Gå til innhold

Shoppingdagbok


Gjest Kermit

Anbefalte innlegg

:bukke: Hei alle sammen. Etter å ha sniklest i de forskjellige shoppingdagbøkene i lengre tid nå, så fant jeg ut at jeg trengte en jeg og.

Dagens shopping - også kalt pakke fra h&m. Den inneholdt denne kåpa. Jeg var i tvil om jeg skulle bytte den i svart siden svart er enklere å kombinere, men siden jeg har en svart, fotsid kåpe fra før, er det jo morsomt med en annen farge. Så får det heller være at den røde kåpa kanskje ikke kommer ut av skapet hver dag.

Jeg venter også i spenning på Gift of the Day kjolen fra H&M, men jeg har mine tvil om den kommer fram før julaften. Den har ligget på pakking i tre dager. Hvor lang tid trenger man egentlig på å pakke en skarve kjole??

Chanels Vitalumiere concealer tegner til å bli ett av mine beste kjøp. Lys nok(noe som er veldig viktig siden jeg er blekere enn de fleste) og en drøm å jobbe med.

Endret av Kermit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det dere.

Ser ut til at snøen forsvinner nå(for vi må jo for all del ikke få hvit julaften må vite), så da kan det jo være greit å ha ei tynn kåpe i mildværet.

Håper også at jeg får kjolen min, men jeg har mine tvil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Drua og StineMa.

Vel, H&M kjolen min ligger fremdeles på pakking(på 4. dagen!). Så nervøs som jeg var for at den ikke skulle nå fram til jul, sendte jeg ut et par småspioner for å se om de hadde flere kjoler på den nærmeste H&M butikken min. Jeg fikk den siste i rosa/beige, og den er bare NYYYYYYYYYYYYYDELIG! Mye finere enn på bilder. Kermit vet definivt hva hun skal ha på seg julaften!

Jeg kommer til å returnere den grå når den engang kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooohhhh, jejiiii du har fått deg shoppingsdagbok jo :hoppe:

Jeg har den kåpa i marineblå jeg. Synes den er knallfin og elsker snittet på den, men var ikke modig nok til å kjøpe den i rød jeg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den røde kåpa, og jeg elsker den. :) Bruker den ikke hver dag, men det har blitt relativt ofte.

Jeg har også den "rosa" gift of the day kjolen. Hva har du tenkt som tilbehør? Jeg er usikker på om jeg skal ha lang cardigan eller bolero (i sort, selvfølgelig), og hudfarget/brun eller sort strømpebukse. Hva tenker du?

Velkommen i nabolaget, og gratulerer med bok. :)

:vinke:

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Bustetroll.

Ang. kjolen så tenker jeg at jeg går for sort strømpebukse og sorte pumps. Jeg ser for meg at en sort, litt ettersittende bolero kunne ha blitt kult til - kanskje i fløyel siden det er fløyelstrykk på kjolen.

Jeg vet ikke helt hvilke smykker(om noen) jeg skal bruke til kjolen. For tiden står det mellom et slikt choker halsbånd:

http://cgi.ebay.com/Victorian-CAMEO-VELVET...bayphotohosting

et par middels store sølv øreringer(helt enkle) og et par kraftige dingleøreringer i matt gullfarge med noen rosa/lilla perler på. Ingenting kan brukes sammen, så blir det halsbånd dropper jeg øreringer og omvendt.

I dag kom det bokpakke fra Amazon.com. Jeg eeeelsker bøker. Så i julen skal jeg kose meg med:

Map of Bones

The Historian

Shadow Image

Dark Demon

Nå kan bare griseværet komme! :sjarmor:

*Bollebakende Kermit*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, nå begynner det å nærme seg jul i froskehuset og. Et juletre og noe nissepynting gjenstår, men ellers ser alt ut til å være i orden. Skal pynte noen kremkaker i morra, og da er baksten og ferdig.

Det blir nok en liten tur på butikken(er det ikke merkelig hvordan man kommer hjem med bare halvparten av det som står på handlelista og en hel masse som IKKE står der??), men jeg planlegger å være tidlig ute. Jeg har IKKe tenkt å stå og krangle over den siste fløtepakken en time før stengetid.

Riktig god jul alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsendelse fra Play.com i dag. Jeg var virkelig imponert over at den kom så raskt siden Play gjerne tar opp i to uker før de greier å få varene til meg.

Uansett, Pakken inneholdt filmen Pavilion of Women. Jeg så den på tv for en ukes tid siden og den var aldeles nydelig, så den måtte inn i samlinga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...