Gjest King James Skrevet 14. januar 2007 #61 Skrevet 14. januar 2007 Men jeg finner det merkelig at bare fordi noen sier at de har sett en UFO så er de mindre innteligente, Betyr det da at jeg er mer innteligent en en som jobber for NASA eller ESA som har sett en UFO og jeg har ikke gjort det ?
mysan Skrevet 14. januar 2007 #62 Skrevet 14. januar 2007 Men jeg finner det merkelig at bare fordi noen sier at de har sett en UFO så er de mindre innteligente, Betyr det da at jeg er mer innteligent en en som jobber for NASA eller ESA som har sett en UFO og jeg har ikke gjort det ? ← Antakeligvis - og da er det ganske mange av oss. Det er jo sånn vet du Cedric, at dersom noen mener noe annet enn MEG, så er de utrolig dumme, for da kan de umulig ha skjønt noe som helst...
punktom Skrevet 14. januar 2007 #63 Skrevet 14. januar 2007 Alle bekreftet at det var en UFO også de fra NASA og fra ESA er ikke de som jobber for NASA og ESA inteligente så vet ikke jeg. ← UFO er ikke nødvendigvis en flygende tallerken. Så NASA og ESA (har dere en link til hva dere prater om forresten?) konkluderte nok ikke med at det var snakk om en flygende tallerken. Men det var sikkert mange som gjorde det, og sikker andre som ble borført også. Disse tror jeg ikke er de skarpeste knivene i skuffen.
Gjest King James Skrevet 14. januar 2007 #64 Skrevet 14. januar 2007 En UFO er alltid noe man ikke kan identifisere. Og jeg har vel aldri sakt at det nøvendigvis er en flygende talerken.
Donnie Darko Skrevet 14. januar 2007 #65 Skrevet 14. januar 2007 Vel, den linken til det tv-programmet jeg så på nett for en tid tilbake viser en mengde mennesker som virker særdeles oppegående, endel av dem jobbet for NASA, og ikke som renholdere, og der var andre også i høye stillinger så vidt jeg kan huske... Kan noen finne igjen den linken? Husker ikke hvem som postet den heller... Det tok et par timer å sitte og høre på alle historiene, men det var interessant ← Originally Broadcast Live on Wednesday, May 9, 2001 On Wednesday, May 9th, over twenty military, intelligence, government, corporate and scientific witnesses came forward at the National Press Club in Washington, DC to establish the reality of UFOs or extraterrestrial vehicles, extraterrestrial life forms, and resulting advanced energy and propulsion technologies. The weight of this first-hand testimony, along with supporting government documentation and other evidence, will establish without any doubt the reality of these phenomena, according to Dr. Steven M. Greer, director of the Disclosure Project which hosted the event. http://www.disclosureproject.org/npcwebcast.htm denne du lette etter?
Donnie Darko Skrevet 14. januar 2007 #66 Skrevet 14. januar 2007 flere dokumenterte ufoer: http://www.youtube.com/watch?v=iVlCw90iAUg...related&search=
mysan Skrevet 14. januar 2007 #67 Skrevet 14. januar 2007 Donnie, tror ikke det var de to der. Den linken jeg sikter til var et opptak av en konferanse som visstnok har vært vist på amerikansk tv, i 2000 eller 2002 eller noe sånt, og det tok to hele timer og sitte å høre på alle forklaringene. Innmari interessant Takk for linker allikevel, skal nok tittet på dem om litt.
Hu i Svingen Skrevet 14. januar 2007 #68 Skrevet 14. januar 2007 Donnie, tror ikke det var de to der. Den linken jeg sikter til var et opptak av en konferanse som visstnok har vært vist på amerikansk tv, i 2000 eller 2002 eller noe sånt, og det tok to hele timer og sitte å høre på alle forklaringene. Innmari interessant Takk for linker allikevel, skal nok tittet på dem om litt. ← Jeg tror det er disclosureproject (den frste linken til Donnie) du er ute etter. Linken viser bare et utdrag av hele greia.
Gjest Gjest 1 Skrevet 14. januar 2007 #69 Skrevet 14. januar 2007 Et uidentifisert flygende objekt kan i prinsippet være hva som helst, så lenge det flyr og så lenge ingen klarer å identifisere det. Tenk dere selv, det kan altså være et fly, Karlsson på taket (gitt at ingen klarer å identifisere ham), en forvirret stor neonfugl som har rotet seg bort, en drake som svever for seg der oppe i luften, osv. Det må ikke være romvesener og romskip.
mysan Skrevet 14. januar 2007 #70 Skrevet 14. januar 2007 Jeg tror det er disclosureproject (den frste linken til Donnie) du er ute etter. Linken viser bare et utdrag av hele greia. ← Ja, antakelig er det den, men den vil ikke starte... Jeg hadde den på favoritter helt til jeg reinstallerte maskinen... akk... Gjest1 - javisst, er det uidentifisert så er det nettopp det, men ta en titt på linkene til Donnie.
mysan Skrevet 14. januar 2007 #72 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Dette fikk jeg av en venninne av meg på msn nettopp. Fikk lov å legge det ut, mot å ta bort navnet hennes. Denne damen er ingen hillbille, ei eller er hun uintelligent - snarere det motsatte. NN sier: Vi var i familieselskap hos en onkel av min mor. Huset ligger oppe i en dalside. På andre siden av dalen er det en ganske bratt ås med mye vegetasjon (mose, kratt og trær). Ca. halvveis oppe i åsen går veien gjennom bygda. Huset har stort stuevindu mot den åsen. Vi satt og drakk kaffe, da plutselig samboeren til min mors onkel utbrøt: "Hva i herrens navn er det der?" Vi reiste oss og kikka ut alle mann. I sånn passende høyde over veien så vi en elliptisk eller oval (gull/messingfarget "sak" som beveget seg. Veien ser vi ganske klart derfra og "tingen" kunne vel befinne seg 10-20 meter over. Vanskelig å si på den avstanden - det er ganske langt. Den gled pent langs åsen i 15-30 sekunder (igjen vondt å si for vi ble så fascinert at ingen tok tida) så forsvant den bak en åskam som deler dalen. Vi vurderte diverse naturlige forklaringer, men forkastet dem i tur og orden. Det kom en bil ned formi huset vårt, men hvis den skulle ha noe med saken å gjøre så må lyset fra den først ha speilet seg i en annen ås, og så gitt gjenskinn i den åsen som er totalt dekket med vegetasjon. Så det trodde vi ikke noe på. Vi tenkte også på om det kunne være noen rare solreflekser, men kom til samme problemstilling. Ingenting kan reflekteres så klart i en åsside der det er mose og vindfall og stein omhverandre. I en glatt bergvegg, kanskje, men ikke der. Og "greia" beveget seg jo. Vi var også sikre på at den befant seg over veien. Det er vanskelig å si hvor stor den var - særlig etter så lang tid, men vi anslo den vel til å være på størrelse med en personbil eller littegrann større. Må forøvrig tilføye at damen som så den først var av den meget jordnære bondekonetypen. Hun hadde bodd i huset i sånn omtrent 30-40 år så når hun reagerte slik så var det noe uvanlig. Resten av slekta mi er heller ikke av dem som dikter opp UFO'er bare for moro, så når de så det også - og ikke forsto hva de så, så er jeg rimelig sikker på at det var noe uvanlig. mysan - 9059 skritt på stepperen hjemme! sier: kan jeg legge denne historien på KG i en tråd om UFO'er? NN sier: OK NN sier: Jeg vet at vi så noe, men gidder ikke havne i en stor debatt om hvorvidt det var små grønne menn eller ei. NN sier: For det har jeg ingen formening om. NN sier: Noe var det og vi som satt der klarte ikke forklare det. mysan - 9059 skritt på stepperen hjemme! sier: yess - kopiere og lime Endret 14. januar 2007 av mysan
fløte Skrevet 16. januar 2007 #73 Skrevet 16. januar 2007 Ufoer eller utenomjordisk liv tror jeg på. Jeg har sett to flyvende objekter, som ikke var fly, og jeg så det ikke alene. Han jeg så det sammen med jobbet som flyver og han sa at det umulig kunne være fly, ikke engang militærfly. Jeg er iallfall ikke redd for noen innvasjon av vesner som bruker oss som planter i et slags akvarium med oksygen og intravinøs næring. Det er en film jeg har sett, som jeg ikke husker tittelen på. Hvis noen har utviklet seg så høyt at de kan kontakte oss, så tror jeg de ville invadert oss for lenge siden. Det kan jo hende de har gjort det, og tatt form av mennesker, kan de det og vil skade, da er jeg redd dem, ellers ikke. Men å tro, er ikke å vite. Å vite, er å tvile. Ingen kan være sikker i sin sak eller i sine meninger. Jeg er mer redd for krigene som stadig forsetter mellom visse religiøse og visse land, og våpnene som utvikles. Har nettopp lest boka 1984 igjen, og grøsset litt.
fløte Skrevet 16. januar 2007 #74 Skrevet 16. januar 2007 Men den siste ufoen jeg så, var et insekt jeg ikke vet navnet på...
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2007 #75 Skrevet 16. januar 2007 Har selv sett flere ufoer. se link http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article431736.ece
Gjest King James Skrevet 16. januar 2007 #76 Skrevet 16. januar 2007 Har selv sett flere ufoer. se link http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article431736.ece ← Det der er bare en katt som ble sprenkt på en strøm lending.
Gjest Maxagaze Skrevet 16. januar 2007 #77 Skrevet 16. januar 2007 Har selv sett flere ufoer. se link http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article431736.ece ← Det er du som har lagt ut denne.. ? Hvorfor holdt du ikke kameraet mer stødig da.. ?
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #78 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har ikke lagt ut denne, men hvis du leser art nøye ser du at personen som filmer har en uhorvelig zoojm på og du vet vel at det fører til det det ikke blir holdt stille dummen
Gjest Equalitor i Trondheim Skrevet 9. desember 2008 #79 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har det som en meget stor interesse, og av alt jeg har lest er det mye som ikke kan bortforklares av skeptikerene med annet enn drømming og selvfølgelig idioti... Helt til de selv opplever liknende en dag og blir sinnsykt forvirret. Har hendt mange det, for de fleste tør jo ikke tenke tanken på at noe så latterlig kan finnes. Vel tenk igjen! "The world shall be decieved" Er et kjent ordtak. Man trenger ikke fordype seg mer enn enn et enkelt søk på nettet og noen minutter før man finner ut at en del høytrangerte militær-personer, flyvere, politi, politikere [vanligvis en upålitelig kilde, men dog], minst to amerikanske PRESIDENTER [en av dem John F. Kennedy, som kan ha blitt skutt fordi han skulle holde en tale om dette] og andre respekterte mennesker har sett IFO'er close up eller fått viten om høyst klassifisert materiale - og innrømt det. Og alt dette blir tatt meget seriøst av militære og myndigheter generelt, fordi det er bløffer som ingen har sett? Hallo i luken. Min mor som er meget oppegående og tvilende til eksistensen av paranormale ting så en liten UFO sammen med sin kjæreste da hun var 20. Da satt de i en robåt ute på en innsjø og dette kom og svevde over innsjøen på nært hold. Det utstrålte lys, men liknet ikke på et kulelyn. Er vel ikke overraskende at de ble meget skremt og fossrodde inn til land. Utrolig sannsynlig at militæret har merkelige flyve-prosjekter de jobber på, men det kan ikke forklare alle de andre opplevelsene som setter psykiske og fysiske spor, på mennesker og naturen. En teori på hvorfor bilder blir så uklare har med frekvensnivået til farkoster å gjøre. Ha de for høy eller lav frekvens kanskje det resulterer i at kameraet ikke kan tyde ordentlig? Det blir nevnt dyp summing fra ganske mange farkoster. Tar du bilde eller ihvertfall filmer en TV ser du merkelige striper som rører seg. Våre øyne er ikke lik kameraer osv... Det beste er at folk undersøker grundig[!] selv og bruker logikken til å avgjøre. Anbefaler www.projectcamelot.org som jobber for å få bred dekning av personer som vil ut med sine historier og erfaringer, særlig på et bredt plan. Det er nesten ikke til å unngå at noen egg knuses når man lager en gigantisk "omelett", så man skal ikke stole blindt på alt. Men veldig mye av det henger sammen. Mye er skrevet om 2012, men det trenger stort sett ikke vi i lille Norge å bekymre oss over, ettersom den store katastrofe-hypen er bløff sannsynligvis. Jorda går iallefall ikke under, men muligens til et høyere "plan". Derimot kan mange andre uforutsette ting hende når som helst. Fred og åpenhet være med dere :] -Equalitor
K.A. Skrevet 9. desember 2008 #80 Skrevet 9. desember 2008 Utrolig sannsynlig at militæret har merkelige flyve-prosjekter de jobber på, men det kan ikke forklare alle de andre opplevelsene som setter psykiske og fysiske spor, på mennesker og naturen. Tja, hvorfor kan det ikke det, egentlig? Hvorfor MÅ det være utenomjordiske, hvilke beviser finnes i DEN retning? En religiøs person ville nok trodd det var noe overnaturlig, som f.eks. en engel eller frelsaren sjølv. Og de ville hatt akkurat like sterkt grunnlag for sin konklusjon som de som tror det kom fra en annen planet: null og niks. Det går an å innrømme at "jeg vet ikke hva det var".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå