Gå til innhold

Juletrefest.


monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra barndommen husker jeg at det var mange juletrefester hvert år. Hvordan det er nå er jeg ikke sikker på, men kjenner mange barn som er på juletrefest på "jobben til mamma/bestefar/osv" og det er vel også vanlig at velforeninger og ulike foreninger og lag har slike? Vi er fast på én hvert år, koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Her er det juletrefest på det lokale grendehuset hvert år. Stor stas, og hyggelig for oss voksne også. :) Har sett at det er et på jobben også, men dit drar ikke jeg. Ofte er det juletrefest i barnehagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det finnes. Vet i allfall at min arbeidsgiver pleier arrangere det.

(Huff. Nå piplet det framt traumatiske minner her. Jeg virkelig hatet de tilstelningene da jeg var barn og var overlykkelig da jeg var blitt så gammel at foreldrene mine faktisk hørte etter da jeg sa "Nei, jeg vil ikke!" :ler: )

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene går på en to-tre juletrefester hvert år. Koselig for alle, og særdeles deilig at de er lagt ETTER jul ;)

De er jo i jula da :tunge1: for jula varer jo fra 24. desember til 13. januar :sjarmor:

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

juletrefest har jeg ikke hørt om på mange år gitt. Kan vagt huske at jeg og prinsessen var på et par for "hundre" år siden da hun var liten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo i jula da :tunge1: for jula varer jo fra 24. desember til 13. januar :sjarmor:

Ikke sant! Jula starter tidligere og tidligere, og det er utrolig synd, det er mye hyggeligere å feire jul når det er som mørkest. Og juletrefest er en hyggelig aktivitet i mørke januarkvelder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på juletrefest for et par år siden, det må ha vært i romjula tror jeg (for vi var altså sammen med min kjæres familie, og vi hadde nok ikke juleferie langt uti januar... eller var det den første jula vår sammen? Da var vi studenter, og muligens kan vi ha vært der uka etter nyttår da ja)

Jeg vet at min jobb arrangerer juletrefest i alle fall. Og at en kollega snakket om juletrefest i kirka som hun hadde vætpå i fjor med sine barn. Jeg har bare ikke oppsøkt dem aktivt selv de siste årene, ettersom jeg er voksen og barnløs. Men det finnes i alle fall noen. Om de er like tallrike som i vår oppvekst vet jeg dog ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi var på flere juetrefester hvert år da jeg var lita, men nå har jeg ikke hørt om at det er noe slikt lenger her i området i hverfall. Hadde vært morro å tatt med unga på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan ikke huske annet enn at det var veldig morsomt. Det er vel gjerne bedrifter og organisasjoner/klubber som orgraniserer dem.

Og det må være etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...