Gå til innhold

Sarabi skal gifte seg i 2008


Sarabi

Anbefalte innlegg

Min samboer fridde til meg på min 28 års dag den 24.08.

Vi var i Thailand på Koh Samui. Det begynte med at vi spiste en nydelig middag på en restaurant på stranda. Etter maten spaserte vi langs stranda tilbake til hotellet da han satte seg på kne å fridde mens det tordnet og lynte langt ute i havet bak oss. Jeg svarte ja med en gang og jeg fikk en nydelig gullring med en stor stein av safir. Helt nydelig!

Han hadde ingen ring til seg selv så til sin bursdag som var i går 30.12, overrasket jeg han med frokost på senga etterfulgt av et brett med lys, rose og ei nydelig rosa eske med ringen i. Han blei kjempe glad og vi er nå forlova på orntlig :D

Vi har ikke satt noen dato for bryllupet enda, men tror det blir i 2008.

Jeg har selvsagt planlagt en hel del inne i hodet mitt allerede ;)

- En prest som jeg har kjent siden jeg var 14 skal vie oss (han konfirmerte meg også). Har allerede snakket med han og han syntes det var helt greit å ikke snakke så fryktelig mye om gud å jesus i kirka ettersom vi ikke er personlig kristne.

- Vi ønsker å vies så sent på dagen som mulig for å kunne dra direkte til festlokalet etterpå.

- Det skal leses fra boka Profeten om kjærlighet i kirka.

- Søster skal være forlover

- Andre søstra mi er frisør og skal stå for sminke og hår

- Kjolen skal være stroppeløs, feminin og veeeldig enkel.

- Brudebuketten skal bestå av mange hvite roser med ei eller to røde roser i. Den skal være ganske lang og surret med ståltråd. Brudgommen og forloveren skal ha røde roser som knappehullsblomst.

- Bordene skal pyntes med røde lys og hvite duker med røde løpere over. Lokalet skal pyntes med røde ballonger.

- Gjestelista er lang... og vi er nå oppe i 90 stk :overrasket:

- Alle skal inviteres til både middag og kaffe. Middagen skal bestå av koltbord fra øverste hylle.. + at det skal serveres bacalao eller annen varm mat i tillegg.

Så langt har jeg kommet... så nå er det bare å få i gang hele mølla her ;)

Kommer med masse oppdateringer etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Vi skal også gifte oss i 2008 :) Ta en titt i dagboka mi om du vil :)

Godt å høre at det er flere som har fått ei lang gjesteliste, vi er også oppe i 90 stk nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Vi skal også gifte oss i 2008 :) Ta en titt i dagboka mi om du vil :)

Godt å høre at det er flere som har fått ei lang gjesteliste, vi er også oppe i 90 stk nå...

Gratulerer så masse til deg også!

Skal stikke innom boka di å titte litt ;)

Blir fort noen stykker på gjestelista ja når man skal invitere nesten hele familien. Det kommer nok til å bli et dyrt brullup og jeg aner ikke hvordan vi skal får råd til alt.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som kommende frue! Ser ut til at du er godt i gang med tankeprosessen.

Takk takk :D

Til at jeg for 5 år siden sa at jeg aldri skulle gifte meg, så har jeg mange ideer om hvordan jeg vil ha det... Hadde aldri forstått vitsen med giftemål før jeg traff min samboer for 3 år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...