Gjest Svimle Skrevet 24. februar 2007 #361 Del Skrevet 24. februar 2007 Hadde du sett Pans Labyrint? Snakker de spansk i den filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2007 #362 Del Skrevet 24. februar 2007 Ja,artig! Jeg har sett "Pans labyrint",ja, og de snakker spansk,ja. Jeg syns den var alldeles strålende,og det syns søstra mi også.Den er ikke sånn som du forventer at den skal være, men den er også samtidig veldig vakker. Fantastiske bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. februar 2007 #363 Del Skrevet 24. februar 2007 Ok, får se hva vi stikker på! takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2007 #364 Del Skrevet 24. februar 2007 God tur på kinooooo! Anbefaler virkelig Pans Labyrint altså, og hvis du ikke liker den,kan du få komme og bonke meg med en frossen auar (farmor sitt favorittuttrykk...). * for dere "søringer" auar= liten og litt stygg og rød dypvannsfisk med utstående kuleøyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. februar 2007 #365 Del Skrevet 24. februar 2007 auar = uer hihi Blir nok "Jakten på lykke". Skal gå med en kompis siden mannen min er på jobb igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2007 #366 Del Skrevet 24. februar 2007 Kos deg,Svimle! Nå er jeg bespist og bedrukket,og meeeget fornøyd. Nydelige reker og en alldeles herlig vin. Begynner å kjenne på min indre bridezilla...i løpet av neste uke bør invitasjonene ut,og alt av papirer skal sendes inn og kjolearbeidet skal komme videre. *bridezillifisering* Vurderer sløøøøør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2007 #367 Del Skrevet 24. februar 2007 Slør er jo litt fint da. Jeg hadde det, men festet ganske langt bak. Du kommer til å bli sååååå fin som brud vennen. Misunner deg bittelitt altså - det er jo så kos å gifte seg Ha en fin lørdagskveld fortsatt da søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2007 #368 Del Skrevet 24. februar 2007 Charmis Når du sier sånt så kjenner jeg at jeg blir helt kriblete i magen-jeg vil gifte meg nå! Blir så smigret at det er like før jeg inviterer deg nå altså... Har snakket med mamma i kveld, og hun fortalte at mange av tantene og onklene allerede har planlagt å legge ferien til etterpå-bryllupsfesten vår. Sånt er utrolig koselig og faktisk ganske rørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2007 #369 Del Skrevet 24. februar 2007 Må ta et oppgjør med mitt perverse bridezillaønske om å marsjere inn til heftig musikk....mitt eneste argument for kirkebryllup... pusla, hilfe!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. februar 2007 #370 Del Skrevet 24. februar 2007 Du KAN marsjere inn til heftig musikk selv om det ikke er kirkebryllup asså Hadde jeg hatt fri tilgang til musikere, så ville jeg gått for en tung utgave av "Canon in D" tror jeg.. Slør er brudete da, så jeg gikk for det. Festet det kanskje lavt bak, var ettlags med krystaller på, og 2,40 meter langt. Skulle jeg være brud, så skulle jeg være brud. Slør er for meg brud. Er maaaange fine bruder uten slør altså, ikke misforstå Vi så "Jakten på lykke" på kino i sted, likte den kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2007 #371 Del Skrevet 24. februar 2007 Bra dere var fornøyd med filmen! Jeg tror jeg vil ha slør...er jo antageligvis min første og siste sjangse, så vajj nått,liksom? Skal se om jeg klarer å få tilfredsstilt mitt behov for pompøs musikk utenfor kirken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. februar 2007 #372 Del Skrevet 25. februar 2007 Nye avataren din var dødssøt, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. februar 2007 #373 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvis du vil gifte deg i kirken bare for å marsje inn til pompøs musikk, så synes jeg kanskje du skal gjøre som Svimle sier og gjøre det uansett. Hvem har sagt at pompøs marsjing kun er for kirkebryllup?? Jeg har seff. hatt inngangsmarsjen klar siden jeg var 20 år, og uansett hva som skjer med et evt. bryllup ellers, så kan ingen ta fra meg det altså!! Noe helt anna: skal lage vafler til besøk i dag, har fått en oppskrift på vafler med havregryn fra deg tidligere, men er redd jeg har rota den bort . Hvis du stikker innom i dag, kanskje du kan ta deg bryet med å skrive den ned til meg igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. februar 2007 #374 Del Skrevet 25. februar 2007 Jada,pusla og Svimle, dere har rett,selvfølgelig. Det var bare jeg som ble grepet av bridezillagalskap etter etpar-tre-fem glass hvitvin i går kveld. Har vært innom og levert vaffeloppskrift. Dagen har startet på en usedvanlig usunn måte med sjokoladecroissanter og kaffe med melk til frokost,men når det er noe man gjør to ganger i året, så må det være looov. Andre planer...vet ikke helt.Har sikkert et ryddeprosjekt eller to som kan tas,og en haug med klær som kan brettes. Og så henger det noen nyvaskede gardiner og venter på meg.Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. februar 2007 #375 Del Skrevet 25. februar 2007 Huuhuuu,nå har jeg: * strøket og hengt opp gardiner * satt brøddeig * vært litt forbanna pga tjukkis-snakk i min retning * gitt velmeeenende råd og korrigert feilskriving på diverse forum. Og så har jeg vært innom barnimagen og lest litt, og jøjje meg for en gjen med turbohurper som holder til der! Tror jeg skal unngå de sidene, ihvertfall forumet, når vi engang treffer "blink". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. februar 2007 #376 Del Skrevet 25. februar 2007 ....i likhet med Hildegard fnyser jeg av tradisjoner som ikke passer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. februar 2007 #377 Del Skrevet 25. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. februar 2007 #378 Del Skrevet 25. februar 2007 Huuhuuu,nå har jeg: * strøket og hengt opp gardiner * satt brøddeig * vært litt forbanna pga tjukkis-snakk i min retning * gitt velmeeenende råd og korrigert feilskriving på diverse forum. Ja, men det var jo en ganske så effektiv søndag, vil jeg si . Og takk for vaffeloppskrift som skal brukes heretter, for de greiene jeg slang sammen idag var vel ikke helt der oppe for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. februar 2007 #379 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) hallais Bustis og Sunnis og pusla og pusla igjen! Syns jeg har hatt en relativt okei aktiv søndag,høhø. Nå står brødene i ovnen,og jeg har satt pizzadeig til kveldens seinmiddag, og funnet fram et skikkelig dyrt finservise vi kan ønske oss! Blue fluted mega fra Royal Copenhagen . Endret 25. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. februar 2007 #380 Del Skrevet 25. februar 2007 Har maula pizza med chorizo,løk og tomatsaus og det var jummy. Kjapt levert og veldig effektivt. Brødene er ferdigstekte,men jeg aner ikke hvordan de ble-har ikke turt å skjære i dem ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg