svimla!Etter å ha tenkt nøye over saken, beslutter jeg herved å fortelle fra dyrlegebesøk, da jeg ikke kan motstå å bli smigret over innlegget ditt----til tross for at Bokeier lillelou ikke Har Talt.....

Frakt av puser i fasjonabel kurveigloo gikk bra, til tross for oppkast.

Frk langhår ble straks husvarm. Frk korthår (den tjukke) gjemte seg under skrivebordet.

Ingen av dem hadde øremidd likevel.

Graviditet lot seg ikke påvise med 100% sikkerthet, da magen var stram/spent (det har hun ikke arvet fra Matmor...). Men man går ut fra at det snart kommer pusebarn.

Dyrleget var bekymret over hurtig pusting og hyppig hoste, men vi ser det an. Hun (ikke dyrlegen) er litt skvetten av seg, så jeg tror ikke det nødvendigvis er noe i vegen.

Etter velfortjent fløteskvett er de nå ute på musejakt.

Fikk telefon om at jobb i dag er avlyst, så nå er det rett i ryddinga. Får storinnrykk i morgen.

:hoppe: for pusebarn som skal bli født! Kan en kalles opp etter meg? Værsåsnill? *dådyrøyne* Jeg er veldig snill altså, så det kommer til å bli universets snilleste pusunge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: Tjohiiiiii!

Jeg har vært uten nett i dag, så derfor har jeg ikke kunnet kommentert utviklingen i Kattesaken, men det ser jo bra ut. :) Nå kan vi vel bare benke oss og vente på pusefødsel, vel? :hoppe: Godt dyrlegebesøket gikk bra.

Jeg har gjort små husmorting (brettet klær), vært på butikken og handlet inn til lasagne, for vi skal ha middagsgjester,må vite. Da må HusmorLou slå til med sin berømte hjemmelagede.... :sjarmor:

Så blir det oppskjærte eksotiske og ikke fullt så eksotiske frukter til dessert, alt i sunnhetens navn.

Svimle: :kline::kose:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :)

Jeg har også lyst til å lage hjemmelaget lasagne. Det er jo bare såååå mye bedre enn den ferdigkjøpte posevarianten.

Kunne også tenkt meg å lage vegetarlasagne. Det har jeg smakt en gang og det var himmelsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Veggislasagne er sikkert kjempegodt! Noe sier meg at det kanskje er en del squash i, for å ta igjen for den "kjøttete" biten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger også spent med i "Prosjekt Pus" og melder meg straks villig til å dele mitt navn med pusebarn nr. 2. Jeg mener.....et pusebarn ved navn Cata kan jo ikke bli annet enn fornøyd med navnet. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesss, damer! Vi får håpe det blir tre pusedamer, navnene er jo klare allerede. Men kan jeg eventuelt kalle dere opp selv om det er guttepuser?

Hvis det nå viser seg at det bare er forstoppelse, hyler jeg!!!

Veldig glad for at dere er interesserte i Kattesaken! :hoppe: Vet ikke hva jeg skulle gjort ellers. Mannen er bare sånn passe hypp (på kattene), dessuten er han bortreist.

Lillelou!!! Bruker en anelse kanel i lasagnen? Jeg har laget veggislasagne mange ganger. Kjøttet har jeg erstattet med linser og ekstra krydder. Det er kun to grunner til å kutte ut kjøttet: 1) Hvis man har veggisgjester 2) Hvis man er blakk.

Jeg er minst like kjøttsulten som han i Askeladden og de syv hjelperne. Alltid.

Må rydde/vaske videre. Deretter film med barnet (litt sykt i dag). Deretter tyvsmaking på edle dråper før storinnrykk i morgen.

Hjelp! Dette rekker jeg ikke!!!! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jeg eventuelt kalle dere opp selv om det er guttepuser?

Mjaaaaau..... :ler: . *smaker litt på det* Det er greit for meg hvis det er greit for pus, men kanskje Catus er bedre på en guttepus?

Edit: quote på elleville veier

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoho: Det er morsomt her i dag!

Takk for at du minnet meg på kanelen, Olava, det har jeg desverre altfor lett for å glemme,for så å komme på det ved matbordet...et knyyyp kanel er virkelig kronen på verket. :sjarmor:

Håper du kommer vel i land med rydde/ordneprosjektet. Husk å ta pauser!

Her er i det minste kjøttsausen på kok, så at det blir mat,er det liten tvil om. Jeg har høstet årets første gressløk,som har fått være med i hvitløksbrødet jeg lager (for jeg orket ikke bake, da blir det butikkbrød med smør og godis i stedet).

Nå skal jeg holde utkikk etter mine gjester!

:vinke:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...