Gå til innhold

champagne og havregrøt

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:ler: Kan være godt å få vasket da,ja. Jeg har ikke vasket på en måneds tid....men jeg har durtehull i rumpa! :hoppe:

Faktisk tror jeg at jeg skal vaske litt i dag,for vi skal ha middagsbesøk i morgen,men jeg tar det litt seeeint.Er en evig kamp mot hybelkaninene å ha en Pinny i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jaaaa,skjønne! :hjerte:

Nydelige fjes på de hundene,de så så snille ut.Og så avslappede de var sammen med pusene. :)

Fikk nettop telefon angående jobben- det hele er lagt på is, for innehaverdama er blitt syk,og frykter det er alvorlig,så det blir ikke noe ansettelse før hun er mer klar over egen situasjon. Forståelig nok. Interessert var hun,derimot. :sjarmor:

I mellomtida har jeg etpar andre interessante alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

*trøtt*

Ligger på madrassen og tørker....i kveld skal vi på teateret,men jeg er litt spent på hvordan det går,for jeg er litt øm i operasjonssåret.Dumme dings,jeg vil bli helt bra NÅ! :sur:

Har hatt oppjazza toromoussaka til middag,med en deilig grønn salat til,og er mett og godt nøgd med tilværelsen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tuslet jeg inn for å glemme studiefrustrasjoner, og jammen gikk det ikke ;)

Åssen jazzer du opp toromoussaka?

Vi har hatt chili con carne i dag. namme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Svimle :klem:

Det er egentlig ikke rare greiene-jeg kutter noe aubergine i terninger (etter å ha latt dem ligge med salt på,og så skylt dem,for å få ut litt bitterstoffer),bruner det og lenger oppi kjøttsausen.Krydrer litt ekstra med rosmarin og/eller oregano,og slenger oppi en skvett fløte.

I dag skal jeg ha folk på middag,så da har jeg tenkt å lage superkjøttbollene mine med rødvins-og tomatsaus,og bake et godt grød med paprika,soltørket tomat,løk og oliven i. Det er bare så godt! :sikle:

Ellers så er det grisekaldt her i dag! :fryser: Og jeg som er så lei av vinter og skitt nå,og vil ha vååååår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huhuuuuu! :hoppe:  Kuuult

Så du meg? :hoppe:

Nei, jeg gjorde ikke det, selv om jeg så etter et hus der man bedrev durteoppfriskning og bryllupsplanlegging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Møøøørnings! :sjarmor:

Kaffe? :kaffe:

Jeg er daff som bare det i dag-tydeligvis for mye action for en rekonvalesent som meg i går,med både vasking og matlaging. ;)

Heldigvis ble maten god,og alle ble gode og mette.

I dag skal jeg prøve å komme meg rundt i dagbøkene,for der har jeg ikke vært på lange tider. :sjarmor:

Og så er det jo bursdag i dag ,så da får vi ta et lite partai i boka:

:bursdag: Hæppi børsdei kong Harald! :bursdag:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En champagne-smiley kunne vi jo hatt ja, det er jo kommet så mange nye varianter nå. Denne :fryser: har vi jo god bruk for i disse dager ja, det er bikkjekaldt her nede også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Mornings,pusla! :klem:

:fryser: <---- denne har jeg god bruk for i dag også. Er skitkaldt her,og jeg skal snart avgårde for å ta durtstingene. Det skal nok bli kult.Har faktisk aldri tatt noen sting før,så det skal bli interessant. :sjarmor:

Etterpå har jeg tenkt å unne meg en god kopp kakao på Choco Boco før jeg setter nesen hjemover igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå kakao :kaffe: hørtes deilig ut. Det er nemmelig ganske så :fryser: her også. Men skal ikke klage så veldig da. Er jo inne hele tiden siden Martine fremdeles er skikkelig elendig stakkars. Jeg stikker bare nesen ut døra litt innimellom for å hente mere ved. Fyrer i peisen oppe og i ovnen nede så jeg kan vel ikke akkurat skryte på meg å fryse :sjenert: Men det hadde vært himmla godt med litt kakao altså :)

Lykke til med stingene.

Lååååååv you

Kjempeklem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Juhu og klem på Charmisen! :klem:

Nå er jeg ikke rullræv lenger! :hoppe:

Gikk lett som en plett å fjerne stingene, det bare svei litt,det var det hele.

I kveld blir det veggis-middag, skal mekke en frittata (omelett) med parmesan, løk,persille,gressløk, basilikum og med godt brød til. Det tror jeg blir toppers.

Nå skal jeg søøørfe litt på Figleaves sine sider etter undertøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Blåsebarteby! :frustrert:

:fryser: <-----meg

Her er jeg, et relativt shabby hus,og en kåt hund, og utallige oppgaver jeg ikke føler for å ta fatt på. :sjarmor: Men,vi får se hva dagen byr på, i første omgang er prosjektet å få lufta den desperate bikkjerumpa, hun ligger ved døra og gir meg blikket. Sorry Pinny, men det blir ikke noe :humpe: på deg denne gangen heller. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...