Gå til innhold

Gave til nevø på 2 år


Gjest ¤Ronja¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤

Må finne på noko anna enn det vi eigentleg hadde tenkt å gi til nevøen vår til jul, men vi aaanar ikkje kva!!

Nokon som har gode tips? Han har tusen leiker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min på 2 år elsker å drive med leire, puslespill, bøker, tegning, traktorer, biler, båter. DVD'er går jo an, klær, byggeklosser, votter, lue, tretog, uteleker, tavle for å skrive på med kritt, kjøleskapsmagneter, musikk, badeleker..... det er masse. Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med klær? Eller bøker?

Jeg for min del syns det er morsomst å kjøpe gave til vårt "tantebarn" på 2 år(sønn til venninna mi) i forhold til gaver til voksne! Det finnes masse fint i lego blant annet og massevis av fint tøy på Hennes og Maurits feks. Ellers er bøker veldig stas der i gården, kjøpte en liten bok om kjøretøy som bare var på 4 sider eller noe i bursdagsgave, og den skulle leses og tittes i resten av kvelden!

Hvis han har massevis av leker hadde jeg kanskje gått for klær... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Hmm.. Takk for tips. Syns framleis dette var vanskeleg eg... Vi hadde eigentleg kjøpt elektrisk bilbane, men fann ut at det kanskje er litt dumt å gi den allereie... Han er jo litt for liten til den? Og så kjøpte vi ein Umbro-joggedress, men har fått med feil farge på buksa (og bur ein annan plass, så vi får ikkje bytta...). Mykje styr denne gongen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Hva liker han å leke med da?

Han har leikegrinda fylt til randen med leiker, men eg syns det virkar som han er mest interessert i kasserollar, tomme brusflasker og støvsugarar. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har leikegrinda fylt til randen med leiker, men eg syns det virkar som han er mest interessert i kasserollar, tomme brusflasker og støvsugarar. :ler:

Ja, det er gjerne mest spennende i den alderen det *erfaring :ler: *

Tja, hva med et puslespill eller leire da? Gutten min kan sitte lenge og holde på med det om han får muligheten. Eller en bok?

Selv om det er masse man kan kjøpe er det vanskelig likevel.

Eller klær? Klær blir det jo aldri nok av egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn har altfor mye leker...

Hva med å kjøpe noen kule klær? Enten noe man har bruk for hele tiden eller noe de ikke ville kjøpt selv. Har du kikket her? Både leker og klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Gå på www.sprell.no og bruk søkefunksjonen der. Den er genial - du velger om gaven skal være til gutt eller jente, aldersgruppe og prisklasse, så får du opp en rekke forslag. Kan brukes for idéer selv om du handler andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde eigentleg kjøpt elektrisk bilbane, men fann ut at det kanskje er litt dumt å gi den allereie... Han er jo litt for liten til den?

Vår gutt fikk bilbane til 1års dagen av onkelen sin, han.

Vi satte den bare i kjelleren, men tok den opp for første gang da han ca 1 1/2. Han ELSKER å kjøre bilbane med pappa. Han er fortsatt bare 19 mnd. men har stor glede av blbanen. Han går ofte til kjellerdøren og sier "brm brm.." Da må far til pers og bygge bilbane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn i 2års alderen har godt av å få trene opp konsentrasjon, øye-hånd koordinasjon.. å sette sammen tog bane man må sette sammen selv, duplo, puslespill eller modellkitt er kjempe spennende i denne alderen. Tegne og malesaker er nok også populært! Fingermaling er spesielt artig, men kjøp i så fall med et male forkle...blir fort mye søl :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Det vart klede og puslespill. :) Så får vi gi bilbanen til bursdagen kanskje.. :) Takk for tips. Skal notere det til eit seinare høve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...