Gå til innhold

Lysene på treet...


LilleMy

Anbefalte innlegg

stjernene, som lysene symboliserer, er da ikke flerfargede?? :klø: her må nok kjøresten din bare gi seg syns jeg *fnis*

Og helst skal det være godt over hundre lys, og bittesmå :)

Ikke helt enig med over hundre små lys.. men hvite ja, det MÅ de være. Jeg sa bare til han at vi veldig enkelt kan unngå den diskusjonen. Så enkelt som at jeg rett og slett bare bestemmer!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå nå sitter jeg og titter på treet mitt og håpet på å se et lite ekorn leke med kulene langt inne i treet :ler:

Litt påvirket av disneykavalkaden :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt enig med over hundre små lys.. men hvite ja, det MÅ de være. Jeg sa bare til han at vi veldig enkelt kan unngå den diskusjonen. Så enkelt som at jeg rett og slett bare bestemmer!!  :ler:

vi har bare 120 lys i år, det er litt lite. Men vi har diiigert tre også da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat 100 små lys på treet mitt i år, og det er passe. Har en eske til liggende da, så blir det større tre blir det flere lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Rota meg nedover i gamle innlegg...

Dette minner meg på at min mann mener vi trenger en slynge til med lys, ja... det må vi prøve å huske FØR vi står og pynter treet da... *skrive opp i lommeboka tidelig i desember*

(og jo, stjernene på himmelen er faktisk ikke hvite alle sammen, de er litt fargede. Så det så (vel og merke ikke så fargede som lysene på mitt tre da, men de er ikke hvite nei, noen har blålig lys, og noen rødlig!))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nei, nei, nei, dere tar feil alle sammen. Ok, jeg gadd ikke lese mer enn de fire-fem første svarene, men jeg er uansett overbevist om at jeg har den perfekte løsningen.

Jeg har satt på lysene hjemme hos moren og faren min siden jeg var ca. 13 år, og synes ikke det er vanskelig i det hele tatt - det gjelder bare å begynne øverst. Skal du ha stjerne med lys i må du feste det midterste lyset først, der stjernen skal være. Derfor må du telle deg frem til medianlyset, altså det midterste. Med det som utgangspunkt er det som regel lett å dandere lysene med ca. likt mellomrom nedover.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, dere tar feil alle sammen. Ok, jeg gadd ikke lese mer enn de fire-fem første svarene, men jeg er uansett overbevist om at jeg har den perfekte løsningen.

Jeg har satt på lysene hjemme hos moren og faren min siden jeg var ca. 13 år, og synes ikke det er vanskelig i det hele tatt - det gjelder bare å begynne øverst. Skal du ha stjerne med lys i må du feste det midterste lyset først, der stjernen skal være. Derfor må du telle deg frem til medianlyset, altså det midterste. Med det som utgangspunkt er det som regel lett å dandere lysene med ca. likt mellomrom nedover.

Lykke til!

Smart - det skal jeg jammen huske .. det er jeg som pynter treet her hjemme .. Som du sier så er det jo enklere å begynne med det midterste lyset og sette det i toppen .. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart - det skal jeg jammen huske .. det er jeg som pynter treet her hjemme .. Som du sier så er det jo enklere å begynne med det midterste lyset og sette det i toppen .. :idesmil:

Bare hyggelig! Jeg er kjempesmart. Haha, det erfaktisk litt lurt å ha sånne strategier, ellers har det lett for å bli kjempefloker og lite hyggelig førjulsstemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...