Cata Skrevet 24. desember 2006 #21 Del Skrevet 24. desember 2006 Godt det ordnet seg. Hilsen en annen alenefeirer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 26. desember 2006 mhm, hadde det rolig og koselig vi da, med pizza, pils og film Hvordan gikk feiringen deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. desember 2006 #23 Del Skrevet 26. desember 2006 Meeeget fredelig. TV og middag og pakkeåpning og telefon fra foreldre. Og en og annen runde innom nettet innimellom slagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #24 Del Skrevet 26. desember 2006 Min ble en stille og rolig julaften. Jeg ville egentlig utsette den en dag da Lagde julemiddag veldig sent, surret litt på nett og så egentlig lite på tv. Ingen telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. september 2007 #25 Del Skrevet 6. september 2007 Nå er en ny jul i anmarsj, du har en gylden mulighet til å pleie forhold til de du vil tilbringe julen med! Ingen veier utenom, si hva du vil ha, ønsk deg det, å til slutt er du din egen lykkes smed. Får du det ikke som du vil? Vær glad for hva du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. september 2007 #26 Del Skrevet 7. september 2007 Mens jeg derimot jubler over at jeg skal feire julen alene.. Gleder meg allerede.. Ikke noe mas, ingen familie, bare meg selv og kattene og mat hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 12. september 2007 #27 Del Skrevet 12. september 2007 Så flott at det løste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå