Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Bra plan, men jeg kan komme med et friskt alternativ...Hva om forloveren til O stiller i dress med matchende slufse på rumpa?????

:sjarmor:

Jeg stemmer FOR slufse i rompa :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Jeg stemmer også for slufse på rumpa! :hoppe: :glise: Det er hun samme som sier at jeg er litt tjukk, så det hadde vært til pass for henne. :sjarmor:

Men Sunnis, slufse i rumpa er kanskje bedre? ;)

I dag har jeg bestilt frisørtime, både selve dagen og prøvetime, og så har jeg vært på blomsterbutikken på Solsiden og snakket om peoner. Ser ut som jeg kan få buketten ned i 800 kr. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer garantert til å bli en av disse brudene som glir glatt inn på bryllupsforumet her med tråder som "moren min nekter å kjøpe ny kjole", "hvor finner jeg matchende strømpebånd og servietter" og annet av samme type. Jeg har drømt om å gifte meg så lenge at jeg kommer sikkert til å tilte totalt om det skjer en dag. Så får jeg bare håpe at noen i min nærhet har vett til å slenge meg i veggen et par ganger så jeg våkner igjen. ;)

Slafse I rumpa stemmer jeg også på, forøvrig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Øøøøøørk! :kvalm: Jaja, så lenge det ikke er meg som må slafse forloveren i rumpa, så.... :sjarmor:

Og jeg melder meg herved frivillig til å slenge bridezilla-pusla i veggen, hvis det blir påkrevd. :sjarmor:

*selvfølgelig mot en polstret vegg, pusla* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omsorgen, bruuuuud Lillelou. For det er jo omsorg å bli slengt i veggen av og til, iallefall om den er polstret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Vel bekomme, pusla! Det skal være meg en.....glede? Ære? :sjarmor:

Men ærlig talt håper jeg ikke du kommer så langt!

I kveld har jeg gått lang Pinnytur og spist frukt til kveldsmat, etter en ekte "bortelaget" korma til middag. Deeeeeilig. Det ble bringebær, sånne små gule inni "papir"-frukter, papaya og en type melon som heter piel de sapo og er virkelig nydelig. Anbefales!

Nå skal jeg ta meg et kort bad i det nye sjokoladeskumbadet mitt,og så er det lallings! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

No draaaaaaaar æ mæ sjøl opp fra side toooo. :sjarmor:

Det har liksom vært så fint vær de siste par dagene at jeg ikke har vært så frista til å henge i boka, og det tyder jo på at jeg har et liv, gjør det ikke? ;)

Denne dagen har vært kanonherlig,og nå er vi i ferd med å tenne opp årets første grill...hvis nå bare O kan finne opptenningsbrikettene. :sjenert:

Vi har kjøpt lokale "ordentlige" og fantastisk godt krydrede pølser på en butikk i nærheten, og så har vi potetsalat og lomper og anna tilbehør..namnam! :sikle:

Jeg og Pinny har gått langtur,og er slitne og gode- det føles alldeles herlig, vi har til og med vært oppe i skogen og snust. :hjerte:

Det er vååååååååår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært så mye i boka jeg heller siden sola skinner så nydelig ute hele tiden. Kan jo ikke bare sitte inne og skrive da eller hur?

Nå er det helt sikkert at vi kommer til Trondheim den første uka i mai :sjarmor: ikke hele uka da men nesten. Det skal bli fint. Og jeg bare må treffe den skjønne Lillelouèn min altså. :klem:

Nå skal jeg avgårde på fotballtrening!

Lååååååv you :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Charmis i byen! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ja det skal bli staaaaaas! :sjarmor: Og jammen er det ikke lenge til heller! Dagene bare raser avgårde nå for tida. Her er det virkelig vidunderlig i dag! Ca 15 grader og sol fra skyfri himmel, alldeles utrolig deilig. Jeg og Pinny har gått tur på Ladestien. Herlig. Vi gikk til det berømmelige Sponhuset og et stykke videre derfra, og så snudde vi og gikk tilbake da O ringte og var kommet fram til Sponhuset. Så spiste vi vafler og koste oss i sola. Smekkfullt av folk, men det gikk bra,og Pinny var eksemplarisk. Nå skal jeg igang med noe moooorsomt husarbeid. :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: Heihei!

Nei, strengt tatt ikke...og jeg har bretta klær,som jeg syns er usedvanlig kjedelig. Men så har vi vært i hagen og flyttet 15 (trillebår)lass leirjord fra en kant av hagen til en annen, og det var ikke så verst. Jeg fikk da brukt armmusklene litt,i det minste, så kan man håpe at noe av det tiltagende grevinneslenget forsvinner før bryllupet. :sjarmor:

Rent bortsett fra det så har O laget deilige karbonader med sylteagurk, rødbeter og kapers i til middag. Det hele servert med mer av de tre ingrediensene jeg nevnte før her,og brødbiter stekt i panne. Jeg føler at dette er en helg full av "mannemat", men godt var det,da. Er det ikke det som heter Biff à la Lindstrøm? :klø:

Så har vi sett "Helleristerne", og det var virkelig en interessant serie, så den skal vi nok få med oss neste søndag også.

...nå fikk jeg egentlig lyst på mer vaffel.... :sjenert:

(men jeg har verken vaffelrøre eller ingredienser til å lage det, så der forsvant den usunne innskytelsen, høhø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ny dag, solen er borte,de melder snø på torsdag....hva er dette for noe tull? :sur:

I dag har jeg meldt avbud til HEF-dama, vi får rett og slett ikke logistikken til å klaffe. Ingen vil synge,en vil lese dikt...vi kan like godt stille på rådhuset med cdspiller, det blir like bra. :sjenert:

Skal jobbe seint og burde strengt tatt vært kjempeinspirert til å sette igang med husarbeid,men det er jeg ikke.Hvor tar folk gløden fra? Det eneste jeg liker å vaske er badet,for det er så nytt og fiiiint.....løsning: Pusse opp resten av huset? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Både jeg og søstra mi er syngemennesker og "korfolk" men vi har ikke funnet noen. Ikke orker jeg ta kontakt med det gamle koret mitt heller, for de snakker bare om bleier... :sjenert:

:ler:

Men jeg tror nok vi får en finfin vielse på tinghuset, de har vært veldig imøtekommende og vennlige,og har tilbudt oss å komme innom på omvisning, så jeg er ikke redd for at det ikke skal bli høytidelig og fint nok. Og så skal vi jo ha to fester, og det er jo mer enn de fleste. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,det måtte nok blitt der. :) Jeg sjekka med Ringve, men de var ikke spesielt interesserte. Menjaja. Nå ser vi bare framover og gleder oss. Jeg har bestilt pynting hos SansStylistene i Nordregt.,og det tror jeg blir kjempebra. Kjenner jeg begynner å glede meg bare mer og mer nå. :brudepar:

I tillegg har vi begynt å få en del positive tilbakemeldinger på invitasjonene til etterpåfesten,og det syns jeg er veldig koselig. Blant annet har en tante av meg (vet ikke om onkel skal være med) bestemt seg for å reise ens ærend fra Tønsberg for å være med på festen.Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...