Gjest lillelou Skrevet 27. februar 2007 #401 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) error Endret 27. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. februar 2007 #402 Del Skrevet 28. februar 2007 Vi hadde en tispe da jeg vokste opp som fikk noen sprøyter for å forhindre løpetid. kanskje en ide? Og så er jeg veldig nysgjerrig på en kommentar du kom med inne hos meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. februar 2007 #403 Del Skrevet 28. februar 2007 Hallais, Fjellrypa,koselig å "se"deg Joa,det fins p-sprøyter til hund,og jeg sjekket det alternativet også, men det er noe de fleste dyrleger er motvillige til å gi, fordi det øker sjangsen for flere krefttyper, først og fremst bryst(heter det det hos hund?)kreft, så da ville jeg ikke det. Nå er heldigvis løpetida i ferd med å skli over, så da er det atter et år til neste gang. Har egentlig tisper overgangsalder? Jeg er vokst opp med bare hanhunder, så jeg er jaggu meg ikke sikker. ********************************************** Tenker du på det jeg skrev om å treffe menn på samme sted? Jeg mener jeg leste ett sted at du møtte Ørnen på Blink (korriger meg hardt og lenge hvis jeg tar feil...), og det er der jeg møtte O også,i sin tid. Herlighet,det er over fire år siden...tiden flyr! Jeg har vært i byen på "karrieremulighetsmøte" og ting ser lovende ut. Antageligvis begynner jeg i ny jobb i månedskiftet april/mai. Virker som et veldig koselig sted, og det jeg kan si er at det er fortsatt bokbransjen det dreier seg om. Ellers fikk jeg gjort litt sjåpping. : * en svart skjorte med hvite prikker på og en truse med "mr.Fantastic" på til O, fra h&m. O er nemlig sjuk og trenger litt pleie. * en svart tekanne fra Wedgwoods "Nigella"-serie, den var til 70% hos Norway Designs.Me like. * En tskjorte til meg sjøl, samt litt hudpleie-og sminke som måtte fylles opp. Øyegelè fra Body Shop,bl.a. * maaaaaaaaat. Lille Lou har vært på Ultra,og da blir det alltid litt ekstra. Middagen i dag blir laks med pesto, salat og en mandelpotetmos med masse hvitløk. Økologisk øl til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. februar 2007 #404 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Tenkte jeg skulle skrive ned pestolaks-oppskrifta : Oppskrifta er til ca tre personer ca 6-700 gr laksefilet ca en potte basilikum ca 25 gr pinkjekjerner og like mye parmesan 2 hvitløksfedd salt og pepper olivenolje til passe tykkelse Sett ovnen på 200 grader. Lag pesto ved å riste pinjekjernene ca 2 minutter i varm panne, kjør så alle ingrediensene sammen i blender eller med stavmikser. Salte og pepre laksen og dryss litt olje over.Legg den med skinnsiden ned,og sett den i ovnen i 4 minutter. Ta ut og la hvile like lenge. Smør pesto over, sett tilbake i ovnen og stek ferdig. Lag potetmos med godt med hvitløk. Jeg pleier å servere en grønn bladsalat til, og lager en olje/balsamicoeddik-dressing. Er veldig godt med et lyst øl til. Endret 28. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 28. februar 2007 #405 Del Skrevet 28. februar 2007 Du mener vel å smøre pesto over laksen, ikke parmesan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. februar 2007 #406 Del Skrevet 28. februar 2007 retta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 28. februar 2007 #407 Del Skrevet 28. februar 2007 Ble bare litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2007 #408 Del Skrevet 1. mars 2007 Den eeer sååå grei, Svimle! Ble usikker selv et øyeblikk,jeg. I dag skal jeg mekke invitasjoner,for rumpa er gulle god foreløbig,og det begynner å bli på tiiide å få dem avgårde. Jeg har to typer lim også,så da burde det ihvertfall kunne bli åååårnings! Og så er det en masse klesvask som venter på lille meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. mars 2007 #409 Del Skrevet 1. mars 2007 Åååh! Invitter! Gøy! Har du bilder? Så bra at enden er god da! Da må jo alt være godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2007 #410 Del Skrevet 1. mars 2007 Sant som det er sagt, Svimle! Skal prøve å få tatt bilde av invittene og ihvertfall få lagt ut bilde i løpet av helga,men det jeg kan si, er at de er "antikkblå" (en sånn fin lys blåfarge) og at pynten utenpå er et hjerte utklipt i blondestoff (offwhite). Så knytter jeg et smalt offwhite satengbånd rundt sånn at sløyfa blir midt på hjertet. Teksten på offwhite papir inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. mars 2007 #411 Del Skrevet 1. mars 2007 Sant som det er sagt, Svimle! Skal prøve å få tatt bilde av invittene og ihvertfall få lagt ut bilde i løpet av helga,men det jeg kan si, er at de er "antikkblå" (en sånn fin lys blåfarge) og at pynten utenpå er et hjerte utklipt i blondestoff (offwhite). Så knytter jeg et smalt offwhite satengbånd rundt sånn at sløyfa blir midt på hjertet. Teksten på offwhite papir inni. ← Hørtes helt nydelige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2007 #412 Del Skrevet 1. mars 2007 Takk, søte Svimle. Har selvsagt stor tro på invittene sjøl. Nå har jeg kommet delvis igang,satt på oppvaskmaskinen,satt igang en maskin med klær og sortert klær til en ny maskin. Vi er litt på etterskudd,kan man si. Massejobbende mann og durteræv er en dårlig kombinasjon. Men nå skal jeg komme meg vekk fra dataen! Komm ann rompa til Lou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. mars 2007 #413 Del Skrevet 1. mars 2007 Aha! Jeg skjønner! Ja, du har helt rett om hvor vi traff mennene i våre liv. Bra greie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. mars 2007 #414 Del Skrevet 1. mars 2007 Da er jeg i nesten samme kategori som dere.. Ikke samme sted, men lignende..eh..hva skal man si.. media/distribusjonskanal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2007 #415 Del Skrevet 1. mars 2007 Heeey! Kuuult! Er like før vi kan dra igang en skitkul forening nå. "Mailbrudene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. mars 2007 #416 Del Skrevet 1. mars 2007 Heeey! Kuuult! Er like før vi kan dra igang en skitkul forening nå. "Mailbrudene". ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2007 #417 Del Skrevet 1. mars 2007 Nå har jeg servert halsvonde O grøt,og meg selv litt kylling,for jeg var nemlig ikke i humør til grøt. Vi har hatt det fire ganger siden jul,og jeg er ikke noe grøtmenneske... ....og spist en appelsin som smakte omtrent null.En skuffelse, i grunn, ettersom jeg var klar for å "fråtse i frisk frukt". Nå skal jeg tvinge O til å bytte på stumpen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. mars 2007 #418 Del Skrevet 1. mars 2007 Åja, bytte på stumpen du lissom. Er den nye klå-på-rumpa-koden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. mars 2007 #419 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg måtte også ha hjelp til å bytte på stumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2007 #420 Del Skrevet 1. mars 2007 Åja, bytte på stumpen du lissom. Er den nye klå-på-rumpa-koden? ← Nehey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg