Snil@ Skrevet 7. februar 2007 #21 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, jeg har følgt litt med i den andre tråden du har hatt, og må si at både den og dagboken din er sterk lesning. Må si at jeg er imponert over styrken din. Håper alt går bra med deg og at vi snart får høre fra deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. februar 2007 #22 Del Skrevet 9. februar 2007 Bare svinser innom for å ønske deg og dine ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 26. februar 2007 #23 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvordan går det med deg? Lenge siden du har vært her inne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. februar 2007 #24 Del Skrevet 26. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 26. februar 2007 #25 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei, hvordan går det med deg? Lenge siden vi har hørt noe fra deg. Håper alt er bra med deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesta Skrevet 6. mars 2007 #26 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei Fighter Line. Håper du fremdeles er innom her fra tid til annen, for skulle gjerne vist hva det sykehuset i Boston heter. Hilsen Modesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. mars 2007 #27 Del Skrevet 6. mars 2007 hei hei Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. mars 2007 #28 Del Skrevet 9. mars 2007 Heihei! Jeg vil bare hilse på! Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! ) Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke: Hilsen Colargol -moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. mars 2007 #29 Del Skrevet 10. mars 2007 Tenker på deg, Fighteren! Hvordan går det? Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2007 #30 Del Skrevet 11. mars 2007 Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 16. mars 2007 #31 Del Skrevet 16. mars 2007 Håper inderlig at alt er bra med deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 17. mars 2007 #32 Del Skrevet 17. mars 2007 Så kjekt å høre at alt går så bra med deg Line!! Har fulgt med i den forrige dagboka di, og er utrolig glad for denne nye positive dagboka. Ønsker å følge med deg her og. Ble litt urolig for den episoden med fightermannen, hva var det egentlig som skjedde? Min samboer er også diabetiker..og jeg er jo konstant bekymret for at noe skal skje med han om natten. Alle gode ønsker til deg og dine for det nye året og resten av fremtiden! Stor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. mars 2007 #33 Del Skrevet 27. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 3. april 2007 #34 Del Skrevet 3. april 2007 Har sittet og lest om livet ditt, og tårene bare renner og renner. Håper dere har det godt sammen og tar vare på de gode øyeblikkene i livet! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 3. april 2007 #35 Del Skrevet 3. april 2007 Hvordan går det med dere? Håper alt står bra til hos dere. Ønsker dere en riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 13. april 2007 #36 Del Skrevet 13. april 2007 Innom for å ønske deg ei herlig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. mai 2007 #37 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei hei! Håpe det går bra med deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 3. juni 2007 #38 Del Skrevet 3. juni 2007 Fighteren Line....hvor er du? Jeg håper inderlig alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 21. september 2007 #39 Del Skrevet 21. september 2007 Fighteren Line....hvor er du? Jeg håper inderlig alt er bra med deg! Noen som vet noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2007 #40 Del Skrevet 22. september 2007 Aner ikke...Håper bare at alt er i skjønneste orden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå