Gjest Tanita Skrevet 27. juli 2008 #81 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei! Jeg har ca samme samsung men i bronsefarvet. Den er noe herk å bruke når det gjelder å sende meldinger syns jeg men ellers er den grei. Velding fin å se på da, stilig design! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 29. juli 2008 #82 Del Skrevet 29. juli 2008 Den er noe herk å bruke når det gjelder å sende meldinger syns jeg Ja, det er jeg enig i. Jeg syntes det var mange unødvendige trykk for å få gjort noe på min gamle Samsung D500, men det var ikke noe i mot hva det er på denne. Vet du om det er mulig å få klokka, samt varsel om sms og ubesvarte anrop, på skjermen uten å måtte åpne telefonen for å sjekke hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2008 #83 Del Skrevet 29. juli 2008 Hm, hvis du trykker på OK-knappen så blir bildet opplyst og klokka vises, du kan også bla i sms og slikt ja. Tilmed svare i telefonen uten å måtte åpne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå