Gå til innhold

Fighteren Lines nye liv


Gjest Fighteren

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei, jeg har følgt litt med i den andre tråden du har hatt, og må si at både den og dagboken din er sterk lesning. Må si at jeg er imponert over styrken din.

Håper alt går bra med deg og at vi snart får høre fra deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei Fighter Line. Håper du fremdeles er innom her fra tid til annen, for skulle gjerne vist hva det sykehuset i Boston heter. Hilsen Modesta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at alt går så bra med deg Line!! Har fulgt med i den forrige dagboka di, og er utrolig glad for denne nye positive dagboka. Ønsker å følge med deg her og.

Ble litt urolig for den episoden med fightermannen, hva var det egentlig som skjedde? Min samboer er også diabetiker..og jeg er jo konstant bekymret for at noe skal skje med han om natten.

Alle gode ønsker til deg og dine for det nye året og resten av fremtiden! Stor :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har sittet og lest om livet ditt, og tårene bare renner og renner. Håper dere har det godt sammen og tar vare på de gode øyeblikkene i livet! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...