Gå til innhold

Bare håløshet i kjærligheten


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Under samlivsformuet, skriver alle om sine problemer. Er virkeligheten slik, eller bare virker det som det er utroskap, vold og elendighet blant menn og kvinner i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedda Gabler

Det er vel ikke så rart at problemene er i fokus i et sånt forum. Det hender det er noen kosetråder også...

Jeg er glad i mannen min, bare for å ha nevnt det. Kjempeglad, faktisk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel bare fordi de som har det bra rett og slett ikke gidder skrive lange innlegg om hvor bra alt er. Selv om det kunne vært greit det også, som en motvekt.

Endret av Fresh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ingen diskusjon ut av et innlegg hvor noen forteller hvor bra de har det, da! Det vil vel bare komme kommentarer a la Å så heldig du er og Sånn har jeg det og Jeg vil også ha det sånn og kosesmilies. For å diskutere noe må det finnes en problemstilling og hvis noen skriver "Jeg og typen er så forelska og har det så fantastisk", så er ikke det akkurat et emne hvor man gir råd eller kommer med motforestillinger. Så derfor er slike emner uinteressante, annet enn i dagbøker og på snikk-snakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er du jo tydeligvis.. ;)

Hehe, oh nei.. Jeg er jo også her. Det må vel bety at jeg har problemer i forholdet, selv om jeg ikke vet om det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo også ta i betraktning at disse innleggene bare viser én side av saken. Jeg har sett maaaange innlegg om hvor fæle menn er, men av egen erfaring så vet jeg at jeg overdriver når jeg er frustrert. Siden dette er et forholdsvis anonymt forum er det ikke så farlig, men tenk om dette ble ytret til venner osv.

Og en annen sak er jo at mange sier feks "broren hans er så mye bedre", "nabokona får det alltid til" osv. Gresset vil alltid virke grønnere på andre siden, men sannheten er at vi aldri får det bedre enn vi har hatt og mimrer tilbake til. (j.f. eldre mennesker som mimrer om i gamle dager) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen min og vi har et lykkelig ekteskap. Har vært sammen i åtte år nå.

I og med at vi har det bra så har jeg egentlig ingenting å ta opp inne på dette forumet. Men jeg henger litt her allikevel. Utrolig mange gode råd på hva man IKKE bør gjøre i et forhold ;)

Problemer er liksom mere å ta opp det, enn om man elsker mannen sin.

Hvordan starte en slik diskusjon?

Jeg elsker mannen min, hva skal jeg gjøre? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker mannen min og vi har et lykkelig ekteskap. Har vært sammen i åtte år nå.

I og med at vi har det bra så har jeg egentlig ingenting å ta opp inne på dette forumet. Men jeg henger litt her allikevel. Utrolig mange gode råd på hva man IKKE bør gjøre i et forhold ;)

Problemer er liksom mere å ta opp det, enn om man elsker mannen sin.

Hvordan starte en slik diskusjon?

Jeg elsker mannen min, hva skal jeg gjøre?  :ler:

akkurat!

Det fins de som faktisk lever et bra liv med en god mann, som de attpåtil elsker!! *skryte* :ler:

Ser dere - så fjåsete blir man av å skrive sånt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat!

Det fins de som faktisk lever et bra liv med en god mann, som de attpåtil elsker!! *skryte*  :ler:

Ser dere - så fjåsete blir man av å skrive sånt! ;)

Ja, ser virkelig for meg DEN heftige diskusjonen ja..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...