Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Ja de dro tilbake til sine egne planeter. Vi utviklet oss så sent her så de gikk lei.

Så de reiste noen hundre år en vei, ble værende 25 prosent av reisetiden, befruktet Gry Janicke og så dro tilbake igjen? Jeg håper de virkelig kan bøye rommet. Samtidig er det rart de ikke sendte avgårde en probe for å undersøke om vi var kjedelige før de dro for å besøke oss. Dette lukter dårlig planlegging. Det var sikkert bare noen tenåringer som tjuvlånte tallerkenen til foreldrene. Noe som også forklarer kornsirkel-hærverkene.

Endret av punktom
Videoannonse
Annonse
Gjest Valiant Thor
Skrevet (endret)

Ja det er jo det det er. Tennåringer fra rommet som øddleger kornene våre.

Endret av Valiant Thor
Skrevet
Så de reiste noen hundre år en vei, ble værende 25 prosent av reisetiden, befruktet Gry Janicke og så dro tilbake igjen? Jeg håper de virkelig kan bøye rommet. Samtidig er det rart de ikke sendte avgårde en probe for å undersøke om vi var kjedelige før de dro for å besøke oss. Dette lukter dårlig planlegging. Det var sikkert bare noen tenåringer som tjuvlånte tallerkenen til foreldrene. Noe som også forklarer kornsirkel-hærverkene.

:ler:

Skrevet

Jeg holder mulighetene åpne for at det kan finnes liv der ute som har mulighet til å besøke oss, og som har gjort det, selv om det er vanskelig å fatte med våre små menneskehjerner.

Jeg har ingen problemer med å tenke utenfor menneskelige begrensninger, og jeg forstår ikke dem som på død og liv skal sette våre begrensninger som målestokk på hva som er mulig. For meg blir det utrolig snevert.

Jeg hørte og så i høst en gang på et langt program, via en link her på kg tror jeg, hvor en god del mennesker stod frem og fortalte om hva de hadde opplevd, deriblant en del personer som har jobbet for NASA.

Selv har jeg snakket med en mann for mange år siden som jobbet for NASA på den tiden da de påstod at det krasjet en UFO ved Area 51 (var det ikke det det het?)? Han kunne fortelle om vesenene fra romskipet og at en av dem levde en god stund hos NASA før han døde.

Jeg husker ikke detaljene lenger, men jeg har hørt den historien i ettertid andre steder fra, dog ikke direkte fra en som jobbet der da det skjedde.

Jeg har ingen grunn til å tro at alle disse menneskene skal lyve, selv om jeg selv ikke har opplevd det de har opplevd.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Nja ikke nøvendigvis det er fult mulig at det finnes noen der ute som er så avanserte at de faktisk kan reise slike enorme avstander som vi tror er umulige.

nå har ikke jeg lest hele tråden:

noen spm så programmet om mønstre i kornåkre i england? det er ikke fysisk mulig at mennesker kan ha laget det, og det er observert -og filmet!- lysende kuler i lufta der, en gang ble de filmet mens srklene i kornåkeren ble laget.

utrolig interessant, og etter å ha sett det "må" man bare tro på at det finnes noe annet der ute.

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Jo det er fint mulig for mennesker og lage de formasjonene som er i kornsirklene. Det er faktisk bevist og filmet. Men om alle er laget av mennesker det er en annen sak.

Gjest Valiant Thor
Skrevet
Selv har jeg snakket med en mann for mange år siden som jobbet for NASA på den tiden da de påstod at det krasjet en UFO ved Area 51 (var det ikke det det het?)?

Jeg tror det var ved Roswell og det er ganske lagt fra der Area 51 vist nok skal ligge

Gjest Fruktfat
Skrevet

NOEN er nok laget av mennesker ja, men når det i løpet av få timer kommer enorme kornsirkler er ikke det mulig at det er laget av mennesker.

blant annet ble det sendt ut et "bilde" for mange år siden med opplyninger om hvor mange vi var, dna-koden, hvordan vi ser ut, osv.

noen år senere ble det i løpet av få timer laget et lignende skjema i en åker, med visse forskjeller; blant annet annet dna, hvor mange de var, hvordan de ser ut, osv.

utrolig spennende!

de lysende kulene ble filmet mens de sirkulerte over en åker, samtidig ser man en kornsirkel ta form.

det har også blitt sendt ut en kode med binære tall (koder?), år senere kommer det fram en kornsirkel i binære tall med opplyninger tilbake.

det nok til å få meg til å tro ;) (og få lyst til å legge ferien dit neste år...)

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Det ble laget en stor kornsirkel av mennesker på ca 2 timer. I England og dette ble filmet og bekreftet. Så jo det går ann for mennesker og gjøre det

Skrevet

Jeg synes det er rimelig naivt og arrogant å tro at vår planet er den eneste med intelligent liv. Det ville være veldig rart om det stemte. At vi ikke har nevneverdig håndfast bevis på kontakt fra andre livsformer er kanskje ikke så rart. Hvis de har vært i stand til å kontakte oss er de sannsynligvis på et betydelig høyere nivå enn oss og det er ikke utenkelig at vi rett og slett ikke forstår hverandre eller at de rett og slett ikke er interessert i å kommunisere med oss fordi vi er så mye laverestående. Bare se på vår egen jord, hvor mye kommuniserer vi med maur eller fisker? Kanskje er vi verdensrommets maur og det finnes intelligente vesener der ute som synes vi er så dumme og uinteressante at de ikke bryr seg om oss eller, hvis de gjør det, at vi ikke klarer å kommunisere med hverandre.

Gjest Valiant Thor
Skrevet

Maur ja vet du hva det tror jeg er den beste defenisjonen på hva vi mennesker er. For de som er milliarder eller millioner av år mer avanserte en det vi er

Gjest Fruktfat
Skrevet
Det ble laget en stor kornsirkel av mennesker på ca 2 timer. I England og dette ble filmet og bekreftet. Så jo det går ann for mennesker og gjøre det

så du programmet? det var rimelig innviklete greier, det de viste er ikke fysisk mulig på to timer. en sirkel betående av binære tall? mønstre som er helt perfekte?

en enkel runding med litt vissvass er enkelt nok.

men jeg er enig med deg at noen er menneskelagd, det finnes jo nok av de som står fram og viser hvordan de gjør det. men det er et hav av forskjell på de og de som ble vist i programmet ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

i fare for å virke som en skikkelig tulling; de HAR tatt kontakt! i kornsirkler ;)

jeg er dårlig på å forklare,men det programmet jeg babler om er verdt å se. den med binære tall/koder tydet de til å bety noe sånt som at de vil ta kontakt, men ikke før vi er klare for det, de venter. men vi skulle passe oss for noen andre. og ved siden av kom det fram en korn"sirkel" -en firkantet bilde- med bilde av en "alien". det var ikke klart om det var disse man skulle passe seg for, eller om det var disse som laget meldingen.

uff, jeg høres jo ut som den galningen! :ler:

men altså; programmet gikk på tvnorge, og tror man litt på det her blir man helt overbevist etterpå (og tror man ikke klarer man heller ikke å forklare).

Gjest Valiant Thor
Skrevet
så du programmet? det var rimelig innviklete greier, det de viste er ikke fysisk mulig på to timer. en sirkel betående av binære tall? mønstre som er helt perfekte?

en enkel runding med litt vissvass er enkelt nok.

men jeg er enig med deg at noen er menneskelagd, det finnes jo nok av de som står fram og viser hvordan de gjør det. men det er et hav av forskjell på de og de som ble vist i programmet  ;)

ja jeg så programet..Jeg aviser ikke at noen fra rommet har gjort det., Jeg sier bare at det er et faktum at mennesker kan gjøre det. på ca 2 timer.

Gjest Valiant Thor
Skrevet
se nederst på siden her http://www.kornsirkler.org/

nå ble det mye kornsirkler fra meg, men jeg tror det er ufoer som lager dem  ;)

Jeg personlig tror at ikke at det er UFO skapt men jeg skal ikke avise det.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
Jeg aviser ikke at noen fra rommet har gjort det., Jeg sier bare at det er et faktum at mennesker kan gjøre det.

vi er jo enige, da :)

Endret av Fruktfat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...