Sun Mei Skrevet 19. februar 2007 #301 Del Skrevet 19. februar 2007 For å si det sånn - det er LEEEEENGE siden jeg vasket sist, så det er virkelig på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #302 Del Skrevet 19. februar 2007 Kan være godt å få vasket da,ja. Jeg har ikke vasket på en måneds tid....men jeg har durtehull i rumpa! Faktisk tror jeg at jeg skal vaske litt i dag,for vi skal ha middagsbesøk i morgen,men jeg tar det litt seeeint.Er en evig kamp mot hybelkaninene å ha en Pinny i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. februar 2007 #303 Del Skrevet 19. februar 2007 Å ha hund er det samme som å ha hybelkaniner ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #304 Del Skrevet 19. februar 2007 Jepp. Av og til er det skitirriterende men mestparten av tida veier gleden laaaaangt over hybelkaninfrustrasjonene ved å ha hund. Lille søsterfrø surfer dyreannonser,og der kom hun over disse skjønne skapningene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. februar 2007 #305 Del Skrevet 19. februar 2007 Ååååå, de var søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #306 Del Skrevet 19. februar 2007 Jaaaa,skjønne! Nydelige fjes på de hundene,de så så snille ut.Og så avslappede de var sammen med pusene. Fikk nettop telefon angående jobben- det hele er lagt på is, for innehaverdama er blitt syk,og frykter det er alvorlig,så det blir ikke noe ansettelse før hun er mer klar over egen situasjon. Forståelig nok. Interessert var hun,derimot. I mellomtida har jeg etpar andre interessante alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2007 #307 Del Skrevet 19. februar 2007 *trøtt* Ligger på madrassen og tørker....i kveld skal vi på teateret,men jeg er litt spent på hvordan det går,for jeg er litt øm i operasjonssåret.Dumme dings,jeg vil bli helt bra NÅ! Har hatt oppjazza toromoussaka til middag,med en deilig grønn salat til,og er mett og godt nøgd med tilværelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. februar 2007 #308 Del Skrevet 19. februar 2007 Her tuslet jeg inn for å glemme studiefrustrasjoner, og jammen gikk det ikke Åssen jazzer du opp toromoussaka? Vi har hatt chili con carne i dag. namme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2007 #309 Del Skrevet 20. februar 2007 Svimle Det er egentlig ikke rare greiene-jeg kutter noe aubergine i terninger (etter å ha latt dem ligge med salt på,og så skylt dem,for å få ut litt bitterstoffer),bruner det og lenger oppi kjøttsausen.Krydrer litt ekstra med rosmarin og/eller oregano,og slenger oppi en skvett fløte. I dag skal jeg ha folk på middag,så da har jeg tenkt å lage superkjøttbollene mine med rødvins-og tomatsaus,og bake et godt grød med paprika,soltørket tomat,løk og oliven i. Det er bare så godt! Ellers så er det grisekaldt her i dag! Og jeg som er så lei av vinter og skitt nå,og vil ha vååååår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. februar 2007 #310 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg dro forbi hos deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2007 #311 Del Skrevet 20. februar 2007 huhuuuuu! Kuuult Så du meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 20. februar 2007 #312 Del Skrevet 20. februar 2007 Nåmmin, helt på side 2 du jo! den oppjazzinga der hørtes slett ikke dum ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. februar 2007 #313 Del Skrevet 21. februar 2007 huhuuuuu! Kuuult Så du meg? ← Nei, jeg gjorde ikke det, selv om jeg så etter et hus der man bedrev durteoppfriskning og bryllupsplanlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. februar 2007 #314 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Møøøørnings! Kaffe? :kaffe: Jeg er daff som bare det i dag-tydeligvis for mye action for en rekonvalesent som meg i går,med både vasking og matlaging. Heldigvis ble maten god,og alle ble gode og mette. I dag skal jeg prøve å komme meg rundt i dagbøkene,for der har jeg ikke vært på lange tider. Og så er det jo bursdag i dag ,så da får vi ta et lite partai i boka: Hæppi børsdei kong Harald! Endret 21. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. februar 2007 #315 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) og :champagne: Endret 21. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. februar 2007 #316 Del Skrevet 21. februar 2007 En champagne-smiley kunne vi jo hatt ja, det er jo kommet så mange nye varianter nå. Denne har vi jo god bruk for i disse dager ja, det er bikkjekaldt her nede også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2007 #317 Del Skrevet 22. februar 2007 Mornings,pusla! <---- denne har jeg god bruk for i dag også. Er skitkaldt her,og jeg skal snart avgårde for å ta durtstingene. Det skal nok bli kult.Har faktisk aldri tatt noen sting før,så det skal bli interessant. Etterpå har jeg tenkt å unne meg en god kopp kakao på Choco Boco før jeg setter nesen hjemover igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2007 #318 Del Skrevet 22. februar 2007 Ååååå kakao :kaffe: hørtes deilig ut. Det er nemmelig ganske så her også. Men skal ikke klage så veldig da. Er jo inne hele tiden siden Martine fremdeles er skikkelig elendig stakkars. Jeg stikker bare nesen ut døra litt innimellom for å hente mere ved. Fyrer i peisen oppe og i ovnen nede så jeg kan vel ikke akkurat skryte på meg å fryse Men det hadde vært himmla godt med litt kakao altså Lykke til med stingene. Lååååååv you Kjempeklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2007 #319 Del Skrevet 22. februar 2007 Juhu og klem på Charmisen! Nå er jeg ikke rullræv lenger! Gikk lett som en plett å fjerne stingene, det bare svei litt,det var det hele. I kveld blir det veggis-middag, skal mekke en frittata (omelett) med parmesan, løk,persille,gressløk, basilikum og med godt brød til. Det tror jeg blir toppers. Nå skal jeg søøørfe litt på Figleaves sine sider etter undertøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2007 #320 Del Skrevet 23. februar 2007 Blåsebarteby! <-----meg Her er jeg, et relativt shabby hus,og en kåt hund, og utallige oppgaver jeg ikke føler for å ta fatt på. Men,vi får se hva dagen byr på, i første omgang er prosjektet å få lufta den desperate bikkjerumpa, hun ligger ved døra og gir meg blikket. Sorry Pinny, men det blir ikke noe på deg denne gangen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg