Gå til innhold

5dager igjen til jul...jippi..'***


treningsjenta

Anbefalte innlegg

tenk.... det er bare 5 småe dager igjen til julaften!!!

dette har gått så fort! i november klagde vi over at det var lenge til jul, mens butikkene la ut diverse julepynt.. nå er den her,rett rundt hjørnet!!

og svips...så er hele jula over og det er pån igjen...

vi må nyte de siste dagene nå og finne juleroen og julekosen:) bare dte hadde kommet litt snø her på østlandet da.....

GOD JUL ALLE KG VENNER :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt 2 mm med snø i to dager nå - ikke mye altså, men nok til at det gir litt stemning. Ungene aker og går på ski (!). Vi er ikke så godt vant med snø på våre kanter, så de er helt ekstatiske. Dessverre er det meldt om mildvær og 7 varmegrader igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, jeg gleder meg til jul :hoppe: . Og minstemann har bursdag på lillejulaften. Så i fjor var jeg på sykehuset på julaften, så jeg gleder meg ekstra mye til julaften i år :hoppe::hoppe::hoppe:

Men det er som dere sier, dette været gir ikke mye julestemning, men jula kommer uansett, så får man bare gjøre det beste ut av det.

GOD JUL :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke snø, så lenge det er frost om natta. For da blir det rim på bakken og trærne, og vi våkner opp til "hvit" skog. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her oppe snødde det massse i forrige uke og onsdag denne uka kom regnet :sur:

Men, nå hørte jeg på værmeldingen at fredag blir det kaldere med litt nedbør. Lørdag er det meldt ca -3 og snø og julaften kaldt (rundt -3/-4) og litt snø. JIPPI!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det meldt +10 grader på julaften så jeg og pappa diskuterte muligheten til å ta julemiddagen ute på terassen, ribba blir sikkert finfin på grillen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...