Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #221 Del Skrevet 12. februar 2007 Gikk bra med middagen. Jeg så buketten din senest i går,faktisk,og den var bare helt nyyyydelig,det er sikkert. Var veldig gode idèer du kom med angående oppsettet,forresten.Jeg skal en tur innom frisør,ihvertfall i neste uke,og høre hva hun tror kan funke.Søstra mi hadde vært og klipt seg i forige uke,nemlig,og funnet verdens flinkeste og hyggeligste frisør,og kollegaen hennes,som selvfølgelig var like hyggelig ( ) var ekspert på krøllete hår,som jeg har, så jeg vurderer å droppe den frisøren jeg egentlig hadde tenkt å bruke (har ikke bestilt noen time ennå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. februar 2007 #222 Del Skrevet 12. februar 2007 En frisør som er ekspert på krøllete hår, det vil jeg og ha!! Send henne ned til Oslo da, om hun viser seg å være noe tess!! Jeg har enda til gode å klippe meg hos en som jeg stoler på, så jeg bytter liksom hele tiden, men det gjør jo at jeg aldri kan slappe av hos frisøren heller . Jeg ser deg for meg med den kjolen, silkebånd i håret og litt løst oppsatt hår med noen fletter. Tror du blir kjempevakker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #223 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har verdens flinkeste frisør nordpå, så jeg benytter sjansen til å klippe meg sommer og jul når jeg er der oppe Men nå har dama blitt gravid da, så da blir det ikke mer klipp på meg Har prøvd noen frisører her nede, og blitt veldig skuffet. Sist jeg gjorde noe her ba jeg frisøren om å klippe vekk slitte tupper (det var veldig slitt, malekoster på endene), og lysne det litt. Hun ville da stripe det. Stripene var usynlige (både for meg og alle andre), og jeg måtte faktisk gå tilbake dagen etterpå og få henne til å klippe mer, for tuppene var nesten like mye slitt som før hun klippet det. 1500,- takk, for elendig jobb... Jeg har én salong igjen som jeg kanskje skal våge meg til, men er jammen ikke sikker.. Kanksje bare håret skal få vokse til min faste er tilbake på jobb etter permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #224 Del Skrevet 12. februar 2007 Gode frisører burde hatt formeringsforbud! Jeg har en salong jeg går til nå,og det er stort sett for å fjerne litt av manken og klippe tupper,for med sånt hår som jeg har så er "kul sveis" nesten umulig å få til. Skal høre med krøllefrisøren om hun har lyst på en oslotur,men det er miiiin frisør,pusla, så du får dæsken døtte meg sende henne tilbake igjen! <----herlig ny,meningsløs måte å bruke tommelsmileyen på. Nå har jeg spist 10 lakrisbåter til dessert,og kunne sikkert ha spist hele posen,for jeg er gresselig fysen.Meeeen,klarte å stoppe meg selv,og tok et eple og et glass rødvin (ja,for det er jo bare så mye sunnere...) i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #225 Del Skrevet 12. februar 2007 Hun der frisøren din som ga deg den dårlige klippen og de usynlige stripene skulle hatt litt bonk,Svimle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #226 Del Skrevet 12. februar 2007 Det ER sunnere med rødvin enn lakrisbåter. Lakrisbåter får blodtrykket opp, rødvinen får det ned. Og når du først spiste lakrisbåter, så MÅ du jo få BT ned igjen med rødvin! Er jo logisk det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #227 Del Skrevet 12. februar 2007 Hun der frisøren din som ga deg den dårlige klippen og de usynlige stripene skulle hatt litt bonk,Svimle! ← Jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #228 Del Skrevet 12. februar 2007 Svimle,du er logikkens mester! Jeg kan jo ikke gå til sengs med forhøyet blodtrykk,heller,så det rødvinsglasset er reeen medusiiiin. Jeg er fortsatt i bridezillamodus,og tenker bordkort.Nå er jeg litt fristet av den idèen jeg tror Reveenka har,om organzaposer med operamint i.Så ville jeg kjøpt tags i naturfarget papp og knyttet på posene og skrevet navne på dem.Syns idèen om operamint er god-kan være deilig å stappe en mint i munnen i ny og ne i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #229 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg var også inne på ideen med organza-poser, det er kjempepent! Og som du sier, ddet er sikkert veldig godt med en mint og tre i løpet av kvelden. Jeg landet til slutt på ganske tradisjonelle bordkort, i samme stil som invitasjonene og programmene. Du kan se bilder av papir-tingene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2007 #230 Del Skrevet 12. februar 2007 Veldig fine papirting, Svimle. Jeg nevnte organzaposer til O i dag,og han skjønte ikke et kvakk. "Hæææ?orgasmeposer???" Nå tror jeg at jeg skal finne køya-i morgen kommer snekkeren,så jeg må tidlig opp og se blid ut.Nekter å drive og vase halvnaken rundt mens han er her,nemlig.Skitt!Hvorfor kan ikke sånne snekkermenn begynne i titida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. februar 2007 #231 Del Skrevet 12. februar 2007 Orgasmeposer!! Natta, sove godt! Og kos deg med snekring i huset i mrogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2007 #232 Del Skrevet 13. februar 2007 Her planlegges det i stor stil ser jeg Er det ikke herlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
porcelina Skrevet 13. februar 2007 #233 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg aner et komplott for å stjele min dyktige og meget personlige frisør. HEY! Så lenge som jeg har slitt for å finne noen sååååååå bra da! Ok.......Jeg deler......under.....tvil.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2007 #234 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ja,Sunnis,her planlegges det så det svir etter! Jeg har en halvdårlig dag,sårmessig sett,så jeg skal kuuuule'n og tenke oppbyggelige bryllupstanker.Koselig nok ringte søstra til O og snakka ei god stund i morges,og sånn blir dagene lettere å komme igjennom. Porris,jeg bare måååå stjele frisøsen din! Du vet jo at jeg trenger speialist til krøllhauet mitt.Vær snill søster nooooo! Svigerfrøet har vært og lufta Pinny,og det er kos.Pinny elsker jo henne,og alt er ren idyll.Jeg føler derimot at jeg ikke har så mye å bidra med i samtaler,såpass lite som jeg opplever i løpet av dagen. Endret 13. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2007 #235 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Nå skal jeg lage en kul gjort/ikke gjort -liste: * kjole tegnet,stoffprøver på vei * lokale * vielse * mat * blomster bestemt * bordkort bestemt * innbydelser kjøpt/ designet * fylt ut prøvingspapirer * duker * bordpynt planlagt * kake bestemt * forlovere * dress til O * undertøy * frisør * lage/skrive på innbydelsene * kjøpe ringer * sko til begge * snacks * musikk * velkomstdrink * annonse i avisen Noe jeg ikke har tenkt på? Fotograf skal vi ikke ha-vi kjører jo budsjett,og er frekke og satser på at noen av våre dyktige fotografer av noen gjester (bortsett fra min mor...) klarer å få noen blinkskudd. Endret 13. februar 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2007 #236 Del Skrevet 13. februar 2007 Er du sikker på at fotograf er det du vil spare inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2007 #237 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja,det er vi ganske sikre på. Ikke ønsker vi noen svære bryllupsbilder av oss selv hengende noe sted,heller. I tillegg er en av venninnene mine utdanna fotograf og tar fantastiske bilder,så satser på at det går bra,og at vi ikke har "vampyrøyne" på takkekortene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2007 #238 Del Skrevet 13. februar 2007 Åja, da så. Hun får sikkert noen flotte bilder. Det er nemlig veldig koselig å ha ordentlige bilder fra den spesielle dagen. Og vi har ingen store bilder av oss på veggen, men en montasje av 5 mindre bilder i sort og hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2007 #239 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja,det må være veldig okei med ordentlige bilder.Har troa på hun venninna mi,for vi er veldig like smaksmessig,og hun skjønner hvilken "look" vi vi ha på bildene. Husker jeg så bryllupsbilder av dere,Sunnis,og dere var veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. februar 2007 #240 Del Skrevet 13. februar 2007 Har dere fått forlovere på plass? Husk forlovererklæringer! Om dere skal ha party på kvelden - musikk? Velkomstdrink/aperitif? Snacks/kaffe/kaker? Nattmat? Ekstra madrass til senga for å skåne aktive rygger? Nå husker jeg ikke helt hordan dere vil legge opp bryllupet, jeg, så jeg ramser nå bare opp det jeg kommer på i farta hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg