Gå til innhold

Shoppingdagbok


Gjest Kermit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt Nytt shoppeår folkens.

Det har blitt lite shopping i romjula. Harddisken min døde på julaften, så jeg har bestillt en ny fra Netshop, men utover det har det vært stille. Fikk imidlertid gavekort fra h&m i julegave, så nå er det bare å kvesse neglene til salget. :sjarmor:

Satt nettopp og lystet etter en Irish Coffee, men med 0 fløte i huset tenkte jeg at jeg skulle mikse en sterk Cappuccino i stedet slik at melkeskummet fikk gjøre nytten som fløtetopp. Hva kan jeg si om det da.......Anbefales overhodet ikke.. :forvirret:

Godt nyttår.

Endret av Kermit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår Kermit :)

Fant en utrolig kul og søt og morsom Kermit truse på H&M som jeg hadde kjøpt på rappen om de hadde størrelsen min.. <3 Kermit ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Godt Nyttår folkens.

Da er jeg endelig tilbake med ny harddisk. Føler meg som konge på haugen etter å ha gått fra lusne den lusne 3GB "redningsdisken" og til svimlende 160GB. :lol:

Nå har sommerklærne begynt å gjøre sitt inntog. Jeg kan ikke si at jeg er spesielt lysten på å handle bikini i januar da. Har ikke funnet noe jeg "må" ha i sommerkatalogene så langt, men jeg fikk gavekort på H&M i julegave, så jeg skal nok få brukt litt penger selv om det kan være et slit. :sjarmor:

Om ikke annet så har jo H&M mange fine basis topper og sånt er jo nærmest forbruksvare.

Det jeg sikler mest etter nå er en ny veske. Det er jo så masse fint der ute, så jeg sliter med å bestemme meg. Det eneste jeg vet er at den skal være litt stor, ganske strukturert og IKKE svart(for en gangs skyld skal jeg ha noe annet enn svart)

Jeg kikket innom Ebay, og der var det jo bare 110000 auksjoner i veskekategorien, så her er det bare å sette seg ned med en kaffe og begynne å bla....

Fortsatt god helg, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Kermit

Har shoppet litt(Eeeh...mye) hos Ellos. Dette har havnet i handlekurven så langt:

KjoleSer herlig ut, men jeg er usikker på stoffet. Ikke moro om du risikerer å rive det i stykker bare du ser skjevt på det.

Halternecktopp med drapert front.

Trøye Lurer på om jeg skal droppe denne. Frykter at den blir noe små over brystpartiet.

Morsom T-skjorte

Lilla topp

Kort cargobukse Mulig jeg tar en kakhigrønn i stedet.

Hvit jeans

Beige jeans - samme som over.

Chinos Usikker på denne. Frykter at den kan være rimelig lav i fronten. Jeg liker IKKE bukser som er så lave at folk ser om du har barbert bikinilinja eller ikke.

Cargobukse

Beige Bukse Greit med litt tynnere bukser til sommeren.

Navy topp

Topp Topp og slipover i ett. Falt helt for denne.

Topp Basic topp med knytting i nakken. Får aldri for mange singletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frøken Titt

Slipovern skjønner jeg du falt for. Også for en nydelig farge på vesten. Den lilla t-skjorta ble jeg helt forelska i... også den søte morsomme t-skjorta da.

Kul smak. ;)

Den brune kjolen du viser har jeg fra H&M. Noe lignende altså. De er kjempe kjekke og søte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

I posten i dag: Cardigan fra H&M.(Er det bare meg, eller er det veldig lang leveringstid fra H&M nå?)

Helt klart ikke samme kvalitet som andre cardiganer jeg har kjøpt derfra, men den var grei nok. I tillegg er jeg svak for cardigans med 3/4 erme, så denne beholdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...