Litjmor Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 26. januar 2007 Fikk ikke sove i natt og stå opp gangske tidlig. Testet.... og den kunne ikke være mer negativ! Så nå har jeg slått fra meg tanken om at det gikk denne gangen, vi får prøve igjen. Det som er så rart er at jeg føler meg annerledes, og for å ikke snakke om at brystene mine er sprengstore. De pleier da ikke å bli stor like før mensen. Og brystvortene er røde og ømme. Kjente den berømte murringen i morges så da er vel tanta like rundt hjørnet. Venter besøk av TR i dag. Nå skal jeg ikke teste noe mer men om ikke menesen er kommet til mandag så tar jeg nok en test for sikkerthetskyld Takk for hilsen Litle Lady og ha en fin helg!
Litjmor Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 29. januar 2007 TR er enda ikke kommet men ingen tegn til graviditet. Testet sønda og fremdeles negativ.
Litjmor Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 30. januar 2007 Da kom TR i dag, er litt skuffet men vi prøver igjen. Har vært litt å kikket her og har endelig fått med meg alle forkortelsene og utrykk, hva de betyr. Så nå skal vi i gang med PP4. EL - 12.feb IKM - 28 feb Ellers går det greit, er en travel dame så tiden den går unna. Skal på jobbintervju førstkommende fredag og gleder meg litt. Det er en jobb jeg virkelig har lyst på og som jeg har ventet lenge på at den skulle utlyses. Sambo har kjøpt en ny bil så vi er beredt på den fronten, ny motorsykkel også Snart er arbeidsdagen over, bare 3 kvarter igjen til jeg kan dra hjem. Gleder meg for da skal jeg ligge å sløve på sofaen resten av dagen. Det har jeg ikke gjort på lenge
Gjest TsS Skrevet 30. januar 2007 #24 Skrevet 30. januar 2007 Hei! Så kjedelig med TR Men det er som å ri og falle av, bare hoppe pa igjen Hadde et lite håp for et par uker sia, men det svann hen, når TR kom! så imens krysser jeg fingrene for deg.. Jeg kommer ikke til å prøve før til sommeren igjen! Ha en herlig sløvetid hjemme
Prinsesse på erten Skrevet 30. januar 2007 #25 Skrevet 30. januar 2007 Hei Litjemor. Så dumt det ikke gikk denne gangen. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet Selv er jeg vel også en såkalt prøver.... Sluttet med pillen i begynnelsen av november. Men jeg har bestemt meg for ikke å begynne med El tester og alt det der ennå. Da blir jeg sikkert ennå mer stresset. Vi bruker foreløpig "gamlemetoden" og jobber jevnlig med saken Spennende er det uansett. Lykke til med PP4. Må hell og lykke følge oss begge. PS: Ble tante for første gang fredag. Gleder meg vilt til å besøke det nye familiemedlemmet på torsdag. Regner med at det gjør meg ennå litt mer babysyk
Litjmor Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Så kjedelig med TR Men det er som å ri og falle av, bare hoppe pa igjen Hadde et lite håp for et par uker sia, men det svann hen, når TR kom! så imens krysser jeg fingrene for deg.. Jeg kommer ikke til å prøve før til sommeren igjen! Ha en herlig sløvetid hjemme ← Det er sant, og vi har jo ikke prøvd så lenge at vi blir mega skuffa hver gang TR kommer. Det ordner seg vil jeg tro. Håper i midlertidig at det skal klaffe slikt at vi får oss en baby til jul, spiller vel ingen rolle... vi blir kjempe glad unsett. Sommeren er ikke lenge til, håper det klaffer for dere også snart Hei Litjemor. Så dumt det ikke gikk denne gangen. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet Selv er jeg vel også en såkalt prøver.... Sluttet med pillen i begynnelsen av november. Men jeg har bestemt meg for ikke å begynne med El tester og alt det der ennå. Da blir jeg sikkert ennå mer stresset. Vi bruker foreløpig "gamlemetoden" og jobber jevnlig med saken Spennende er det uansett. Lykke til med PP4. Må hell og lykke følge oss begge. PS: Ble tante for første gang fredag. Gleder meg vilt til å besøke det nye familiemedlemmet på torsdag. Regner med at det gjør meg ennå litt mer babysyk ← Har kjøpt mange tålmod-tuber så det smøres som bare det Kjenner som oftest at EL er i nærheten og tester kun for å få det bekreftet. Orker ikke ellers, dyrt er det også. Vi prøver å ikke å gjøre så mye ut av det, liker ikke tanken på å ha sex bare pga ønske om barn. Jeg synes sex er veldig godt og er heldig som har en mann som gir meg tilfredstilhet. Men klart det ligger jo i bakhodet også i blant når vi styrer. Haster liksom ikke inn på badet etter sex lenger for å sette meg på do. Holder bena høyt en stund Åh, det er artig med tantebarn. Har selv 2 som jeg er så glad i. Og når jeg er hjemme på besøk kan jeg ikke la være å skjemme de bort... tror du mine unger en dag skal få oppleve det samme Lykke til deg også, skal krysse alt som kan krysses for oss alle
