Gå til innhold

Fjerne mandler


miss idaho

Anbefalte innlegg

Hei! Ser at dette er gammel post, men håper det er noen her som ser det uansett.. Jeg fjernet mandlene forrige tirsdag, tidlig på morningen, og er på min 9 dag nå. Jeg lurer på om det er noen andre som reagerte på tramadol? Jeg har fått skikkelig utslett i fjeset som ser ut som små kviser…

og når vet man at skorpen har falt? Vil gjerne spise vanlig mat etterhvert! Og kan jeg dra ut å feste lørdagen i påsken? Da er det jo tross alt 2 1/2 uke siden jeg fjerna de.. så det bør vel være i orden?

Anonymkode: 2c533...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Nå er jeg på dag 11 og smertene er så og si borte. Vil bare si til alle dere som sier det er like vondt som å føde at dere kan aldri ha født. Dette var smerter på en skala av smerter jeg har kjent tidligere i livet. Da jeg fødte opplevde jeg en helt ny ende på smerteskalaen jeg ikke visste fantes. Å ta mandlene går altså helt greit! ❤️ Du tar de i narkose og du får medisiner etterpå. At det er vondt må du regne med, men det går helt bra! Viss man føder i narkose så kan man heller begynne å snakke om en sammenligning. Men ikke uten det! 😙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...