Gå til innhold

hva skal du på nyttårsaften?


treningsjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og samboeren min skal være hjemme, med en livredd hund. Blir nok god mat, og kanskje litt alkohol, men vil helst være relativt edru pga hunden. Egentlig er det litt ok å ha en unnskyldning for å ikke finne på noe også, siden nyttårsaften som regel aldri lever opp til de overdimensjonerte forventningene folk har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to familier som feirer sammen. Deler på å lage mat. Har diverse slik at alle får noe de har lyst på. Blir bl.a. kylling, pinnekjøtt, julepølse, bayonneskinke, sjokoladepudding, ostekake, iskake, godis, salat , frukt mm.

Pleier å lage noe opplegg for barna, spille spill med dem, såfår de se en film når ventetiden blir for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal pynte meg med en fin kjole og feire sammen med gode venner. Blir nok litt rolig for mange skal på jobb. Blir uten fyrverkeri fordi 2 jenter har hund. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke :sur:

Det irriterer meg, og jeg føler jeg får dårlig tid :(

Selv om nyttårsaften i fjor sove jeg på denne tiden og bestemte hva jeg skulle på kvelden. Og den ende veldig fint, jeg møtte sambo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være sammen med pappa. Skal spise pinnekjøtt og bare slappe av.

Når andre spør hva jeg skal, og jeg svarer til pappa, får jeg alltid tilbud om og komme til dem. Takker for tilbudet. Men at jeg skal være sammen med pappa betyr jo ikke at jeg ikke har anddre alternativ. Har valgt det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og samboeren min skal være hjemme, med en livredd hund. Blir nok god mat, og kanskje litt alkohol, men vil helst være relativt edru pga hunden. Egentlig er det litt ok å ha en unnskyldning for å ikke finne på noe også, siden nyttårsaften som regel aldri lever opp til de overdimensjonerte forventningene folk har.

Samme her.

Har fått mageinfeksjon i tillegg, så det var vel like greit å ikke legge noen "store" planer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være alene hjemme. Og det er skjønt.....

Spise god mat og ikke alkohol. Som Dean Martin sa: han drikker ikke på Nyttårsaften, det er amatørenes dag. :forvirret:;)

ha en hyggelig aften og godt Nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...