Gjest Gjest_yes_* Skrevet 21. juni 2009 #61 Skrevet 21. juni 2009 har heller ikke sagt at alle vil og har det så vondt nei, men når man snakker om hvordan fjerning av mandlene var for oss, må jo jeg få fortelle hvordan det var! bedre å være forberedt på at det kan bli så vondt enn å tro det blir null smerter og ikke noe stress.
Gjest Dama Skrevet 25. juni 2009 #62 Skrevet 25. juni 2009 Kommer rett fra fastlegen nå som har sendt en henvisning til en "mandel-fjerner-mann" Blir mest sannsynlig at jeg må fjerne mandlene men vet ikke dato..Men nå er jeg bare vettaskremt etter å ha lest dette. Det BØR være verdt det i ettertid..Ser for meg at jeg blør ihjel midt på natten.. [/quot Jeg tok mandlene i går kl 18 på kvelden, altså for under ett døgn siden. jeg er 29. I dag har jeg spist både suppe og yoghurt, masse is og vann. Jeg har vondt når jeg svelger, men ikke noe mer. Har bare blødd like etter jeg våknet opp fra narkosen, men ikke så mye. Gjør det. Det er verdt det. jeg skjønner jo at jeg kan få litt mer smerter fremover, men jeg vet at det ikke blir verre enn at jeg takler det:)
Gjest Sigarellosa Skrevet 25. juni 2009 #63 Skrevet 25. juni 2009 Forsøker i denne tråden også jeg, da jeg er desperat ; Noen som vet når man kan begynne å røyke igjen etter mandeloperasjon? Evt snus også.. Vil ikke ha infeksjon så vil ikke ta noen store sjanser, men heller ikke vente lenger enn nødvendig. Hååper noen vet, hadde satt stor pris på svar!!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #64 Skrevet 29. juli 2009 Tok mandlene i november. Har skrevet noen innlegg i dagene etter om at det ikke gjorde vondt osv..Det gjorde ikke vondt da men etter dag 5 så gjorde det noe så inn i.. ...vondt. Det er det aller verste jeg noensinne har vært med på. Jeg fikk det for å si det enkelt. Det eneste jeg klarte de neste 12 dagene var å helle lunket vann med skje ned i halsen og å ligge helt stille. Gikk ned 14 kg - så jeg var ganske sliten. Smertene gav seg relativt raskt når det begynte å gi seg. Hadde lånt meg masse filmer og bøker og skulle slappe av i 14 dager fra jobben. Klarte ikke å se en eneste film. Smaksansen har vært helt på tur men nå begynner ting å smake forskjellig. I en periode smakte alt pepper, så smakte det vanilje, så smakte det ingen ting. Det har tatt nærmere 6 måneder før ting bedret seg. Første gangen jeg var forkjølet etter at mandlene var borte fikk jeg vondt i halsen men på en helt annen måte, lengre ned i halsen på en måte. Etter at mandlene var borte har jeg kun vært syk denne ene gangen mot en til to ganger i måneden før. Var det verd det å ligge å ha så sykt vondt ? Ja alt går over og når det er blitt så bra så var det verd det. Men når det stod på som verst - da angret jeg meg som bare det.
Gjest Gjest_carro_* Skrevet 1. september 2009 #65 Skrevet 1. september 2009 jeg fjernet mandlene mine i går jeg..har ikke noe problem i det hele tatt..går på pinex forte og litt voltaren, men har bare litt vondt i halsen. går helt fint på dagkirugen..først får du snakke m legen så må du bytte til sånne sykehusklær..så får du driit mange piller du må svelge...noen av de pillene gjorde sånn at man ble litt høy..så jeg lå i senga å holdte på å le meg i hjel..gikk fra å gråte til å plutselig le lissom..så blir du fulgt til der du skal operere så får du en intravenøs i armen, i den går det narkose..og i løpet av 3 min sovner du..men de sykepleierne er så hyggelige så de snakker med deg til du plutselig slåkner..å KNIPS så vekker de deg rett etter operasjonen å da har du heller ikke vondt! å fjerme mandlene er seriøst ikke noe farlig! grua meg jeg også men gikk helt fint. fjernet dem i går og har det helt fint nå. vet ikke om det er fordi jeg er ung (20 år) men tenker jeg er fin nok til å gå på skolen til neste uke jeg:) lykke til! kommer GARANTERT til å gå fint! har ikke vondt så lenge du tar smertstillende heller!
PecanPie Skrevet 1. september 2009 #66 Skrevet 1. september 2009 (endret) så til dere som vurderer det. ikke gjør det, da kan dere heller leve med lit sykdom innimellom. for dette er faen det verste noensinne å unner ingen å gå igjennom det samme jeg har gjort denne måneden! De aller fleste opplever ikke at det begynner å blø. Dessuten får man beskjed om å kontakte sykehuset dersom man opplever å begynner å blø, og slik jeg forsto innlegget ditt ventet du en dag med å kontakte sykehuset? Hvordan har du det nå, angrer du fortsatt på at mandlene er ute? Jeg forstår at det var vondt å oppleve det slik du gjorde det, og at du ikke unnder andre akkurat din opplevelse, men jeg tror ikke det er slik fjerning av mandler vanligvis oppleves. For noen er "litt sykdom" mange sykedager i året. Selv har jeg (bank i bordet!) ikke vært syk siden. Det å bruke to uker av livet med frivillig smerte for å gå fra minst en måned med sykedager i året til ingen - ja takk! jeg fjernet mandlene mine i går jeg..har ikke noe problem i det hele tatt..går på pinex forte og litt voltaren, men har bare litt vondt i halsen. går helt fint på dagkirugen..først får du snakke m legen så må du bytte til sånne sykehusklær..så får du driit mange piller du må svelge...noen av de pillene gjorde sånn at man ble litt høy..så jeg lå i senga å holdte på å le meg i hjel..gikk fra å gråte til å plutselig le lissom..så blir du fulgt til der du skal operere så får du en intravenøs i armen, i den går det narkose..og i løpet av 3 min sovner du..men de sykepleierne er så hyggelige så de snakker med deg til du plutselig slåkner..å KNIPS så vekker de deg rett etter operasjonen å da har du heller ikke vondt! å fjerme mandlene er seriøst ikke noe farlig! grua meg jeg også men gikk helt fint. fjernet dem i går og har det helt fint nå. vet ikke om det er fordi jeg er ung (20 år) men tenker jeg er fin nok til å gå på skolen til neste uke jeg:) lykke til! kommer GARANTERT til å gå fint! har ikke vondt så lenge du tar smertstillende heller! Jeg kan nesten love deg at du får det verre enn som så. Smertetoppen sies å komme dag 6-8. Noen klarer verken spise eller drikke i løpet av de to ukene som kommer nå for deg. Men som jeg sa over her så er det veldig verdt det! Endret 1. september 2009 av Paren
Gjest Gjest_Ane_* Skrevet 2. september 2009 #67 Skrevet 2. september 2009 Hei! Jeg skal fjerne mandlene mine neste fredag, gruer meg som f.. Så, lurte bare på noen småting som dere kanskje kan svare meg på? - Hvor lenge måtte dere bli på sykehuset/klinikken etter operasjon? Jeg skal opereres på en klinikk, og de fortalte meg at jeg kunne dra hjem etter ca 2 timer.. Stemmer det? (må vel stemme siden de sa det, men syns det virket så raskt:P) - Jeg skal fjerne mandlene både pga størrelsen, og fordi de gjør at jeg er plaget med dårlig ånde.. Hvordan var det med ånden etter operasjonen? (Like etter, og ca en uke etter) Skjønner at det kanskje ikke lukter så fresht når man ikke får spist skikkelig, men når dere har leget ferdig, har dere merket noe på ånden? - Kan man kjøre bil etter 3 dager? (tenker da i forhold til medisiner osv.. Vet ikke helt hva jeg får..) Takker for svar! - Ane
PecanPie Skrevet 2. september 2009 #68 Skrevet 2. september 2009 Hei! Jeg skal fjerne mandlene mine neste fredag, gruer meg som f.. Så, lurte bare på noen småting som dere kanskje kan svare meg på? - Hvor lenge måtte dere bli på sykehuset/klinikken etter operasjon? Jeg skal opereres på en klinikk, og de fortalte meg at jeg kunne dra hjem etter ca 2 timer.. Stemmer det? (må vel stemme siden de sa det, men syns det virket så raskt:P) - Jeg skal fjerne mandlene både pga størrelsen, og fordi de gjør at jeg er plaget med dårlig ånde.. Hvordan var det med ånden etter operasjonen? (Like etter, og ca en uke etter) Skjønner at det kanskje ikke lukter så fresht når man ikke får spist skikkelig, men når dere har leget ferdig, har dere merket noe på ånden? - Kan man kjøre bil etter 3 dager? (tenker da i forhold til medisiner osv.. Vet ikke helt hva jeg får..) Takker for svar! - Ane Jeg ankom sykehuset om morgenen (ca. kl 9) og dro hjem på kvelden, tipper i 18-19-tiden. Tipper jeg ble operert i 10-1030-tiden. Hvordan ånden var husker jeg ikke, men jeg tipper den var fæl. Tror det er flere i denne tråden som har opplevd grusom ånde. Om du kan kjøre bil tre dager etterpå vet jeg ikke. Du får ganske sterke smertestillende. Kanskje er du for svak til å kjøre, spesielt hvis du blir av dem som ikke orker/klarer å spise pga smerte. Lykke til
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 20. september 2009 #69 Skrevet 20. september 2009 Hei. Jeg skal fjerne mandlene om mindre enn 7 timer. 07:50. Gruer meg til narkosen. syns mange av innleggene her er veldig bra, men andre er svært skremmende. Hvis noen er våkne kan dere svare meg på hvordan narkosen var? og når man kan begynne å snuse eller røyke igjen?
Gjest Gjest_Ole Skrevet 21. september 2009 #70 Skrevet 21. september 2009 Hei. Jeg skal fjerne mandlene om mindre enn 7 timer. 07:50. Gruer meg til narkosen. syns mange av innleggene her er veldig bra, men andre er svært skremmende. Hvis noen er våkne kan dere svare meg på hvordan narkosen var? og når man kan begynne å snuse eller røyke igjen? Hei Sarah. Jeg fjernet mandlene og tok snorkeoperasjon idag, mandag 21.09.09. Det gikk veldig fint. Narkose var digg, og nå koser jeg meg med smertestillende hjemme. Kjennes ut som det klør litt i ganen, men det er sikkert pga snorkeoperasjonen hvor de fjernet 2/3 av drøvelen og litt hud i ganen. Tunga er veldig hoven, tror den ble bedøvet ellerno under operasjonen for å holde den i ro. Går greit å drikke vann. Har spist litt is og yoghurt. Skal prøve nudler i morgen. Man skal vel helst ikke snuse eller røyke så lenge man er sykemeldt. Spent på hvordan det gikk med deg? Håper du har det bra. Dette klarer vi sammen! God natt!
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 22. september 2009 #71 Skrevet 22. september 2009 Hei Sarah. Jeg fjernet mandlene og tok snorkeoperasjon idag, mandag 21.09.09. Det gikk veldig fint. Narkose var digg, og nå koser jeg meg med smertestillende hjemme. Kjennes ut som det klør litt i ganen, men det er sikkert pga snorkeoperasjonen hvor de fjernet 2/3 av drøvelen og litt hud i ganen. Tunga er veldig hoven, tror den ble bedøvet ellerno under operasjonen for å holde den i ro. Går greit å drikke vann. Har spist litt is og yoghurt. Skal prøve nudler i morgen. Man skal vel helst ikke snuse eller røyke så lenge man er sykemeldt. Spent på hvordan det gikk med deg? Håper du har det bra. Dette klarer vi sammen! God natt! Hei:) fjernet mandlene mine i dag:) narkosen var ikke skummel i det hele tatt som eg hadde trodd. Var ganske redd for det, men sovnet fint inn:) Var ganske ekkelt å våkne på operasjonssalen med slangen i munnen og ikke få puste, og en person sto og så pust nå må du ta et dypt trekk.. Det neste eg husker er at eg våknet opp på overvåkningen. Der ville de at eg skulle sove eller hvile, men eg var lys våken og fikk noen gamle koneblader som var utrolig kjedelige:P haha.. Ellers følte eg meg veldig bra frem til eg kom hjem. da var jeg lur nok til å drikke "masse" iste(2 normalt store slurker) noe som resulterte i en intens banking i mandlene og smerter helt opp til ørene.. Tårene bare trillet ned. Har etter det drukket iste svært forsiktig:) hvor mye har du drukket sånn cirka i dag? har fått ned en liter iste:D Så fikk eg beskjed på sykehuset at eg kun skulle drikke og spise is den første dagen, men rundt syv var eg så sulten at eg ringte inn og spurte om eg ikke fikk spise normal mat, og det fikk eg:D Har hatt en halv porsjon med fjordland kjøttboller og potetmos:) Den kan anbefales:) Nam nam.... Hvordan går det med deg nå da? hva gjør du for å få tiden til å gå?
Gjest gjest_ole Skrevet 22. september 2009 #72 Skrevet 22. september 2009 Hei:) fjernet mandlene mine i dag:) narkosen var ikke skummel i det hele tatt som eg hadde trodd. Var ganske redd for det, men sovnet fint inn:) Var ganske ekkelt å våkne på operasjonssalen med slangen i munnen og ikke få puste, og en person sto og så pust nå må du ta et dypt trekk.. Det neste eg husker er at eg våknet opp på overvåkningen. Der ville de at eg skulle sove eller hvile, men eg var lys våken og fikk noen gamle koneblader som var utrolig kjedelige:P haha.. Ellers følte eg meg veldig bra frem til eg kom hjem. da var jeg lur nok til å drikke "masse" iste(2 normalt store slurker) noe som resulterte i en intens banking i mandlene og smerter helt opp til ørene.. Tårene bare trillet ned. Har etter det drukket iste svært forsiktig:) hvor mye har du drukket sånn cirka i dag? har fått ned en liter iste:D Så fikk eg beskjed på sykehuset at eg kun skulle drikke og spise is den første dagen, men rundt syv var eg så sulten at eg ringte inn og spurte om eg ikke fikk spise normal mat, og det fikk eg:D Har hatt en halv porsjon med fjordland kjøttboller og potetmos:) Den kan anbefales:) Nam nam.... Hvordan går det med deg nå da? hva gjør du for å få tiden til å gå? Hei igjen. Jeg holder ut! He he, har liggi mye på sofaen idag og sett på tv og film. Sovet en del også Igår drakk jeg en del vann, 2-3 liter. Idag er det litt verre å svelge, så har nok ikke drukket mere enn 2 liter. Vanskelig for å spise. Tunga mi er fortsatt veldig hoven, håper den er litt mer normal i morgen, da blir det kanskje lettere å spise. Ellers går det egentlig bra. Var forberedt på verre, men fortsetter å ta smertestillende for man vet jo aldri. Smertene kan jo komme så sent som en uke etter operasjonen, så føler meg ikke trygg enda Hvordan går det med deg da? Du spiser kun kald mat ikke sant? Fortell litt om dagen din da, interessant å lese om Hilsen Ole, som lurer litt på hvorfor jeg skriver på et kvinneforum?! He he..
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 22. september 2009 #73 Skrevet 22. september 2009 Hei igjen. Jeg holder ut! He he, har liggi mye på sofaen idag og sett på tv og film. Sovet en del også Igår drakk jeg en del vann, 2-3 liter. Idag er det litt verre å svelge, så har nok ikke drukket mere enn 2 liter. Vanskelig for å spise. Tunga mi er fortsatt veldig hoven, håper den er litt mer normal i morgen, da blir det kanskje lettere å spise. Ellers går det egentlig bra. Var forberedt på verre, men fortsetter å ta smertestillende for man vet jo aldri. Smertene kan jo komme så sent som en uke etter operasjonen, så føler meg ikke trygg enda Hvordan går det med deg da? Du spiser kun kald mat ikke sant? Fortell litt om dagen din da, interessant å lese om Hilsen Ole, som lurer litt på hvorfor jeg skriver på et kvinneforum?! He he.. Hei:) Kult å finne en som også har fjernet mandlene:) Jeg syns det er lettere å spise mat enn det er å drikke. men spiser smertestillende:) Føler meg ikke helt trygg jeg heller, føler at det kommer til å bli verre:S I dag har eg vært kvalmen og brukt dagen på å sove. Lurer på om det er voltaren som gjør meg kvalmen. en ting jeg bekymrer meg over er hvordan disse smertestillende skal vare i 2 uker. Har 2 bokser med stikkpiller som kommer til å vare 3 dager. Stikkpiller er ekkelt men absolutt bedre enn å prøve å svelge tabelettene selv. Spiser forresten lunken mat:D i dag har eg hatt kjøttkaker og poteter med brun saus til frokost, beta suppe til middag og nå skal eg spise betasuppe til kveldsmat også Føler at eg ikke er så flink til å drikke. Har hatt to episoder i dag hvor isteen har kommet ut nesen, ikke vet eg hvorfor, men syns det er ganske morsomt:) Hva har du gjort på i dag da? Hilsen sarah som også lure på hvorfor du er inne på kvinneforum og skirver.
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 23. september 2009 #74 Skrevet 23. september 2009 Jeg fjernet også mandlene mine nylig, dvs i går. Narkosen og oppvåkningen gikk veldig bra. Fikk en saftis når jeg våknet, men det første jeg spurte om var om jeg kunne få litt snytepapir (!) etter det har jeg vært plaget med hoven drøvel/tunge..vet da søren hva det er, men antar at endel av det er slim. Det er så utrolig ubehagelig for det kjennes ut som om jeg skal bli kvalt :/ har lett etter lignende historier, men har ikke funnet noen.. fikk pappa til å ringe til operasjonslegen min (ettersom jeg ikke klare å snakke selv), men han sa ikke noe spesielt annet enn at det er ikke farlig å prøve å harke det opp. Jeg har ikke lyst til å prøve å harke opp noe som helst, men spytter ofte i en kopp istede..har spytt i munnen hele tiden og ikke lukter det noe godt heller. Feberen har jeg heldigvis sluppet. Noen av dere som er/har været plaget med mye slim? det er noe herk altså!
Gjest Gjest_sarah_* Skrevet 23. september 2009 #75 Skrevet 23. september 2009 Jeg fjernet også mandlene mine nylig, dvs i går. Narkosen og oppvåkningen gikk veldig bra. Fikk en saftis når jeg våknet, men det første jeg spurte om var om jeg kunne få litt snytepapir (!) etter det har jeg vært plaget med hoven drøvel/tunge..vet da søren hva det er, men antar at endel av det er slim. Det er så utrolig ubehagelig for det kjennes ut som om jeg skal bli kvalt :/ har lett etter lignende historier, men har ikke funnet noen.. fikk pappa til å ringe til operasjonslegen min (ettersom jeg ikke klare å snakke selv), men han sa ikke noe spesielt annet enn at det er ikke farlig å prøve å harke det opp. Jeg har ikke lyst til å prøve å harke opp noe som helst, men spytter ofte i en kopp istede..har spytt i munnen hele tiden og ikke lukter det noe godt heller. Feberen har jeg heldigvis sluppet. Noen av dere som er/har været plaget med mye slim? det er noe herk altså! Hei:) er tre dager siden eg opererte nå, eg kan snakke, men har masse slim ja. Det hjelper å hoste det opp. Harke det . gjør litt vondt hvis du ikke har tatt smertestillende først, så hiv inn på med smertestillende, vent til smerten gir seg og så harker du opp så mye du kan og spytter det i en bøtte. Sliter mest med det om morningen eg da, men det er det første eg gjør, ta dosen med smertestillende og hark i bøtten min:P Har også mye spytt i munnen:) Tungen min er ikke hoven har heldigvis sluppet det, men drøvelen min hart vært ganske hoven.men leste en plass at hoven mandel kan føre til at det føles som om du må svelge noe hele veien og kan føre til at du føler at du ikke kan puste skikkelig. Tror eg ville kontakt med sykehuset angående det at du føler at du ikke får puste. Håper svarene hjelper deg:)God bedring
Gjest Gjest_sarah_* Skrevet 23. september 2009 #76 Skrevet 23. september 2009 Hei:) er tre dager siden eg opererte nå, eg kan snakke, men har masse slim ja. Det hjelper å hoste det opp. Harke det . gjør litt vondt hvis du ikke har tatt smertestillende først, så hiv inn på med smertestillende, vent til smerten gir seg og så harker du opp så mye du kan og spytter det i en bøtte. Sliter mest med det om morningen eg da, men det er det første eg gjør, ta dosen med smertestillende og hark i bøtten min:P Har også mye spytt i munnen:) Tungen min er ikke hoven har heldigvis sluppet det, men drøvelen min hart vært ganske hoven.men leste en plass at hoven mandel kan føre til at det føles som om du må svelge noe hele veien og kan føre til at du føler at du ikke kan puste skikkelig. Tror eg ville kontakt med sykehuset angående det at du føler at du ikke får puste. Håper svarene hjelper deg:)God bedring Hoven drøvel mener eg:
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 23. september 2009 #77 Skrevet 23. september 2009 Hei:) er tre dager siden eg opererte nå, eg kan snakke, men har masse slim ja. Det hjelper å hoste det opp. Harke det . gjør litt vondt hvis du ikke har tatt smertestillende først, så hiv inn på med smertestillende, vent til smerten gir seg og så harker du opp så mye du kan og spytter det i en bøtte. Sliter mest med det om morningen eg da, men det er det første eg gjør, ta dosen med smertestillende og hark i bøtten min:P Har også mye spytt i munnen:) Tungen min er ikke hoven har heldigvis sluppet det, men drøvelen min hart vært ganske hoven.men leste en plass at hoven mandel kan føre til at det føles som om du må svelge noe hele veien og kan føre til at du føler at du ikke kan puste skikkelig. Tror eg ville kontakt med sykehuset angående det at du føler at du ikke får puste. Håper svarene hjelper deg:)God bedring hei! takk for svar:) leste innlegget ditt og prøvde så svakt å hoste opp litt. Det førte til at jeg måtte kaste opp :S:S Ikke noe blod, men noe gult. Fikk helt panikk jeg, er glad mamma er hjemme. Altså jeg får jo puste, men føler at det blir litt anstrengt siden både halsen og litt oppover nesa er slimete. Gleder meg til klokka er 3, da får jeg ta voltaren! dagens høydepunkt, heh tror jeg blir nødt til å kontakte legen igjen om dette slime ikke vil forsvinne, virker som om det er vanvittig mye som fester seg :S god bedring til deg også! det er ikke bare bare..
Gjest Gjest_sarah_* Skrevet 23. september 2009 #78 Skrevet 23. september 2009 hei! takk for svar:) leste innlegget ditt og prøvde så svakt å hoste opp litt. Det førte til at jeg måtte kaste opp :S:S Ikke noe blod, men noe gult. Fikk helt panikk jeg, er glad mamma er hjemme. Altså jeg får jo puste, men føler at det blir litt anstrengt siden både halsen og litt oppover nesa er slimete. Gleder meg til klokka er 3, da får jeg ta voltaren! dagens høydepunkt, heh tror jeg blir nødt til å kontakte legen igjen om dette slime ikke vil forsvinne, virker som om det er vanvittig mye som fester seg :S god bedring til deg også! det er ikke bare bare.. stakkar. det du gjør er akkurat det samme som når du forkjølt og trekke inn gørret for at det ikke skal renne ut nesen. da glir det ned i halsen/ munnen. og hvis ikke prøv is:) og ikke at dette har noe med slimet å gjøre men tygg tyggi eller mat , da vil smertene bli dempet. jo mer du tygger jo mindre smerter. og en kald klut på halsen syns eg er godt:) noen anbefalte isbiter, men syn det ble for kaldt. god bedring:)
Gjest gabriela Skrevet 23. september 2009 #79 Skrevet 23. september 2009 Tok selv mandlene i mars i fjor, og nå er første gangen jeg har hatt halsbetennelse siden. Er veldig fornøyd med det for å si det sånn, for før jeg tok mandlene fikk jeg halsbetennelse minst en gang i mnd
Gjest gjest_ole Skrevet 23. september 2009 #80 Skrevet 23. september 2009 hei og god dag! idag har jeg litt vondt der hvor mandlene var. halsen føles ganske hoven. tunga mi er fortsatt veldig hoven, og munnen produserer mye spytt og slim! ganske irriterende. og det lukter ikke godt! sykepleieren ringte meg igår, og spurte hvordan jeg hadde det. jeg lurte på om det var normalt at tunga var såpass hoven, og det var helt normalt. har spist litt potetmos og yoghurt idag, og drukket en del vann og saft. skal prøve å spise litt banan senere. burde være mulig å drikke noe protein drikker kanskje? har ganske vondt for å svelge pga jeg har tatt snorkeoperasjon også. ellers stiller vi vel ganske likt det går forsåvidt bra med oss alle sammen gleder meg veldig til tunga mi blir normal igjen, og til å spise normal varm mat!! grunnen til at jeg skriver her, er fordi jeg googlet i ganske dopa tilstand, så tenkte ikke på at det var et kvinneforum. det fant jeg først ut igår men bare hyggelig det god bedring mari og sarah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå