Gå til innhold

Shoppingdagbok


Gjest Kermit

Anbefalte innlegg

Gjest Kermit
Hei Kermit! De ballerinaskoene var lekre, nydelig rødfarve! Ha en fin uke!

Heisann, Tnita.

Ja, jeg er litt spent på dem. De hadde ikke flere igjen i str 41 så jeg bestillte str 42 siden det hadde kommet tilbakemeldinger på at de var små i størrelsene. Kanskje jeg kan bruke dem til flåte om de ikke passer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Gjest Kermit

Jeg har litt lyst på dennejakken, men jeg er litt nervøs for at den forårsaker den berømte gravidlooken. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kermit

Takk takk. De er uten tvil noe av det beste jeg har hatt på bena, og det sier ikke så rent lite ettersom jeg stort sett får gnagsår så snart jeg ser på et par sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en sommerhilsen. Var på ferie i spania nå nylig og ble så glad i å være ute i solen der. Hadde flotte solsenger i leiligheten og alt. Så nå som det er så varmt her har jeg vært og shoppet hagemøbler i finværet. 2 stk solsenger på Obs med puter: Totalt 1800,- Bord og 4 stoler i samme type på europris kr 800,- og putekasse. Måtte ha det til de nye flotte solsengputene... :lol: Så nå får jeg ønske meg puter til de 4 stolene i bursdagsgave fra pappa og svigers tror jeg... ;)

Varmen gjør forresten utrolig godt for leddene om dagen. + vi har fått hev/senkbare pulter på jobben så jeg for tilrettelagt mye bedre for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Næmmen så hyggelig å se den dama igjen! Så der var Spania ferien unnagjort alt. Går det ikke fort? Man venter og venter og gleder seg til turen, og vips, så er det unnagjort før man får sukk for seg.

Her har det vært alt annet enn varmt de siste dagene. Regn og så mye tåke at man knapt kan se nabohuset. Men det ser lysere ut for uka som kommer - iallefall hvis man skal tro på værvarselet.

Så bra at ting ser bra ut helsemessig. Jeg kjenner meg godt igjen i det at varme=glade ledd.

Selv skal jeg til min første konsultasjon hos manuellterapeut i neste uke. En arbeidskollega som har gått der sa at det ikke var så uvanlig at slike behandlinger også påvirket fordøyelsen - både i den ene og den andre retningen. Jeg må kjøre et godt stykke for å komme til terapeuten, så her er det bare å krysse fingrene for at jeg ikke blir liggende i veigrøfta og spy på tilbaketuren. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Dagens tema er solbriller! Solbriller, solbriller, solbriller - jeg har fått fullstendig dilla på dem! Ikke skjønner jeg hvorfor heller. Vi har ikke akkurat vært velsignet med så mye sol at det gjør noe.

Etter å ha vindusshoppet til den store gullmedalje, har jeg falt for disse ørt og førti parene:

Allessandro Dell-Acqua

Boucheron

Bvlgari

Chopard

Chopard2

Dior

Dior2

Diesel

Donna Karan

Pucci

Escada

Escada2

Furla

Giarre

Armani

Armani2

Just Cavalli

RayBan

Cavalli

Versace

YSL

Jeg synes jeg ser for meg trynet på optikeren min hvis jeg kommer inn i butikken, slenger lista på disken og sier: "jeg skulle gjerne ha prøvd disse jeg." :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh la la.. her var det mange tøffe solbriller :)

Jeg er dessverre eier av et ansikt som ikke kler solbriller. Alle mine "features" er for små, så med solbriller ser det enda mindre ut.. Jeg er veldig misunnelig på alle som kan kjøpe så mange stilige solbriller og se så kule ut! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Finn fram skulderputene og martiniglassene, jenter. Det er "megasalg" på Playx.no, deriblant på sesong 1 av Dynastiet.

Ah, det var tider det. Catfights i bassenget og skulderputer som gjorde at man fikk skuldre som var så brede at selv Schwarzenegger ble sjalu.

Endret av Kermit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kermit

Da var jeg tilbake, god og mørbanket, etter en runde hos manuellterapeut. Heldigvis var det ikke fullt så ille som KLMs versjon av besøk hos kiropraktor:

Litt shopping ble det og:

undertøyssett fra H&M.

Belte og solbriller fra Lindex. (Hm. Lurer på når jeg skal bruke alle solbrillene)

J.Lo. Glow parfyme

Ny badekåpe fra Jysk.

Jeg var også og luktet på andre parfymer, og Calvin Klein In 2 You kommer garantert til å havne på baderomshylla mi i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Da har jeg vært hos manuellterpauten igjen. De konsultasjonene er uten tvil det smarteste jeg har "shoppet" på lang, lang tid.

Men; jeg må ha meg en Pilates ball og helst også en "balansepute"(slike som fysioterapeuter har). Hvor i all verden har de noe sånt? Det bør ikke koste all verden heller. Det er liksom begrenset hvor mye penger jeg har lyst til å bruke på en plastikk ball...

Litt annen shopping har det også blitt:

Ny hodepute til senga. Endelig har jeg fått meg en høy hodepute og kan kaste ut det flatbrødet jeg har hatt der til nå.

Calvin Klein In2U Edt fra Strawberrynet.

Jennifer Lopez Glow Edt. Jeg gikk rundt og trodde det var denne jeg hadde lukta på i et parfymeri for lenge, lenge siden. Derfor gikk jeg bare inn og grep en flaske uten å lukte mer på den.(typisk!)

Da jeg kom hjem med den ble jeg veldig i tvil om det faktisk var den parfymen jeg hadde prøvd. Nå lurer jeg på om det heller kan være "Glow Miami" jeg har snust på.....

Pokker ta den Alzheimeren! :klaske:

Denne jakken ble bestillt fra H&M outleten. Jeg skal innrømme at jeg har begynt å falle for jakker og kåper med 3/4 erme. Sikkert ikke det mest praktiske som finnes, men søtt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tnita

Så flott jakke! Den passer jo bra når det er sommer, med 3/4 ermer. :) Og JLO Glow dufter bare helt nydelig! Sommerduft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Kermit
Denne jakken ble bestillt fra H&M outleten. Jeg skal innrømme at jeg har begynt å falle for jakker og kåper med 3/4 erme. Sikkert ikke det mest praktiske som finnes, men søtt er det.

Fikk jakka for en stund siden. Den var virkelig søt, så den beholdes.

Har også kjøpt meg et par sandaler fra Ebay.

Nå. Hvor får man så kjøpt litt sol og sommer???

Av de mer fornuftige innkjøpene den siste tiden er en fitnessball.

Legene mistenker at jeg kan ha noe som heter Ehlers-Danlos syndrom, noe som bl.a. fører til hypermobilitet fordi kollagenet i kroppen ødelegges.

Manuellterpeuten påla meg derfor å gå til innkjøp av en slik ball for å prøve å få orden på ryggraden min.

Bare det å pumpe opp en slik ball er en treningsøkt i seg selv. Pumpa som fulgte med så ut som noe som følger med Donald Duck bladene, så jeg pumpa, spiste middag og pumpa litt til.

Nåh. Jeg skal bl.a. sitte på denne ballen, samtidig som jeg beveger bekkenet fra side til side. (De lærde mener at dette styrker ryggmuskulaturen). Dette fører til en sterk følelse av å være på sjøen (hos meg iallefall). Etter et par glass vin blir det enda vanskeligere å sette sjøbein.

I går satt jeg og så på Tilbake til Fremtiden på tv. Jeg ante fred og ingen fare, men best som det var lå jeg på rygg og sprikte med bena til Christopher Lloyd som hylte "GREAT SCOTT!" borte på tv skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går satt jeg og så på Tilbake til Fremtiden på tv. Jeg ante fred og ingen fare, men best som det var lå jeg på rygg og sprikte med bena til Christopher Lloyd som hylte "GREAT SCOTT!" borte på tv skjermen.

:hoho:

Den som hadde vært flue på veggen da...

Jeg skal forresten også kjøpe en sånn ball. Har akkurat operert for prolaps i korsryggen og må bygge opp styrke i ryggen igjen...

Endret av wkimsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Funker den ballen du? Sliter jo litt med ryggen selv pga dette tullet og kiropraktor hjelper meg. Masse. Men jeg "vet liksom ikke at jeg har vondt" før etter at jeg har vært hos ham... :skratte: I etterkant derimot... :sjenert:

Men om den ballen funker er det kanskje vært det å kjøpe en selv. Men jeg gidder ikke pumpe. Låner kompressoren til mannen i så fall... :sjarmor: Får da være nok trening med riding høst/vinter/vår og sykling vår/sommer/høst... Fikk ny sykkel av mannen i bursdagsgave nemlig, så nå skal det trenes, bare jeg blir bra først... Ikke bra av EDS'en, men har slitt med en forkjølelse. Hvordan høres det ut med sykling til nærmeste solstudio, 20 min i varmen der og sykling hjem igen? Trening med mening. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Kermit
Funker den ballen du? Sliter jo litt med ryggen selv pga dette tullet og kiropraktor hjelper meg. Masse. Men jeg "vet liksom ikke at jeg har vondt" før etter at jeg har vært hos ham... :skratte: I etterkant derimot... :sjenert:

Men om den ballen funker er det kanskje vært det å kjøpe en selv. Men jeg gidder ikke pumpe. Låner kompressoren til mannen i så fall... :sjarmor: Får da være nok trening med riding høst/vinter/vår og sykling vår/sommer/høst... Fikk ny sykkel av mannen i bursdagsgave nemlig, så nå skal det trenes, bare jeg blir bra først... Ikke bra av EDS'en, men har slitt med en forkjølelse. Hvordan høres det ut med sykling til nærmeste solstudio, 20 min i varmen der og sykling hjem igen? Trening med mening. :fnise:

Hei!

Det er viktig å ha et mål. Og hva er vel bedre mål enn solstudio - iallefall når vi nå går mot høst og kaldere tider.

Så heldig du er som har fått ny sykkel. Det er deilig å hive seg på sykkelen og bare trå avgårde noen ganger. Jeg har vært ganske aktiv med både gåing og sykling i sommer, mye på grunn av at jeg har vært "barnevakt" for verdens søteste nabo:

http://img523.imageshack.us/img523/7700/bilde081tn8.jpg (707kb, 2048x1536 pix)

Jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt den ballen er noe vidunderkur eller ei, men nå visste jeg heller ikke at ryggraden min nærmest var like slapp som kokt spagetti før manuellterapeuten sa det.

Uansett så synes jeg den fungerer utmerket som stol, så jeg setter meg gjerne på den hvis jeg f.eks. ser på tv. Og når jeg alikevel sitter der, så benytter jeg sjansen til å gjøre øvelsene mine. Jeg merker iallefall at jeg sitter mye rettere når jeg sitter på ballen kontra en vanlig stol.

Alt i alt så synes jeg det er mye lettere å få unnagjort treningen når man bruker noe som alikevel ligger borti kroken enn når man må drive og styre med oppsett av vekter og gudene vet hva.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Siden dette er en shoppingdagbok kan jeg jo vise fram min nye mobiltelefon:

http://www.goldshop.lv/images/uploads/u600_Red.JPG

Jeg elsker fargen, men foreløpig synes jeg telefonen er noe herk å bruke. Men sånn er det jo med alt som er nytt. Det går sikkert over når jeg har fått satt meg ordentlig inn i menyene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...