Prinsesse på erten Skrevet 31. januar 2007 #27 Skrevet 31. januar 2007 Så hyggelig med besøk i min shoppingdagbok da Har ikke oppdatert den på en stund, så det var fint å få en liten påminnelse. En fin dag til deg og
Litjmor Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 1. februar 2007 Artig å se i andre dagbøker også Da er det snart helg og jeg gleder meg kjempe masse. Virker som om at TR er på retur og vi kan endelig ha sex, masse sex igjen Igår ble jeg ferdig med å flytte ut av gamle leiligheta mi og i morgen skal jeg på jobb intervju. En jobb jeg har veldig lyst på. Såååå når morgendagen endelig er over skal jeg på polet og kjøpe meg en god flaske rødvin. Den skal jeg kose meg med og feire at en lang hard tid endelig er over. Fremtiden min begynner å ta form, og jeg er sååååå LYKKELIG. Sambo gjør meg LYKKELIG
Prinsesse på erten Skrevet 1. februar 2007 #29 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Artig å se i andre dagbøker også Da er det snart helg og jeg gleder meg kjempe masse. Virker som om at TR er på retur og vi kan endelig ha sex, masse sex igjen Igår ble jeg ferdig med å flytte ut av gamle leiligheta mi og i morgen skal jeg på jobb intervju. En jobb jeg har veldig lyst på. Såååå når morgendagen endelig er over skal jeg på polet og kjøpe meg en god flaske rødvin. Den skal jeg kose meg med og feire at en lang hard tid endelig er over. Fremtiden min begynner å ta form, og jeg er sååååå LYKKELIG. Sambo gjør meg LYKKELIG ← Du må ha masse til lykke med intervjuet i morgen, da. Så spennende. Og så må du fortelle oss hvordan det gikk. Store forandringer på gang nå: kanskje ny jobb, ny bolig og forhåpentligvis barn... Spennende tid. Så fint at du har det så bra Har det forresten ikke så verst selv Endret 1. februar 2007 av Prinsesse på erten
Gjest TsS Skrevet 1. februar 2007 #30 Skrevet 1. februar 2007 Artig å se i andre dagbøker også Da er det snart helg og jeg gleder meg kjempe masse. Virker som om at TR er på retur og vi kan endelig ha sex, masse sex igjen Igår ble jeg ferdig med å flytte ut av gamle leiligheta mi og i morgen skal jeg på jobb intervju. En jobb jeg har veldig lyst på. Såååå når morgendagen endelig er over skal jeg på polet og kjøpe meg en god flaske rødvin. Den skal jeg kose meg med og feire at en lang hard tid endelig er over. Fremtiden min begynner å ta form, og jeg er sååååå LYKKELIG. Sambo gjør meg LYKKELIG ← Så utrolig herlig! Kjenenr til følelsen av lykke! Blir bare bedre å bedre mellom meg og skatt.. Lykkerus! Tenk deg så herlig det blir når du får den positive testen!! JIha! I disse dager har jeg EL.. Haff... KAN DET IKKE BARE BLI SOMMER!! Nei, får få tak i noe tålmodighetstube sjæl, for jeg er IKKE Tålmodig, og jeg er ikke engang prøver Vi pusser opp i leiligheten vår nå, og regner med at den er ferdig i mai.. Da drar vi også til Tyrkia, så regner med at når vi kommer hjem derfra, så er det vår tur.. Til helgen skal vi til leiligheten og rive litt til.. Får hjelp av et vennepar, så det blir vel litt drikking og riving. 8kanskje ikke den beste kombinasjonen ) hehe Masse lykke til på jobbintervju imorgen! Det blir kjempespennede. Gleder emg til å høre hvordan det går! !! Xx for både det ene og det andre Ha en super god dag! Og hvis jeg ikke er innom før helgen, så får dere kose dere masse med og og Skål!
Litjmor Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #31 Skrevet 2. februar 2007 ah, endelig ferdig med intervjuet. Det gikk veldig bra, håper virkelig at jeg får jobben. Mener å ha gjort en veldig bra forarbeid og klarte meg godt. Kunne ikke gjøre noe annet enn å være meg selv. Stemningen under samtalen ble veldig uformell og jeg trivdes med det. det ble lettere å snakke ut fra erfaring og fra sjela også. Nei, nå ble jeg skikkelig gira til å dra hjem for å gi min kjære en stooor klem Føler bare at nå kan vi virkelig kose oss. Dessuten så er TR bortreist så nå blir det masse av :humpe: i helga I kveld skal vi dra på Ikea og kjøpe oss et nytt skap for å ha i gangen, det blir herlig å få det ryddig der. Vi har det jo ikke rotete men det ser uryddig ut nå. Med et stort skap der vil det bety at vi også får det ryddig på de andre rommene med overfylte skap. God helg alle sammen!
Gjest Leiababe Skrevet 3. februar 2007 #32 Skrevet 3. februar 2007 Så fint at intervjuet ditt gikk bra da. Når kan du vente deg svar? Håper du får den IKEA er moro, men jeg bruker jo alltid så utrolig mye mer penger enn planlagt når jeg reiser dit. Eier ikke selvdisiplin når det gjelder shopping Ha en strålende lørdag
Litjmor Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #33 Skrevet 8. februar 2007 Uff.. vært her lite denne uka. Vel helga den gikk veldig bra, med intervju unnagjort og ikeaskapet på plass hjemme så fikk jeg en veldig indre ro. Det er deilig:) Aner egentlig ikke når jeg får noe svar, regner med det skjer i uke 8-9, spennende Neste uke er det ny EL og må faktisk innrømme at jeg er mer avslappet nå enn sist gang. EL er ikke lagt inn i noe kalender hos oss og vi tar det som det kommer. Sambo sa at han kom til å forføre meg mye i neste uke, han syntes at det er spennende med EL og om at det klaffer. Jeg er nok mer rolig enn han nå, synes bare det er søtt Ikea skapet.. aldri skal jeg handle mer møbler der. Fredagskvelden bar vi opp skapet og den veier nesten 300 kg til sammen. Lørdag satt vi den opp etter mye om og men. Det manglet veldig mye av deler og skruer så vi måtte enda en tur dit. Nei vettu hva, jeg bataler heller noe ekstra for møbler neste gang og får den ordentlig. Uansett det ble mye ryddigere og fint med skapet. Skal jobbe litt videre, kanskje titter jeg innom om ikke så lenge, litt stille her i dag.
Gjest TsS Skrevet 8. februar 2007 #34 Skrevet 8. februar 2007 Ikea ja! Har knota leeengst med diverse møbler tidligere... Sant det du sier, bedre å betale et par hundre ekstra kroner for å få det komplett hvertfall! Så gøy med sambo. Fint at han intresserer seg sånn da Han er vel bare kjempehappy! Krysser fingrene for at det klaffer nå da
Litjmor Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #35 Skrevet 8. februar 2007 Ikea ja! Har knota leeengst med diverse møbler tidligere... Sant det du sier, bedre å betale et par hundre ekstra kroner for å få det komplett hvertfall! Så gøy med sambo. Fint at han intresserer seg sånn da Han er vel bare kjempehappy! Krysser fingrene for at det klaffer nå da ← Man blir bare sååå irritert og sur, og det værste var vel når stakkars gutten fra bytte og retur presterte å si at dem manglet 2 skruer og måtte bestille den da trodde jeg det skulle klikke for meg. Så jo for meg at vi måtte vente 1-2 uker i verste fall på 2 skuer får å få sammen skapet. Klarte å beherske meg, det er jo ikke hans feil at de har disse teite reglementet å gå etter. Slapp heldigvis å vente så lenge... Sambo intresserer seg ja, men har skremt meg litt også. Han har ikke tenkt å være med på en eventuell fødsel sier han og det er for meg veldig leit. Vi er jo to om det og hvis jeg må ta med andre enn han inn på føden, ja da blir jeg såret. Vet ikke helt hvorfor han ikke vil, ikke vil han si det heller Jeg sa bare at han mulig kom til å angre resten av livet hvis han valgte å ikke være med på å ta imot sønnen/datteren han ønsket seg så mye. Kan vel ikke tvinge han heller...
Litle Lady Skrevet 8. februar 2007 #36 Skrevet 8. februar 2007 Hadde ik godtatt at min ik var med....skal jeg tåle fødsele så skal f.... meg han tåle å se på... Har han sagt hvorfor?
Litjmor Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #37 Skrevet 9. februar 2007 Hadde ik godtatt at min ik var med....skal jeg tåle fødsele så skal f.... meg han tåle å se på... Har han sagt hvorfor? ← Tenker det samme, jeg skal tross alt gå gravid i 9 mnd og klart han hjelper til da. Men når vi snakker om det virker det som om det er en selvfølge at han ikke skal delta på fødselen. Han sier ikke noe om hvorfor han ikke ønsker å være med. Tok det opp igjen her forleden og fikk beskjed om at han tok stilling til det når det først var aktuelt, greit nok men ikke bra nok sa jeg. Håper virkelig han ombestemmer seg, for nå fikk jeg en støkk i meg. En liten varsellampe som blinker i mitt hode. takk for forståelse og er glad noen mener det samme som meg.
Litjmor Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #38 Skrevet 12. februar 2007 Tjo hei!! Endelig er første ukedag snart over. Og nå skal jeg hjem og kose meg med Litjfar, har fruktbarhets periode nå. Håper vi selvfølgelig treffer blinken denne pp. Ellers er det meste bare topp! Koset meg hjemme alene i helga og følte for første gang på lenge å være uthvilt på en mandagsmorgen... Hadde sinnsyke ELsmerter i går kveld, så nå kjører vi på for fult Vel, da er dagen endelig over. Skal besøke svigersøster etter jobb, blir godt med en kopp kaffe nå.
Litle Lady Skrevet 12. februar 2007 #40 Skrevet 12. februar 2007 Ja du får stå på krava.. Håpe du har hatt ei fin helg.. Har vel blitt litt "trim" i helga hos dg då?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå